NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
spannend mamz, van je gesprek!

@MV;

deze week vertrek ik naar Italie voor eerst een dag of 12 vakantie (Toscane), daarna komen de leerlingen en begeleiders naar Rome en ben ik daar als begeleding van die reis van 9 dagen. En dan ga ik in juni dus nog 12 dagen voor een cursus in het kader van mijn studie naar Rome.

En Infovriend is dus alleen de 1e 10 dagen mee, de katten worden dan elke dag verzorgd door een goede dierenminnende kennis.
Everytime you make a typo, the errorists win.
ik duim ook mee voor Mamz
Hooooooooooooi!

Mijn scriptie is BIJNA af he, nog niet helemaal. Had nog een issue vandaag. De copyshops zijn ineens vrijdag ook dicht. In het kader van koninginnedag. Beetje jammer. Dus ik kan mijn scriptie dan niet in laten binden.

Dan zou het morgen al moeten (doodsstress dus, want ik moet nog wat kleine dingetjes; dankwoord, abstract en één artikeltje wat ik uit moet werken).

Gelukkig heb ik een copyshop in België gevonden die het zaterdagmorgen nog voor me doet, dus dat scheelt!!

Info, gefeliciteerd met je verjaardag, en wat fijn van Rome!!

Mamzie, wat fijn dat je een goed gesprek had vandaag! Ik moet morgen en ik ben bloedzenuwachtig.

Ik ga morgen op de Kom outfitfoto's spammen denk ik, want ik weet niet wat ik aan moet.

Heb twee zwarte broeken, één vlotte 7/8 broek en een degelijke zwarte pantalon. Heb ook een bruine pantalon, trouwens. Ik heb wel een leuk groen bloesje maar dat heeft lange mouwen, dus alles bij elkaar weet ik het niet.

Misschien wel mijn rode tuniek/jurk..... Of trek ik zelfs gewoon een rok aan? Normaal ben ik nooit moeilijk hoor, maar nu weet ik het niet
668, the neighbour of the Beast
Lastig marels kleding, 7/8 is dat een soort hoogwater?? (je merkt wel; voor kledingadvies ben ik niet de juiste )

Maar wat goed van je scriptie!!! Nu echt het einde in zicht!!

Hier wordt morgen voor je geduimd enzo hoop dat het een goed gesprek word!

Hoe laat moet je?
Spannend, Marels.

Heb je niet nog andere broeken dan alleen die zwarte (of wil je per se zwart aan??)

(enne, leuk dat jullie mij feliciteren, maar ik ben dus nog NIET jarig)
7/8 is ergens op mijn kuiten. Met laarzen eronder best hip.
maar op zo'n gesprek moet je toch niet "hip" zijn? of zie ik dat nu verkeerd?
Nee doos, maar als we je op je verjaardag feliciteren zit je in Rome. Wil ik ook wel doen hoor, daar niet van.

En ik heb een zwarte broek, een bruine broek, nog een zwarte broek en verder is het allemaal te informeel.

Ik ga niet in mijn spijkerbroek of mijn afritsbroek
maar je hoeft toch ook niet niet-hip te zijn?!
Nee, maar ik kan ook wel strak in het pak, maar of dat nu ideaal is voor een functie in de zorg
Juist Info. Ideaal gezien is het netjes doch hip.
hahahaha, ik ging gewoon in mijn spijkerbroek de vorige keer

maar ik zou voor een lange broek gaan dus
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
ik ook! met dat tuniekding erover
eerste indruk is het aller belangrijkste Marels, dus als jij er heel netjes strak in het pak uit ziet dan kan dat nooit slecht vallen, dan laat je immers zien dat je de baan erg serieus neemt en heel graag wilt enzo.
Ja, maar we hebben het wel over de zorg he EnGie

Het is geen kantoorfunctie ofzo. Wat ik nu in gedachteb heb is gewoon netjes maar iets minder stijf. Strak in het pak vind ik weer teveel van het goeie.
ah ok, als het gewoon netjes is enzo dan gewoon dat aan doen Marels, alvast veel succes, ik ga voor je duimen!

vriend komt net thuis (veel eerder dan ik verwacht had) dus ik ga even gezellig doen, misschien tot laters!
als je maar niet je Crocs aan doet!

ik ga weer even vergaderen. Tot later!
Ik wou mijn joggingbroek, mijn roze crocs en mijn Nightwish-trui aan doen.

Maar, zwarte broek en tuniek dus

Laarzen waar ik lekker op loop of mooie pumps aan?
schoenen waar je lekker op loopt dus, want je gaat straks ook veel lopen en dat doe je niet op je pumps
Maar ik kan moeilijk op mijn sandalen of wandelschoenen gaan.

Jij bent dan weer van de veulste praktische aanpak, ik wil wel een beetje representatief zijn.

Laarzen dus.
ik loop lekker op mijn laarzen dus dat scheelt
Ik loop ook heel aardig op mn laarzen
Foto's Marels.

Ach, ik ben zelf informeel naar een advocatenkantoor gegaan godbetert, dus wie ben ik om kledingadvies te geven?

Maar mij lijkt het mooiste goede, nette, kleding, die je ook normaal zou kunnen dragen. In het geval van de zwarte broek dus niet zo'n ding dat al van twintig jaar her is qua model.

Rode tuniek vind ik best behoorlijk gewaagd.
Maar hij staat 'r wel super!
Ik zal morgen even een foto op de Kom zetten.

Of misschien heb ik wel een foto van Marels met tuniek. Even zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven