Nieuw angelteam

07-04-2010 15:53 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Trots stel ik ons (voor een groot deel) nieuwe angelteam aan jullie voor! Sinds gisteravond zijn we compleet. Zoals eerder aangekondigd gaan de angels, gedwongen door vervelende omstandigheden, weer anoniem modereren. Hier en daar is er wat met de angelnummers gehusseld. Ook is de pijlerindeling gewijzigd. De nieuwe nummering/verdeling gaat vanaf nu in.

Overzicht:

Viva Angel1, vivaangel1@gmail.com: Geld & Recht, Kinderen, Mode & Beauty

Viva Angel2, vivaangel2@gmail.com: Eten, Lijf & Lijn, Relaties

Viva Angel3, vivaangel3@gmail.com: Actueel, Digi, Reizen

Viva Angel4, vivaangel4@gmail.com: Entertainment, Gezondheid, Werk & Studie

Viva Angel5, vivaangel5@gmail.com: Seks, Blogs

VivaAngel6, vivaangelzes@googlemail.com: Overig, Psyche, Thuis, Prikbord

Zoals jullie zien heeft Six een naam zonder spatie. Account Viva Angel6 geeft namelijk een foutmelding (wordt aan gewerkt) Daarnaast is haar e-mailadres afwijkend, want: wachtwoord van 't oude adres is zoek. Maar dat komt vast allemaal goed

grtjs,

Naomi
Viva's A-team

Hebben angels nou ook speciale werk-modereerkleding? Dat ze een T-shirt met opdruk aandoen als ze Angel gaan zijn of zo.....
quote:quattro35 schreef op 07 april 2010 @ 23:01:

Viva's A-team

.Die vind ik leuk!!
Succes dames! (Of zit er ook een heer bij? dat zou het raden wel makkelijker maken )

Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
quote:quattro35 schreef op 07 april 2010 @ 23:01:

Viva's A-team

Hebben angels nou ook speciale werk-modereerkleding? Dat ze een T-shirt met opdruk aandoen als ze Angel gaan zijn of zo.....
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Welkom! Ik ben dus "gespannt" hoe de nieuwe avatars eruit gaan zien
World of Warcraft: Legion
quote:VivaAngel6 schreef op 07 april 2010 @ 21:44:

Bedankt allemaal.

Is er nog iemand goed in het pimpen van avatars?? De mijne is zo saai zwart....Ik heb er 1 voor jou, voor als je de Sekspijler mag moet bedienen:
Three gaat Seks doen Geve
Ehhhhh, Five, in je TO staat dat JIJ dat gaat doen, de sexpijlert???
Hier staat het, Bloesie:quote:Sarah Scott schreef op 07 april 2010 @ 16:10:

Over een paar maanden, als de nieuwe Engelen volledig ingewerkt zijn, dan schuif ik Seks alsnog door naar Angel 3!Ik begrijp hieruit en uit de eerdere melding van Naomi dat de Angels gaan roteren in hun pijlerverdeling, dat wie nu Angel 1, 2, 3, 4 of 6 is, dat niet noodzakelijk nog is na een rotatie. Maw, spreek je binnenkort één van deze Angels aan op iets wat eerder op "haar" pijler gebeurd is, dan kan het zijn dat die zich niets herinnert. Kan nog hilarische taferelen opleveren...
Klopt Geve! Alleen hebben we natuurlijk elkaar als backup, dus of het heel hilarisch wordt is te betwijfelen
quote:Viva Angel5 schreef op 08 april 2010 @ 09:12:

Three gaat Seks doen Geve < Verandert de "1" in Geve's voorstel in gedachten in een "3". >
World of Warcraft: Legion
Sorry, overheen gelezen!
@Geve, na de nummerwisseling van eergisteravond is het niet de bedoeling dat er weer zo'n grootschalige nummerwisseling gaat komen. De One van nu zal dus over een half jaar nog steeds One zijn
He bedankt voor deze belangrijke feedback, Naomi. Stel je voor dat na een rotatie de nieuwe Vief4 niet van paars houdt (zie "Angel-avatars pimpen" op Digi), dat had potentieel een Groot Probleem kunnen worden zeg. Gelukkig blijven we daar dus (voorlopig?) van gespaard.
Geve is op Angelnummer-oorlogspad? Zal ik je een hint geven?
Nee, ik wil toch alleen met jou de vergeetput in.
Naomi, zou je ook weer eens kunnen reageren op het "reacties op banners" topic? Dat is alweer bést een tijdej geleden. Ergens in maart heb je me beloofd dat je "achter de garnier advertentie aangaat"...
quote:geve schreef op 09 april 2010 @ 13:52:

Nee, ik wil toch alleen met jou de vergeetput in. Wat romántisch....!
Hallo "nieuwe" angels!

Welkom

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven