Niet ruilen maar lullen: de kletszone.
vrijdag 17 april 2009 om 18:55
Hoi iedereen,
Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.
niet lullen... maar ruilen
Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
Het concept is bekend: jij van je zooi af, een ander blij. Nou hebben we de neiging nogal veel te kletsen. Vandaar de strikte onderverdeling: lullen hier, ruilen daar. Waar is daar: op het niet lullen maar ruilen topic.
niet lullen... maar ruilen
Hier wordt in principe gekletst maar het kan voorkomen dat er door al het kletsen per ongeluk nog geruild wordt.
woensdag 22 april 2009 om 21:56
woensdag 22 april 2009 om 22:19
woensdag 22 april 2009 om 22:21
woensdag 22 april 2009 om 22:25
quote:Schravelvot schreef op 22 april 2009 @ 22:19:
[...]
Hier spreken wij het uit als Sgravelvot (met de zachte G ) Jouw uitspraak is wat zuidelijker volgens mij Ja voor zover je het van mij uitspraak kan noemen, want ik spreek totaal geen dialect en versta het amper.. Lekker makkelijk met carnaval zing ik maar gewoon iets wat er het meeste op lijkt hahah
[...]
Hier spreken wij het uit als Sgravelvot (met de zachte G ) Jouw uitspraak is wat zuidelijker volgens mij Ja voor zover je het van mij uitspraak kan noemen, want ik spreek totaal geen dialect en versta het amper.. Lekker makkelijk met carnaval zing ik maar gewoon iets wat er het meeste op lijkt hahah
woensdag 22 april 2009 om 22:31
quote:vlindertje1980 schreef op 22 april 2009 @ 22:13:
Ik ben nieuw en kijk al een paar dagen mee op dit topic.
Ik heb een hele hoop waar ik vanaf moet en ben al een tijdje op zoek naar een witte zuil. Kan 1 van jullie mij daaraan helpen?
Ik hoor het graag.
Gr. Vlinder
Welkom! Voor het ruilen zelf moet je bij het andere topic zijn: niet lullen, maar ruilen de zooizone!
Hier kletsen we alleen maar en doen we niet meer aan ruilen.
Leuk hoor gelijk een oranje avatar. Toeval of ook opgepimpt?
Ik ben nieuw en kijk al een paar dagen mee op dit topic.
Ik heb een hele hoop waar ik vanaf moet en ben al een tijdje op zoek naar een witte zuil. Kan 1 van jullie mij daaraan helpen?
Ik hoor het graag.
Gr. Vlinder
Welkom! Voor het ruilen zelf moet je bij het andere topic zijn: niet lullen, maar ruilen de zooizone!
Hier kletsen we alleen maar en doen we niet meer aan ruilen.
Leuk hoor gelijk een oranje avatar. Toeval of ook opgepimpt?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
woensdag 22 april 2009 om 22:56
quote:jolantje schreef op 22 april 2009 @ 22:31:
Ik woon regio Heerlen/Kerkrade.
Ach als je gedronken hebt gaat zoiets vanzelf Ja oke daar heb je gelijk in haha. Maar: je hoort het dus ook in het dagelijks leven om je heen dus dan is het toch wat makkelijker meelallenzingen dan dat je uit het noorden ofzo komt.
Ik woon regio Heerlen/Kerkrade.
Ach als je gedronken hebt gaat zoiets vanzelf Ja oke daar heb je gelijk in haha. Maar: je hoort het dus ook in het dagelijks leven om je heen dus dan is het toch wat makkelijker meelallenzingen dan dat je uit het noorden ofzo komt.
woensdag 22 april 2009 om 23:25