NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Heb trouwens ontdekt dat klassieke muziek erg rustgevend is in tijden van stress. Heb nu zo'n 100 favourites klassieke muziek cd van Kruidvat in mn speler zitten. Is ook wel goed om te ontdekken wat je mooi vindt.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Fijne dag samen Roos en MV.

Klassiek is fijn he Info? Ik word er altijd een beetje emo van. Maar kan er wel van genieten. Ohja, lush, dat kan ik ook wel even kijken op MP.
Ha Ploes!

Ik kan niet zo goed tegen violen, daar word ik ook emo van ja!

Heb nu via Marktplaats bij 1 iemand besteld:

Buffy body butter, You snap the whip body butterm, Waylander Rhassoul zeep, pot Dream cream, therapy massage bar, sugarbabe scrub.
Everytime you make a typo, the errorists win.
dat lijkt me genoeg spulletjes om een tijdje lekker te ruiken IeJee!

roeien is afgezegd, de griep is toegeslagen!

ik ga ook een lekker muziekje opzetten en dan een rondje door het huis opruimen, koffie heb ik al op zelfs

Mogge kindjes. Drukke maar geslaagde week gehad

Donderdag met Tut, Terror en Dian naar Duinrell geweest. ( Elo, ik zou het niet doen zonder kinderen Dan beter efteling oid ) Was erg leuk. Terror heeft de kikkerachtbaan getrotseerd , op het laatst met zijn handjes in de lucht :-) en Tut en ik hebben samen zelfs in de falcon ( nog eentje: falcon van buiten af gefilmd ) gezeten. Ik had niet verwacht dat mijn "kleine" meisje het zou doen. Ze mocht er qua lengte net in. Maar ze wilde en genoot :-)

Gisteren heel de dag op stap geweest. Eers naar mijn vader toen naar Vriends ouders, kringloopwinkels en ga zo maar door.

Vandaag ontdekte ik dat de caafs de afgelopen 2 dagen weinig gedronken hebben ( Ze krijgen wel vers groente en fruit, daar zit gelukkig ook vocht in ) maar sinds ik naast hun kooi zit te computeren drinken ze weer Duidelijk gevalletje van aandacht te kort. Mafketels

En nu even bij lezen en wellicht reageren
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
mogguh Boro!

klinkt als een goede herfstvakantie
moggel allemaal
ik ga werken, nog een dagje en dan heb ik in totaal 11 dagen vrij en/of oproepdienst achter elkaar... fijn he zo'n winter seizoen

fijne dag allemaal, tot morgen!!
Werk-se! Engie

zo op naar de boodschappen!
Goeienavond drukke mensen

Wij gaan vanavond aan de sushi, voor het eerst. Alleen Middelste heeft het wel eens gegeten. Ben benieuwd..
Ohhhhhhhhhh wat lekker Mamzie. Ga je het zelf maken? Pas op met de wasabi he!! Die is erg heet en weet niet of je kinderen dat lekker vinden.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Pottendikkie, ik wacht nog steeds! Heb gevraagd om bezorging tussen half zeven en zeven, op de website staat tussen half zeven en acht.

Ik ga maar eens bellen..
Op zaterdagen zijn ze vaak wat drukker Mamz. Ben benieuwd wat je er van vindt.
Ik pakte nietsvermoedend twee vingertjes groenten (mais, komkommer en iets van een kruid) en ineens stond mijn mond, neus en alles in brand

Daar lag dus het wasabibolletje tussen verstopt. Denk ik.

Het andere bolletje was beter zichtbaar en hebben we allemaal maar een likje van geproefd.

Tja, we wisten ook niet hoe dat eruit zou zien.

Ach, we weten nu hoe het smaakt. Ik loop er niet mee weg eerlijk gezegd.
ik vind sushi super lekker Mamzie!

jammer dat je lang moest wachten en toen een wasabi bolletje en dat het toen ook nog tegen viel

ik had hutspot!
*durf ik het op te schrijven?*

We hebben een kleine portie friet gehaald om de maag af te vullen.

De rest van de sushi komt wel op hoor, 't is best lekker. Maar niet om voor om te rijden (of om anderhalf uur op te wachten, of om een forse prijs voor neer te leggen).

Maar ik heb mezelf en de kinderen mooi weer wat minder wereldvreemd gemaakt
Zo zeg, ben net weer thuis. Ipv 1.15 min rijden was ik 2,5 uur onderweg. Het was zo slecht weer op de weg, doodeng. En ik ben al nachtblind. Zag bijna niets en van moeheid vielen af en toe mijn ogen bijna dicht. Blij dat ik heel weer thuis ben.

Jammer Mamzie. Ik vind sushi zooooooo lekker. Zou het wel wekelijks willen eten.
Goedenavond,

fijn dat je weer heelhuids thuis bent Myleen.

sushi is lekker, maar ik vind het als maaltijd ook niet genoeg...als tussendoortje of bij gerecht ofzo weer wel
Moge ladies.

Bo was zo blij dat ik er weer was dat hij me maar weinig heeft laten slapen vannacht. Hij bleef maar knuffelen.

Nou duimen dat het rond half 12 droog weer is, dan hebben we de laatste tv opnamens gelukkig.
Succes Mleentje, ik ga duimen dat het allemaal goed gaat.
Thanks Ploes, Hoe is het met je rug? Laatste vakantiedag voor jou vandaag he? Ga je nog iets leuks doen?
Rug gaat wel goed weer.

Ja, laatste dag. Nee, niks bijzonders. Ik denk de keukenkastjes uitmesten en lezen in studieboek

We beginnen de dag met croissantjes
Geen verkeerd begin. Keukenkastjes uitmesten en dan een foto plaatsen op dat topic bij eten hoe de inhoud keukenkastjes eruit zien hahahahah?

Fijne dag iig.
goedemorgen

daar was ik weer, veel te druk de afgelopen dagen met werk, bezoekjes aan de familie etc etc. Vandaag even niets behalve wat caches doen. We hebben nu een officiële travelbug en daar hebben we een fantastisch idee voor

Mamz, ik vind sushi ook niet zo heel lekker, of ik heb gewoon net de verkeerde getroffen

hoe is het met de rest van de dames
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Goeiemorgen

Het is nog steeds 10 uur, toch geen wintertijd dit weekend?

Veel plezier straks Mleen. Hier schijnt de zon.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven