NIET groepje
vrijdag 14 augustus 2009 om 11:47
Ik baal voor het castingburo. Ze hebben haar een oor aangenaaid. Ze hebben Bo voor een halve dag geboekt maar hij heeft een hele dag gewerkt. En achteraf is het dus met voorbedachte rade gedaan. Bo krijgt nu wel van het buro voor een hele dag werk dus zij schiet er bij in. Ze schreef net dat het moeilijk is met die kredietcrisis en dat ze ook merken dat er over op beknabbeld wordt. Stom misschien maar het is zo'n aardige vrouw die eigenaresse, ik baal echt voor haar. Ik heb al gemaild dat ik een volgende keer wel onder de shootings zal bellen zodat ze sneller kan ingrijpen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 14 augustus 2009 om 12:17
Bo mocht tijdens de scenes gewoon zelf weten wat hij wilde doen. De eigenaresse van het huis had mij al gezegd dat ze niet wilde dat hij op hun bank ging zitten. Hihi, jaja, bank en Bo gaat goed samen. Ze hadden een prachtig huis met geweldig uitzicht. De huiskamer was op de 1e verdieping. Ik zal 2 foto's van mij hier zetten dan zie je hoe mooi het was. De meubels die je nu ziet zijn relikwieen (schrijf je dat zo?). Hun eigen meubels stonden even om de hoek. Oja als het goed is krijg ik van de fotograaf nog leuke foto's. Maar ik heb hem moeten beloven dat die alleen voor mij zijn dus die kan ik wel op de kom zetten.
Bo had op de bank niets te zoeken maar ja, hoe meer ik probeerde hem daar weg te houden ......... je snapt, bo lag op de bank.
Je ziet het uitzicht moeilijk door de doeken voor de set maar echt wat een mooi plekje. Model op de bank heeft hij samen de reclame mee gedaan.
Om zo te wonen midden in Amsterdam..... kost denk ik een paar centjes. Oja zie die grote stadiumlampen buiten op 1 hoog. Het is niet zonnig maar met al die lampen overal heb je wel het idee haha.
Bo had op de bank niets te zoeken maar ja, hoe meer ik probeerde hem daar weg te houden ......... je snapt, bo lag op de bank.
Je ziet het uitzicht moeilijk door de doeken voor de set maar echt wat een mooi plekje. Model op de bank heeft hij samen de reclame mee gedaan.
Om zo te wonen midden in Amsterdam..... kost denk ik een paar centjes. Oja zie die grote stadiumlampen buiten op 1 hoog. Het is niet zonnig maar met al die lampen overal heb je wel het idee haha.
vrijdag 14 augustus 2009 om 12:21
quote:mamzelle schreef op 14 augustus 2009 @ 11:59:
Is de eerste keer dat ik mijn beessie verlies. Met goudvissen is dat toch anders. En nu nog een waardig afscheid verzorgen ook.
Meis heb je gelezen bij Kletsen met Lé? Eleonora heeft van de week ook een Nijn verloren en had een mooie begrafenis geregeld met haar dochter. Misschien een tip voor jou, in jullie tuin begraven en dat samen met een ritueel met je kinderen doen.
Wou dat ik wat voor je kon doen .
Is de eerste keer dat ik mijn beessie verlies. Met goudvissen is dat toch anders. En nu nog een waardig afscheid verzorgen ook.
Meis heb je gelezen bij Kletsen met Lé? Eleonora heeft van de week ook een Nijn verloren en had een mooie begrafenis geregeld met haar dochter. Misschien een tip voor jou, in jullie tuin begraven en dat samen met een ritueel met je kinderen doen.
Wou dat ik wat voor je kon doen .

vrijdag 14 augustus 2009 om 14:20
Mogge.
Mamz, wat rot van Friet
Mooie foto's Mleen, ik ben benieuwd hoe het geworden is!
Hoe is het verders met iedereen?
Mleen en Yam, hoe was het op de keeeeeeeemping?
Denemarken was heerlijk, we hebben zelfs prachtig weer gehad, maar niet TE warm, dus echt ideaal. En Legoland is cool
Mamz, wat rot van Friet
Mooie foto's Mleen, ik ben benieuwd hoe het geworden is!
Hoe is het verders met iedereen?
Mleen en Yam, hoe was het op de keeeeeeeemping?
Denemarken was heerlijk, we hebben zelfs prachtig weer gehad, maar niet TE warm, dus echt ideaal. En Legoland is cool
668, the neighbour of the Beast