NIET groepje
zondag 25 oktober 2009 om 11:19
Shit, opnamens zijn uitgesteld tot 1 uur. We barsten van de honger alle 4 maar we doen mee met Bo om niets te eten. Ik eet niets en de andere ook niet (dat bepaal ik). Wij gaan niet lekker eten en Bo niet. Dus hoop niet dat het nog langer uitgesteld gaat worden want ik heb hoofdpijn van de honger.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 25 oktober 2009 om 11:55
zondag 25 oktober 2009 om 12:08
succes MV en eet toch maar even iets, ik denk dat Bo het je wel vergeeft
Mamz, een travelbug is een voorwerpje met daaraan een ijzeren kaartje dat je in een cache kunt stoppen. Daar kunnen andere mensen het weer uithalen en verder meenemen (om het weer in een andere cache te stoppen). Die van ons gaan bepalen waar we op huwelijksreis gaan.
Mamz, een travelbug is een voorwerpje met daaraan een ijzeren kaartje dat je in een cache kunt stoppen. Daar kunnen andere mensen het weer uithalen en verder meenemen (om het weer in een andere cache te stoppen). Die van ons gaan bepalen waar we op huwelijksreis gaan.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zondag 25 oktober 2009 om 12:18
Hoop dat andere je anders verder kunnen helpen Boro, maar als ik je kan helpen, ik heb mijn mobiel bij me.
Maar ik heb laatst empenadas gemaakt en dat kon ik niet opwarmen in de magnetron. Ik ga om half 1 weg dus als ik je nog met iets kan helpen roep je maar.
Fijne avond!!!
Maar ik heb laatst empenadas gemaakt en dat kon ik niet opwarmen in de magnetron. Ik ga om half 1 weg dus als ik je nog met iets kan helpen roep je maar.
Fijne avond!!!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 25 oktober 2009 om 12:21
zondag 25 oktober 2009 om 13:23
zondag 25 oktober 2009 om 14:28