NIET groepje
zaterdag 18 juli 2009 om 07:43
gister zo geinig. die irritante buren met hun kloterige jack russel die hebben een huilbaby , heel sneu. kind huilt zeker 6 tot 8 uur op een dag. gisteravond was het weer raak krijsen schreeuwen, dat ik nog een blokje met de hond deed hoorde ik de buurman schreeuwen tegen de buuv dat het háár schuld is ... en de buuv schreeuwde terug dat het zijn schuld is ... in de tussentijd was ook t buurmeisje wakker die mee ging brullen omdat ze slaaaaapen wilde ......
wat een gezelligheid zo op vrijdag avond pfffff
wat een gezelligheid zo op vrijdag avond pfffff
zaterdag 18 juli 2009 om 16:17
zaterdag 18 juli 2009 om 19:39
He potverdorie zeg. Hoe kan dat dan, waar zijn ze dan voor? Een cakevorm is toch bedoelt voor cakebeslag. Gloeiende. Ik heb 2 vormen nog wel gehaald. Shit, even denken of ik het morgen dan wel ga gebruiken, misschien kan ik ze beter maandag dan terug brengen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zaterdag 18 juli 2009 om 20:15
zaterdag 18 juli 2009 om 21:25
ach MV denk je in hoe narrig je geweest zou zijn als je brood mislukt was door een verkeerde bakblik.
dan had je en kunnen fluiten naar je geld alsje m terugbracht
en je was al je ingredienten kwijt om nog maar te zwijgen over het pesthumeur van alle moeite en vergeefs jezelf verheugen op een lekker brood
dan had je en kunnen fluiten naar je geld alsje m terugbracht
en je was al je ingredienten kwijt om nog maar te zwijgen over het pesthumeur van alle moeite en vergeefs jezelf verheugen op een lekker brood
zaterdag 18 juli 2009 om 23:01
Hebben de Belgen zich ook al eens verontschuldigd voor niet passend gedrag tegenover de Afrikanen? Ik kreeg acuut de rilbibbers toen ik twee filmpjes met excuses van de Afrikanen zag voor voor hen doodnormaal gedrag.
Vraag me ook af of deze bosmannen wel zo roots zijn. Zal me helemaal niet verbazen als het gewoon stads- of dorpsmensen zijn die een leuk toeristisch riedeltje draaien.
Maar goed, ik heb dus maar tien minuten gezien.
Vraag me ook af of deze bosmannen wel zo roots zijn. Zal me helemaal niet verbazen als het gewoon stads- of dorpsmensen zijn die een leuk toeristisch riedeltje draaien.
Maar goed, ik heb dus maar tien minuten gezien.
zondag 19 juli 2009 om 01:02
is ik weer
Eagles waren goehoed!!! Muzikaal en zang enzo echt fantastisch, minpuntje was het gebrek aan contact met het publiek, ze praatten weinig
Paul Carrack stond in het voorprogramma en was ook erg goed
Mamzie, ze hebben dat nummer niet gespeeld, maar ik heb wel aan je gedacht
Eagles waren goehoed!!! Muzikaal en zang enzo echt fantastisch, minpuntje was het gebrek aan contact met het publiek, ze praatten weinig
Paul Carrack stond in het voorprogramma en was ook erg goed
Mamzie, ze hebben dat nummer niet gespeeld, maar ik heb wel aan je gedacht
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best