NIET groepje
woensdag 28 oktober 2009 om 20:43
quote:borrie2 schreef op 28 oktober 2009 @ 20:40:
Oh ja gats das waar, Yam had een poetsdag vandaag...
Hoe is het met Boeddha nu trouwens?
Wacht je nog op uitslagen van de dierenarts of weet je wat ie heeft?
nee is niet goed met toetie.
de achterdeur staat de hele dag open want hij kan zn plas echt niet langer dan een uurtje ophouden
hij moet met volle blaas 's morgens afgeleverd worden bij de DA
beebie op mn rug met een Reu met volle blaas op de fiets ... ik voorzie geen succes !
dus yamman moet dat volgende week doen, deze week kan eeeeecht niet, beetje k*t
Oh ja gats das waar, Yam had een poetsdag vandaag...
Hoe is het met Boeddha nu trouwens?
Wacht je nog op uitslagen van de dierenarts of weet je wat ie heeft?
nee is niet goed met toetie.
de achterdeur staat de hele dag open want hij kan zn plas echt niet langer dan een uurtje ophouden
hij moet met volle blaas 's morgens afgeleverd worden bij de DA
beebie op mn rug met een Reu met volle blaas op de fiets ... ik voorzie geen succes !
dus yamman moet dat volgende week doen, deze week kan eeeeecht niet, beetje k*t

woensdag 28 oktober 2009 om 20:43
Mamz wat vreselijk Lief van je!!!
En hier een huh wattes ??
Ik zag dus alleen de posts van Yam, eentje met mamzelle erin en eentje gekwoot zonder (ongewijzigd)... Die van boro stond er dus helemaal niet ... ik snapte het niet dus vorige pagina, nog es lezen, staat er ineens die post tussen... weird!
Hebben we een forumspook?
En hier een huh wattes ??
Ik zag dus alleen de posts van Yam, eentje met mamzelle erin en eentje gekwoot zonder (ongewijzigd)... Die van boro stond er dus helemaal niet ... ik snapte het niet dus vorige pagina, nog es lezen, staat er ineens die post tussen... weird!
Hebben we een forumspook?

woensdag 28 oktober 2009 om 20:48
Pfffffff das inderdaad balen Yam heel veel sterkte ermee, en hopen dat het niks ernstigs is met Boeddha, hij word wel echt een oud baasje, zeg...
Wij hadden ook ooit een heeeeeele ouwe hond (op zn 18e in laten slapen wegens algehele opheid, was niet meer leuk voor de hond, m'n ouders besloten dat het genoeg was voor hem)
Maar die kon dus ook op het laatst maar heel kort z'n plas op houden, ook zo sneu, want in huis deed ie niks en als er dan es wat mis ging voelde hij zich zooo schuldig ...
Wij hadden ook ooit een heeeeeele ouwe hond (op zn 18e in laten slapen wegens algehele opheid, was niet meer leuk voor de hond, m'n ouders besloten dat het genoeg was voor hem)
Maar die kon dus ook op het laatst maar heel kort z'n plas op houden, ook zo sneu, want in huis deed ie niks en als er dan es wat mis ging voelde hij zich zooo schuldig ...
woensdag 28 oktober 2009 om 20:56
Ja, en nou doe je dit weer. Gelijk heel onze band naar de knoppen.
Heb je weer goed voor elkaar .
Maar ach. Ik vergeuf het je wel.
Wisten jullie , nietjes, dat Freakje de allerallereerste forumster was die ik ooit in het eggie ontmoet heb ? Heel veel jaar geleden
En het viel me nog mee ook
Heb je weer goed voor elkaar .
Maar ach. Ik vergeuf het je wel.
Wisten jullie , nietjes, dat Freakje de allerallereerste forumster was die ik ooit in het eggie ontmoet heb ? Heel veel jaar geleden
En het viel me nog mee ook
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....