NIET groepje

21-08-2009 22:15 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 220.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we forummen teveel !
Na lang wachten en weinig geduld via politie vriend weten te traceren en net opgehaald in het ziekenhuis. Pols gekneusd en flinke wond aan arm en her en der glas in oren, haar enz.

Hij heeft idd geluk gehad. Zelf ie 'ie er erg nuchter over nu.

Bizar genoeg heeft hij 8 jaar geleden een soortgelijk ongeluk gehad in een busje met studenten en professor, toen ook over de kop geslagen en verwonding aan zelfde arm. Helaas zijn er toen ook 3 inzittenden overleden.

Hoop niet op een herhalend ritme van 8 jaar...

Pff, wat een dag.
Everytime you make a typo, the errorists win.
voor Info voor de schrik
Moge ladies,

Jeetje Info wat verschrikkelijk , hopelijk dat alles goed komt. Wat een schrik.

Ik kan niet meer slapen van de pijn. Zondagavond werd ik al niet zo lekker. Gister de hele dag ziek in bed gelegen. Nu is de pijn in mijn voeten en rug alleen door het liggen zo erg geworden dat ik gewoon lig te kronkelen van de pijn. En ik moet nog wachten tot eind september voor ik ervoor naar het ziekenhuis kan. Paracetamol helpt niet. Ben bijna in staat een slaappil te nemen maar ja, ik heb dit elke nacht dus voor je het weet ben je verslaafd aan de slaappillen. Maar dit doet een mens ook niet goed.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jeetje Info... Dat van 8 jaar geleden lijkt me ook vrij traumatisch. Kan me voorstellen dat het verleden bij je vriend nu omhoog komt borrelen. Nogmaals een Fijn dat je hem weer bij je hebt.

Hey MV, dat schiet niet op zo. Wat je kan proberen is het zh bellen en uitleggen dat de situatie nu onhoudbaar is. Wellicht dat ze bij een gaatje bellen of wat kunnen schuiven?

En ik ga weer fijn werken.
Mogguh.

Hoe is het nu met je, en met je vriend, AiJee?

Ben ik een zeikerd als ik er niet tegen kan dat ik een hondje tegen mijn achterpoort zie piesen? Ben in elk geval afgezeken door baasje die meende dat het haar poort was :(
Getver Info, wat eng!! Hoop dat het allemaal een beetje meevalt inderdaad!
668, the neighbour of the Beast
Honden horen tegen bomen te plassen, en niet tegen tuintjes of gebouwen en poorten. Ik had er ook wat van gezegd.

Succes met je eerste werkdag vandaag Marels
Dankje Ploes, dat komt wel goed!
Waar ís iedereen?
Hier *geheime NietMiet*
Gezellig Mamz

Tenminste, daar ga ik dan maar van uit
O, het is zo gezellig hier :(
Zo zeg, dat is enorm schrikken Info!

voor je vriend... en ook een beetje voor jou!

Ik heb hier. Zit thuis te genieten van mijn zelfgemaakte linzensoep. Hij is heerlijk!! Hmmmm!

En vandaag was ik aan het werk
Ben ook weer thuis na een lange dag school en universiteit.

Vriend ligt in bed, heeft wel een beetje een terugslag, spierpijn, hoofdpijn, stijve nek (ben een beetje bang voor een whiplash, maar hopelijk trekt dit snel weg) misselijk van de antibiotica en pijn aan z'n arm natuurlijk. Zitten nog stukjes glas in z'n arm die pijn doen, maar die ze er niet uit konden krijgen.

Voorlopig niet werken in elk geval. Hij beseft nu wel dat het noodlot hem gunstig gezind is, zeg maar...
En heel erg bedankt voor jullie knuffels, ben zeker geschrokken ja. Tuurlijk is het voor hemzelf het ergst.

maar zo'n telefoontje is ook niet goed voor je. Heb daar 8 jaar geleden echt last van gehad, onverwachte telefoontjes, bang voor slecht nieuws...
Ja... dat herken ik wel Info... Ik ben ook vaak in alle staten als ik vriend niet te pakken krijg of politie op mijn werk zie of aan de deur. Zal je denk ik altijd wel wat gevoelig voor blijven.

Gelukkig heeft hij een fijn beschermengeltje op zijn schouder zitten. Nogmaals voor jullie beide.

Wat is er dan Mamz?
Glas dat er niet uit kan, jakkes. Zou bang zijn voor ontsteking, Info.

Ploes, vanavond weer een felle escalatie gehad. Oudste en ik hebben het wel uitgepraat, maar dit zijn dingen die in een veilig huis niet mogen gebeuren. Zeg maar hard tegen hard, niet met slaan, maar van mijn kant ook bepaald niet beheerst. Ik heb naar de hulpverlening gemaild en hoop dan maar dat ze niet meteen met AMK aan de deur staan. Maar als dat wel zo is is dat maar zo. Kan moeilijk mooi weer blijven spelen als het geen mooi weer is.
Mamz, dat ik dit nog zou zeggen, maar je doet 't goed, met hulp zoeken enzo. Dat zouden meer mensen moeten kunnen, zo naar hun eigen functioneren kijken.

Pilous, gewoon een knuffel

Info, hoe moet dat verder met die stukjes glas dan? En een whiplash zou ik maar nog niet bang voor zijn, na zo'n klap is een zere nek héél normaal. En mocht het al zo zijn een geruststelling; bij 90% gaat een whiplash over.
Klote, Pilous, die angst. Kan me dat in jouw geval ook indenken.

@ Mamz, goed dat je eerlijk bent tegenover jezelf en anderen, als het niet blijkt te gan

@ Marels: heb het ook net gelezen ja, over die whiplash. Maar niet van uit gaan dan. Dat glas blijft of zitten, of moet er uit (idd wanneer het gaat ontsteken). Probleem is dat ze het niet er uit konden krijgen, ze zagen het niet, zat te diep ofzo.
Thnx Marelsje. Toevallig realiseerde ik me vandaag, dat ik precies even oud ben als mijn eerste man, toen hij overleed. Exact 3 maanden voor zijn dertigste verjaardag. Gek gevoel.

Mamz, ik sluit me bij Marels aan... Er is heel wat lef voor nodig om om hulp te vragen.

Hoe was je werkdag Marels? Viel het mee? Leuk?
ja, Marels, hoe was je werkdag??????????????
Ja Marels!!!
Vertel!
Ploes, dat zullen dan niet de makkelijkste maanden zijn voor je die nu gaan komen..

Ik ga slapen, morgen weer fris opnieuw.
Snel! We wachten vol spanning!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven