NIET groepje
zondag 19 juli 2009 om 10:12
Moge ladies.
Wat denken jullie? Als ik om die ronde tulband aan de bovenkant een touwtje bind, zodat die niet kan uitrekken, zou dat nog een oplossing zijn voor mijn probleem?
Of ik kan die ronde springvorm gebruiken die ik altijd voor mijn quiches gebruik? (dat is er wel zoeen waar je de zijkant vanaf kan halen.)
Wat denken jullie? Als ik om die ronde tulband aan de bovenkant een touwtje bind, zodat die niet kan uitrekken, zou dat nog een oplossing zijn voor mijn probleem?
Of ik kan die ronde springvorm gebruiken die ik altijd voor mijn quiches gebruik? (dat is er wel zoeen waar je de zijkant vanaf kan halen.)
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 19 juli 2009 om 10:37
Hahahahah, ik word er zo gek van, ik hoef maar niet een woord te googelen met afbeelding of ik zie wel een foto van mij die ze van het forum hebben gejat. Ik type springvorm bij google en op pag 2 staat Bo met 2 springvormen van mij die ik ooit gekocht heb.
zondag 19 juli 2009 om 10:58
quote:Yamuna schreef op 19 juli 2009 @ 10:53:
MV wat dacht je van een ordinair vloerbrood
men maken een bal deeg kwakke m op de bakplaat en je bakt m
Ja maar heb een lekker recept denk uit het kookboek van Nigella en heb gister daar alles voor gekocht. Speciaal naar een natuurwinkel gegaan om dubbel koolzuursoda te kopen en bloem. Naar de markt voor bananen. Noten gehaald en chocolade.
Dus je snapt dat ik graag DAT recept wil maken.
MV wat dacht je van een ordinair vloerbrood
men maken een bal deeg kwakke m op de bakplaat en je bakt m
Ja maar heb een lekker recept denk uit het kookboek van Nigella en heb gister daar alles voor gekocht. Speciaal naar een natuurwinkel gegaan om dubbel koolzuursoda te kopen en bloem. Naar de markt voor bananen. Noten gehaald en chocolade.
Dus je snapt dat ik graag DAT recept wil maken.
zondag 19 juli 2009 om 11:06
zondag 19 juli 2009 om 12:45
Ik heb geen bakplaat. Alleen een pizzaplaatje om pizza op te bakken maar die zit vol gaatjes aan de onderkant. Ik ga het deeg maken en als het niet te vloeibaar is dan doe ik het op die plaat met bakpapier eronder. En anders in een springvorm.
Eerst maar even de afwas wegwerken voor ik aan de slag kan.
Eerst maar even de afwas wegwerken voor ik aan de slag kan.
zondag 19 juli 2009 om 13:11