NIET groepje
donderdag 13 augustus 2009 om 12:06
He Mamzie, ik wil je even doodknuffelen. Ik moet eens je topics denk ik gaan opzoeken op de horror want ik blijf maar het gevoel hebben dat het niet lekker gaat bij jou thuis. Lieverd, hoop dat je ook wil zien dat je hier je ei kwijt kan. Dikke
Hoop dat je snapt dat ik hoop dat Frietje snel in orde is. Friet is cool. Veel sterkte xxx.
Hoop dat je snapt dat ik hoop dat Frietje snel in orde is. Friet is cool. Veel sterkte xxx.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 13 augustus 2009 om 12:12
Mleen, het is zo gecompliceerd dat ik maar niet begin aan vragen om steun hier of zelfs elders. In elk geval bakken hulp thuis, en voor de rest probeer ik de dag in mootjes te hakken en zo overzicht te houden.
Kan me wel voor het hoofd slaan over Frietje. Eerste dag dat zijn bakje vol bleef staan niet meteen bedacht dat hij dan gedwangvoerd moest worden. Met een konijn heb je geen afwachttijd en dat had ik moeten weten.
Het diertje was gisteren nog wel heel vief, at zijn dwangvoer ook gretig. Hopen dat alle engeltjes met hem zijn.
Kan me wel voor het hoofd slaan over Frietje. Eerste dag dat zijn bakje vol bleef staan niet meteen bedacht dat hij dan gedwangvoerd moest worden. Met een konijn heb je geen afwachttijd en dat had ik moeten weten.
Het diertje was gisteren nog wel heel vief, at zijn dwangvoer ook gretig. Hopen dat alle engeltjes met hem zijn.
donderdag 13 augustus 2009 om 16:41
donderdag 13 augustus 2009 om 17:00
Lieve Mamz, zeker een kaarsje voor Friet. Wat is de verwachting van de DA? En ga jezelf nou niet meer straffen voor alles. Als je ergens over twijfelt met Frietje kan je het hier toch ook vragen, oke we zijn geen DA maar we willen ons heus wel voordoen , nou ik heb liever zijn inkomsten dan zijn narigheid in de praktijk maar dat terzijde.
Vertel even hoe en wat, wat is de prognose? Kan het nog goedkomen? Weet dat je altijd kan bellen he lieverd!!! Neem niet het leed van de hele wereld op je nek, laat ook nog iets voor ons over, anders zitten we met onze vleugeltjes zo in heaven.
Liefs xmv.
Vertel even hoe en wat, wat is de prognose? Kan het nog goedkomen? Weet dat je altijd kan bellen he lieverd!!! Neem niet het leed van de hele wereld op je nek, laat ook nog iets voor ons over, anders zitten we met onze vleugeltjes zo in heaven.
Liefs xmv.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 13 augustus 2009 om 21:12
Het knuffeltje is nog steeds niet beter verklaard (heeft niet gepoept).
Hij is wel nog steeds zo levendig als dat ik hem bracht dus ik kan niet geloven dat hij er tussenuit knijpt.
Ze behandelen hem nu voor verstopping, en dan als dat niet helpt morgen overleg over hoe nu verder. De diagnose is dus: verstopping of een gezwel. Nog geen rontgenfoto gemaakt.
Hij is wel nog steeds zo levendig als dat ik hem bracht dus ik kan niet geloven dat hij er tussenuit knijpt.
Ze behandelen hem nu voor verstopping, en dan als dat niet helpt morgen overleg over hoe nu verder. De diagnose is dus: verstopping of een gezwel. Nog geen rontgenfoto gemaakt.
vrijdag 14 augustus 2009 om 05:09