NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mogge !

Yam, wat goed, alweer 6 mnd, en 6 mnd borstvoeding. You go. En het wordt alleen maar makkelijker, die bv.

Ik had nooit gedacht langdurig bv te zullen geven, maar Terror heeft toch mooi 16mnd aan mn tiet gehangen En toen wilde hij zelf niet meer. Van mij had het nog wel langer mogen duren. Ik vond het zo makkelijk. Altijd drinken bij me. Altijd een troostmiddel bij me. Werd ie midden in de nacht wakker slingerde ik hem an mijn tiet en ik viel ik gewoon weer in slaap, en viel terror al lurkend ook weer in slaap.

En gewoon het intime, gezellige knusse samen zijn

Ik zou er bijna nog 1 bij maken, voor de bv periode
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Mogge Boro.

Stel het aan vriend voor, lijkt me een goed excuus
668, the neighbour of the Beast
haha, als mijn leven iets rustiger zou zijn, zou ik het doen. Maar goed, ik moet ook nuchter zijn, en een beeb is nou niet echt handig in onze situatie
zo, heb even de troep van mijn man opgeruimd

zo oud ben je toch ook weer niet boro? je kan nog wel even wachten totdat alles weer wat beter op orde is en terror ook naar school en misschien dan nog een beeb (wel graag niet teveel complicaties maken in je zwangerschap dit keer...)
haha elo, de zwangerschap zelf kan ik wel redelijk ( behalve een keertje uitdrogen dan ) maar het bevallen, daar ben ik geen ster in

Hoewel dat ik inmiddels echt niet meer zelf mag bevallen. Terrors hoofd was zo groot dat de gyn tijdens de ks ook nog een verticale snee in mijn baarmoeder moest maken oid ( ik heb niet helemaal op gelet tijdens de ks, was te druk met panieken ) dus ik moet met een ks bevallen, mocht ik ooit nog eens zwanger worden.
als je nou wacht tot 2012 dan kan ik je dinges zijn.....

gaan we het nog een keertje rustig en veilig proberen

ik "moet" even in de zon zitten, tot later
anoniem_54454 wijzigde dit bericht op 06-07-2009 11:27
Reden: ik zou wat anoniemer blijven....., je snapt waarschijnlijk wel welk woord je moet invullen voor dinges
% gewijzigd
Mogguh.

BV is leuk! Met Muis ook enorm lang volgehouden (dat kon, toen was ik, en alleen toen, een thuisblijfwijf).

Eigenlijk 'moet' ik ook in de zon zitten, maar de zon werkt niet mee.
Hello ladies,

Ik ben verliefd op die foto Yam, dat een mooie foto van Yamini.

Boro hoe was je vis bbq gister gegaan? Lekker? Gezellig?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
mooie foto he?!

vind ik ook! ik krijg acuut klepperende eierstokken

trouwens, kan me niet voorstellen dat dit kind kan klinken als een brandalarm en dat uren lang!
miggel

mooie foto Yam

de weeen zijn eindelijk begonnen (eerder al vandaag) en worden nu regelmatiger, dus ik ben bijna echt tante

meer nieuws volgt...
Spannend Engie, zal duimen.
spannend NG !

Spannend Engie!

En Yammini is zo een mooi meisje.... zou er ook bijna kletterende eierstokken van krijgen

Ik zou trouwens geen borstvoeding geven. Kan niet eens trouwens, al zou ik het willen.

Ik ben net bij de tandarts weer geweest om nog 2 vullingen te vervangen en een gaatje te laten vullen. Zo... lekker verdooft weer.
quote:Yamuna schreef op 06 juli 2009 @ 09:06:

en moet je eens kijken zo groot en sterk ze daarvan word

[afbeelding]*breekt in*

Yam wat een práchtig mooi meiske! Een feestje om naar te kijken.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
*glundert van trots*

jeutje wat een complimentjes op mn poppedijntje

lekker dat gesleutel in je mikkie pilous

NG... is t neefje of nichtje er al ?
Ze lacht zo lief..

Vanmiddag na de GGZ nog even lekker een paar baantjes getrokken in het zwembad. Onderwijl waren de kleintjes in de leukste BSO van B.

Volgende week gaat mijn werkritme ook samenvallen met de BSO dagen. Moest er nog even aan wennen.
Wat fijn, Mamz, dan nieuw ritme heel duidelijk en vast zo echt gewend dan

Yam, hele lieve foto! Lief broekje ook en schapenvel. En eens met Boro, wordt alleen maar makkelijk. Behalve als ze tandjes krijgen, dan is het weer even kut Dan begint het echte opvoeden Bij Chica hielp het enorm om gewoon acuut te stoppen met voeden. Ze had erg snel door dat bijten dus niet de bedoeling was

Ng, ben benieuwd naar neefje/nichtje ook.

Wij vertrekken woesndagochtend richting Ierland voor 2 weken. Ik kom morgen nog wel even dagzwaaien.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Heel veel plezier alvast, Inad. Weet niet of we elkaar morgen op dit topic nog treffen..
Ja voor het geval ik je morgen misloop Inad, een hele fijne vakantie alvast. Geniet lekker.
Enjoy Ireland, Inad!

En welterusten.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Fijne tijd in Ierland Inad

Ben nog wakker. Terror had een klote einde van de avond. Uiteindelijk viel hij om 23.30 tussen vriend en mij in slaap. Ik schrok na 1 uurtje weer wakker omdat alles nog open / aan stond beneden. En nu ben ik dus klaar wakker . Klote wel, aan de andere kant... Heb nog maar een rose'tje ingeschonken en een zelf gemaakt knoflookbroodje in de oven gestopt ( had nog geen tijd gehad om avond te eten. Was veel te druk met van alles ) dus nu zak ik lekker onder uit in mijn relaxstoel en kijk nog een aflevering van het kleine huis.

Daarna drapeer ik mijn dekbedje op de bank en ga ik slapen

Wieeesssjjjj ( Das Terrors voor Tot Ziens )

x

Bor.
Mogge!

Inad alvast veel plezier in Ierland!

Boro, ik hoop dat je vannacht nog wel hebt kunnen slapen. Wat een gezeik zeg, kind dat niet gaat slapen.

Ploes, tandartsen zijn kut. Ik moet vanmiddag en IK WIL NIET.
Mogguh

Boro.... ik hoop dat je wel wat hebt kunnen slapen....

Tandarts is kut ja. Alhoewel de verdoving het lastigst is, voel je verder niks, tot de verdoving uitwerkt. Dus nu gevoelig allemaal. Maargoed, morgen is het helemaal weg, weet ik uit ervaring.

Inadje, heel veel plezier in Ierland.

Engie!!!! Ben je al tante?

En ik ga mijn schoenen aan doen, oh en brood smeren, dat hoort als je op dieet bent, en naar het werk
Kut kind. Kut nacht. Kut nachtrust.

Het jong is heel de nacht aan het spoken geweest en was om 5.30 weer klaar wakker. Hij is nu driftig aan het doen, dus krijgt ie zo een enkeltje beddenlakenstraat.

pfff, klepperende eierstokken staan acuut op slot.
Af en toe moet je ze gewoon even wurgen Boro...

En EnGie!! Breng ons nieuws!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven