NIET groepje
zaterdag 24 oktober 2009 om 09:31
zaterdag 24 oktober 2009 om 09:40
zaterdag 24 oktober 2009 om 10:32
Mogge kindjes. Drukke maar geslaagde week gehad
Donderdag met Tut, Terror en Dian naar Duinrell geweest. ( Elo, ik zou het niet doen zonder kinderen Dan beter efteling oid ) Was erg leuk. Terror heeft de kikkerachtbaan getrotseerd , op het laatst met zijn handjes in de lucht
Gisteren heel de dag op stap geweest. Eers naar mijn vader toen naar Vriends ouders, kringloopwinkels en ga zo maar door.
Vandaag ontdekte ik dat de caafs de afgelopen 2 dagen weinig gedronken hebben ( Ze krijgen wel vers groente en fruit, daar zit gelukkig ook vocht in ) maar sinds ik naast hun kooi zit te computeren drinken ze weer Duidelijk gevalletje van aandacht te kort. Mafketels
En nu even bij lezen en wellicht reageren
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
zaterdag 24 oktober 2009 om 20:49
Ik pakte nietsvermoedend twee vingertjes groenten (mais, komkommer en iets van een kruid) en ineens stond mijn mond, neus en alles in brand
Daar lag dus het wasabibolletje tussen verstopt. Denk ik.
Het andere bolletje was beter zichtbaar en hebben we allemaal maar een likje van geproefd.
Tja, we wisten ook niet hoe dat eruit zou zien.
Ach, we weten nu hoe het smaakt. Ik loop er niet mee weg eerlijk gezegd.
Daar lag dus het wasabibolletje tussen verstopt. Denk ik.
Het andere bolletje was beter zichtbaar en hebben we allemaal maar een likje van geproefd.
Tja, we wisten ook niet hoe dat eruit zou zien.
Ach, we weten nu hoe het smaakt. Ik loop er niet mee weg eerlijk gezegd.
zaterdag 24 oktober 2009 om 21:19
*durf ik het op te schrijven?*
We hebben een kleine portie friet gehaald om de maag af te vullen.
De rest van de sushi komt wel op hoor, 't is best lekker. Maar niet om voor om te rijden (of om anderhalf uur op te wachten, of om een forse prijs voor neer te leggen).
Maar ik heb mezelf en de kinderen mooi weer wat minder wereldvreemd gemaakt
We hebben een kleine portie friet gehaald om de maag af te vullen.
De rest van de sushi komt wel op hoor, 't is best lekker. Maar niet om voor om te rijden (of om anderhalf uur op te wachten, of om een forse prijs voor neer te leggen).
Maar ik heb mezelf en de kinderen mooi weer wat minder wereldvreemd gemaakt
zaterdag 24 oktober 2009 om 23:06
Zo zeg, ben net weer thuis. Ipv 1.15 min rijden was ik 2,5 uur onderweg. Het was zo slecht weer op de weg, doodeng. En ik ben al nachtblind. Zag bijna niets en van moeheid vielen af en toe mijn ogen bijna dicht. Blij dat ik heel weer thuis ben.
Jammer Mamzie. Ik vind sushi zooooooo lekker. Zou het wel wekelijks willen eten.
Jammer Mamzie. Ik vind sushi zooooooo lekker. Zou het wel wekelijks willen eten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 25 oktober 2009 om 07:25
zondag 25 oktober 2009 om 09:55
goedemorgen
daar was ik weer, veel te druk de afgelopen dagen met werk, bezoekjes aan de familie etc etc. Vandaag even niets behalve wat caches doen. We hebben nu een officiële travelbug en daar hebben we een fantastisch idee voor
Mamz, ik vind sushi ook niet zo heel lekker, of ik heb gewoon net de verkeerde getroffen
hoe is het met de rest van de dames
daar was ik weer, veel te druk de afgelopen dagen met werk, bezoekjes aan de familie etc etc. Vandaag even niets behalve wat caches doen. We hebben nu een officiële travelbug en daar hebben we een fantastisch idee voor
Mamz, ik vind sushi ook niet zo heel lekker, of ik heb gewoon net de verkeerde getroffen
hoe is het met de rest van de dames
Je moet soms vallen om weer leren op te staan