Niet kunnen slapen
donderdag 12 juli 2018 om 09:06
Ik ben op vakantie met onze camper. Het bed is verder prima, maar op de een of andere manier kan ik gewoon niet slapen, eerst snurkt mijn vriend. Als die eindelijk stil is, kan ik nog niet slapen. Nu ben ik ‘s avonds heel bang dat ik niet kan slapen en daardoor lig ik in bed ook met angst. Het houd me eigenlijk heel de dag bezig en ik begin ook moe te worden. Wat kan ik hieraan doen?
donderdag 12 juli 2018 om 09:11
Allereerst, angst loslaten want juist daardoor en door veel te piekeren kun je waarschijnlijk niet slapen.
Tweede tip, ga pas naar bed als je echt moe bent.
Ga een uur vantevoren iets ontspannends doen, stukje wandelen, boek lezen, muziek luisteren enz.
(Of verleid je vriend, seks is een goed slaapmiddel
)
Ga een uur vantevoren iets ontspannends doen, stukje wandelen, boek lezen, muziek luisteren enz.
(Of verleid je vriend, seks is een goed slaapmiddel
donderdag 12 juli 2018 om 09:32
Poppemie808 schreef: ↑12-07-2018 09:06Ik ben op vakantie met onze camper. Het bed is verder prima, maar op de een of andere manier kan ik gewoon niet slapen, eerst snurkt mijn vriend. Als die eindelijk stil is, kan ik nog niet slapen. Nu ben ik ‘s avonds heel bang dat ik niet kan slapen en daardoor lig ik in bed ook met angst. Het houd me eigenlijk heel de dag bezig en ik begin ook moe te worden. Wat kan ik hieraan doen?
Tip laat je zorgen los en geniet van de vakantie! Te veel piekeren doet echt geen goeds voor je nachtrust en vakantie
Probeer savonds in bed voor het slapen gaan gewoon nog even lekker te ontspannen middels door wat lezen o.i.d dan ga je ook al met een fijner gevoel slapen
donderdag 12 juli 2018 om 09:49
Heel normaal dat je in een andere omgeving de eerste nachten slecht slaapt.
Zo werkt het menselijk lichaam namelijk
Zorgelijk is juist dat je je er zo druk om maakt. Je bent op vakantie!! Geniet!! Je hoeft toch verder helemaal niets dus who cares. Ga snachts de sterren tellen of gewoo genieten dat je vrij bent
Zo werkt het menselijk lichaam namelijk
Zorgelijk is juist dat je je er zo druk om maakt. Je bent op vakantie!! Geniet!! Je hoeft toch verder helemaal niets dus who cares. Ga snachts de sterren tellen of gewoo genieten dat je vrij bent
donderdag 12 juli 2018 om 09:49
Ja laat jij even angst los alsof het niets is...phoebe24 schreef: ↑12-07-2018 09:11Allereerst, angst loslaten want juist daardoor en door veel te piekeren kun je waarschijnlijk niet slapen.
(Of verleid je vriend, seks is een goed slaapmiddel)
donderdag 12 juli 2018 om 17:02
Niets is onmogelijk voor hen die willen.
(Ma Phoebs)