NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goedemorgen en tot vanmiddag
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Mogguh!

Effe voor Borootje een ennuh....ik heb hier 8 complete seizoenen liggen
Mogge lieffies! Mogge Chick!!

Ik ga gauw wat nuttigs doen, tot vanavond!!
668, the neighbour of the Beast
Haai Marels! lekker dat ie af is!
Goedemorgen girlies!

Have a nice day, tot vanavond!
Mogguh

Boro wat een heftige avond maar wat heb je het fantastisch gedaan zeg!

Dyo: ga je weer youtubefilmpjes maken van dat uitschot? Vink leuk!

Marels: voor je scriptie

En verder sleep ik mij letterlijk en figuurlijk naar het werk

Moge ladies.

Oja, M. belde mij gisteravond weer over mijn auto. Jaja, ik weet het. Vandaag gaat hij weer terug voor de keuring. Toch ziek dat je iemand zo aan het controleren bent. Heel vermoeiend.
Mamzie, veel succes vandaag, zet hem op.

Hele dikke knuf voor Boro en A. wat verdrietig allemaal.

Djo, spam mijn mailbox maar vol met die leuke filmpjes, zo uberschattig die 2. *vraagt zich nog steeds af waar Kip Siam nou naar smaakt*

Super marels van je scriptie.
Ik heb net de DA gebeld en zoals het nu klinkt is het idd reuma of atrose. Even langs komen en dan krijgt ze ws pijnstillers en voer met glucosemine.

Prut! Hoe is het met Frikkat?
Mamz, succes!

MV En M is ziekelijk bezig ja....
Goeiemorgen. Nog even een kop koffie.

Muis is bij de tandarts geweest en ik heb te horen gekregen dat dat waarschijnlijk ook een beugelbekkie wordt. Leuk. Nog 1 te gaan (hoop dat die de dans ontspringt).

Ach, arme ploeskat. Hopen dat ze wel weet dat ze op tijd binnen moet komen of zo.

Ik wil ook wel gespamd worden met konijnenleut hoor.
Hee Boro, heb net het hele verhaal bijgelezen, wat een heftigheid. Je doet het hartstikke goed, past er nog een pluim van mij bij, ergens, of zit ie al vol..??

Mamz succes vandaag, wat doe je nou aan??

Marels gefeliciteerd, ik wist dat het je ging lukken. Chapeau!

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
mogge lieve nietjes !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
quote:misschicken schreef op 27 april 2009 @ 06:42:

Mogguh!

Effe voor Borootje een ennuh....ik heb hier 8 complete seizoenen liggen Dank je kip , en fijn joh, voor je dat jij wel Little house hebt .
Ik wil ze best "effe" voor je kopieëren?

En anders kom je gezellig een weekje snotteren op mijn bank...hahaha
effe haha, maar dat zou opzich wel een plan zijn, zal ik je lege dvd's sturen

Oh, wacht, ik bedenk me net dat gekopieerde dvd's het niet op de playstation doen geloof ik. Ik vraag het eerst eens na aan Vriend . Voordat ik jou aan het werk zet en blijkt dat het voor niets is
Doe dat, you know where to find me...
Je bent een schat, alleen al dat je het aanbiedt ( d, td, dt , d enzo ) :-)
quote:borodini schreef op 27 april 2009 @ 10:58:

Je bent een schat, alleen al dat je het aanbiedt ( d, td, dt , d enzo ) :-)Lotgenotenkwestie, ik weet hoeveel last je kunt hebben van zo'n kleine-huis-verslaving....
Eerst was het altijd om 7 uur sochtends bij sbs6, hebben ze dat afgeschaft?
Geen idee, dan kijk ik nooit tv.

Vroegâh op NL1 op de woensdagmiddag....dat waren nog eens tijden.
Boro Die 3 weken is heel normaal in de wereld van de jeugdzorgkindjes. Het is de bedoeling dat A went aan zijn nieuwe situatie, en dat gaat het beste zonder extra prikkels van buitenaf. Maar er zitten daar natuurlijk nog meer kinderen die ook aan A moeten wennen. Dat heeft tijd nodig. Helemaal in bijzondere gevallen als A en zijn nieuwe huisgenootjes. In die 3 weken hebben de groepsleiders ook alle gelegenheid om A te leren kennen en jawel, te observeren. Ze hebben mij bij elke overplaatsing geobserveerd tot ze een ons wogen Normale gang van zaken dus, maar wel moeilijk voor jullie. Maar je mag uiteraard de groepsleiding wel bellen hoe het met hem is En vraag of je kaartjes mag blijven sturen!

Met Frikkat gaat het eigenlijk best goed naar omstandigheden. Hij heeft gister zelfs patat gegeten en een stukje van Frikandels Frikandel

Plous, veel knuffelen was hier een van de beste medicijnen, dus vooral blijven doen en verder duim ik voor je
Dit is een quote hoor, heb het ze niet zelf gevraagd. Maar keek het wel vaak sochtends.

Vanaf maandag 7 april 2008 stopt SBS6 met het uitzenden van Het Kleine Huis op de Prairie. Ik heb hen gevraagd hoe nu verder.

Beste kijker,

Hartelijk bedankt voor je email. Je hebt aan ons op 04-04-2008 per mail een vraag gesteld, het antwoord hierop is:

Vanaf volgende week gaan we inderdaad verder met de serie J.A.G., i.p,v. Little House on the Prairie. Of en wanneer de serie weer terugkomt is op dit moment niet bekend.

Volgens mij moet het alleen 2009 zijn. Heb ik al anders 1 jaar geen tv meer gekeken? Zou kunnen hoor, ik kijk niet al te veel.
goedemorgen

voor Boro

ik moet effe klagen.... allebei mn oren zitten nu dicht (te veel oorsmeer, heb ik vaker last van), uitspuiten doen ze in engeland niet aan (volgens alle websites die ik opgezocht heb) andere methodes wel maar kan niet meteen vandaag of morgen terecht...dus tegen de tijd dat ik terecht kan heb ik ze zelf wel open ge-olied denk ik

ik moet vanmiddag werken, gelukkig geen lange dag, en naar polen, dus die mensen ken ik toch niet verstaan

maar ik zou me dus eigenlijk ziek moeten melden want het is niet erg goed....maar als ik me ziek moet melden moet dat telefonisch...en daar heb je dus oren voor nodig....en die doen het bij mij dus niet zo goed....

tis bijna grappig...
Nee ik ben toch niet gek. In maart was het nog 2x per dag op tv. Om 7 uur in de ochtend en 18.00 in de avond, zie hier.

zie hier

Schrok al, ik keek het geregeld in de ochtend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven