NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
gister zo geinig. die irritante buren met hun kloterige jack russel die hebben een huilbaby , heel sneu. kind huilt zeker 6 tot 8 uur op een dag. gisteravond was het weer raak krijsen schreeuwen, dat ik nog een blokje met de hond deed hoorde ik de buurman schreeuwen tegen de buuv dat het háár schuld is ... en de buuv schreeuwde terug dat het zijn schuld is ... in de tussentijd was ook t buurmeisje wakker die mee ging brullen omdat ze slaaaaapen wilde ......

wat een gezelligheid zo op vrijdag avond pfffff
Moge ladies,

Pfff slecht geslapen zeg. Ben een potje brak. En ik had nog wel vroeg naar de markt gewild. Gaat nu niet meer lukken vroeg.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ola oftewel jonapot

Ik ben terug in den lande
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jonapot ! :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
He Kikkertje, hoe was het?
Geweldig het weer was heerlijk en de mensen ook

Nu even op kraambezoek en dan kom ik uit gebreid terug
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
goedemorgen lieve NieTertjes

Itsie

nog een paar uurtjes en dan naar the Eagles!
Ik hoop dat het weer droog blijft Roosje. Heb je een email gestuurd met een recept.
meel ontvangen, thanks

het is in het Gelredome, lekker overdekt dus

gisteravond lekker uit eten geweest en de hele avond buiten kunnen zitten, het was echt heerlijk weer
Goeiemorgen!

Ai, Roos, geweldige bofferd! Zul je aan me denken bij Heart of the matter? (en wat al nog niet meer... ga zelf maar even the Eagles draaien)
ik heb er ook ongelofelijk veel zin in Mamzie, hier verheug ik me al meer dan een half jaar op en nu is het eindelijk zo ver

ik zal aan je denken, hoop dat ze het spelen :-)
Ik ga morgen een brood maken. En ik heb vandaag bij de Action een siliconen bakvorm voor cake gekocht.

Heeft iemand er een van jullie? Die hoef je zeker niet in te vetten he of wel?
Oeps, Mleen. Dat zou ik je nooit hebben aangeraden als je het tevoren gevraagd had. Zo'n ding zakt uit, de cake is te zwaar, je krijgt dan een cake met een hele rare vorm.

Ik vette hem wel in.
He potverdorie zeg. Hoe kan dat dan, waar zijn ze dan voor? Een cakevorm is toch bedoelt voor cakebeslag. Gloeiende. Ik heb 2 vormen nog wel gehaald. Shit, even denken of ik het morgen dan wel ga gebruiken, misschien kan ik ze beter maandag dan terug brengen.
doe ze maar terugbrengen mleen !

en een brood bakken kun je het beste doen in een broodblik.

een cakeblik is dunner.

een broodblik zorgt voor een mooie korst.
Ben er sjacherijnig van. Heb alles al in huis om het te maken. En ik had me er zo op verheugd. Was helemaal blij met die goedkope vondst bij de Action. Damn wat balen zeg.
ach MV denk je in hoe narrig je geweest zou zijn als je brood mislukt was door een verkeerde bakblik.

dan had je en kunnen fluiten naar je geld alsje m terugbracht

en je was al je ingredienten kwijt om nog maar te zwijgen over het pesthumeur van alle moeite en vergeefs jezelf verheugen op een lekker brood
Mogge

Ik heb mn nieuwe laptop, de mijne is DOOD. Dus ik kan weer fijn forummen. In vliegende snelheid, vergeleken met die andere!
668, the neighbour of the Beast
Lekker naar Mulan gekeken zonet met de kleintjes. Die nu nog steeds niet van de tv weg willen want Belgen in de rimboe zijn leuk.

Mleen, durf je morgen bij een buurvrouw te vragen om een bakblik? Dan kun je alsnog gaan bakken..
Marels, veel plezier met je nieuwe lappie!
sjiek de friemel marels
ik zit ook belgen in de rimboe te kijken , altijd wel een geinig programma , al vrag ik me wel eens af wat de gevolgen zullen zijn voor de stammen
Ik heb ook Mulan gekeken!

Die is leuk

En nu kijk ik Kill Bill, die vind ik stom ,maar ik ga toch verder kijken. Tot morgen!
668, the neighbour of the Beast
Hebben de Belgen zich ook al eens verontschuldigd voor niet passend gedrag tegenover de Afrikanen? Ik kreeg acuut de rilbibbers toen ik twee filmpjes met excuses van de Afrikanen zag voor voor hen doodnormaal gedrag.

Vraag me ook af of deze bosmannen wel zo roots zijn. Zal me helemaal niet verbazen als het gewoon stads- of dorpsmensen zijn die een leuk toeristisch riedeltje draaien.

Maar goed, ik heb dus maar tien minuten gezien.
is ik weer

Eagles waren goehoed!!! Muzikaal en zang enzo echt fantastisch, minpuntje was het gebrek aan contact met het publiek, ze praatten weinig

Paul Carrack stond in het voorprogramma en was ook erg goed

Mamzie, ze hebben dat nummer niet gespeeld, maar ik heb wel aan je gedacht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven