Nieuw-Nutteloos-Neuzel-Topic
woensdag 8 oktober 2014 om 12:05
woensdag 8 oktober 2014 om 14:10
Cateau: highfive, heb gewerkt vanmorgen. Heb ook niet helemaal mijn dag dus ik ga ook lekker uitrusten en niks doen.
En vanavond duik ik met jou de kroeg in .
Ik heb trouwens een nieuwe afleiding voor rustige momenten
: ik ben sinds een paar weken Delirisch verslaafd aan cabaratier Javier Guzman. (vrijdag ga ik hier naar een voorstelling van zijn broertje, en in december komt hij zelf hier, ga ik ook heen)
Ik lig echt strak van het lachen bij Javier, ik vind hem zo grappig.
Hier staat een show van hem; delirium. (ik ken al zn shows, ik vind deze een van zn beste, je hebt ook del. 2 maar die is nog niet op dvd )
www.javierguzman.nl Misschien vind je dat leuk?
BE: That's me...
Natuurlijk telt dat! Jij mag alles van mij...
Ephina: hihi is die wat kieskeurig dan? Ik heb ook een kat gehad met blaasproblemen. Was begonnen met gruis maar later bleek ook dat hij een andere blaasziekte had.
Een jaar mee in de weer geweest, en helaas (ik wil je niet bang maken...) paar maanden geleden ging het zo slecht dat ik hem helaas in hem moeten laten slapen.
Ben niet helemaal katloos, heb nog twee dametjes.
Die hier de boel afbreken sinds meneer aan het hemelen is...
He ik vind het nu al gezellig hier!
En vanavond duik ik met jou de kroeg in .
Ik heb trouwens een nieuwe afleiding voor rustige momenten
Ik lig echt strak van het lachen bij Javier, ik vind hem zo grappig.
Hier staat een show van hem; delirium. (ik ken al zn shows, ik vind deze een van zn beste, je hebt ook del. 2 maar die is nog niet op dvd )
www.javierguzman.nl Misschien vind je dat leuk?
BE: That's me...
Natuurlijk telt dat! Jij mag alles van mij...
Ephina: hihi is die wat kieskeurig dan? Ik heb ook een kat gehad met blaasproblemen. Was begonnen met gruis maar later bleek ook dat hij een andere blaasziekte had.
Een jaar mee in de weer geweest, en helaas (ik wil je niet bang maken...) paar maanden geleden ging het zo slecht dat ik hem helaas in hem moeten laten slapen.
Ben niet helemaal katloos, heb nog twee dametjes.
Die hier de boel afbreken sinds meneer aan het hemelen is...
He ik vind het nu al gezellig hier!
woensdag 8 oktober 2014 om 14:20
Een wijntje, wat een goed idee! Ik zou zeggen; haal dr wat lekkers bij voor jezelf. Tijdschriftje dr bij en hoppa--> Relaaax ^^!
Guzman is fantastisch! Eric van Sauers is ook leuk!
En als je meer zin hebt in trashdrama: http://www.npo.nl/vier-handen-op-een-bu ... BNN_123422
Guzman is fantastisch! Eric van Sauers is ook leuk!
En als je meer zin hebt in trashdrama: http://www.npo.nl/vier-handen-op-een-bu ... BNN_123422
woensdag 8 oktober 2014 om 14:50
quote:Cateautje schreef op 08 oktober 2014 @ 14:14:
High5 meid.
Nooit iets van Guzman gezien, misschien maar eens proberen op you tube. Lachen is altijd welkom.
Ik zal eens bij hem kijken. Dankjewel.
Graag gedaan!
Ja hij is geweldig! Heb nu toevallig een show opstaan (por dios).
Echt buikpijn..
Nu weet ik niet van watvoor humor je houdt natuurlijk maar nogmaals ik lig onder de tafel... ook grappen die ik al 100x gezien heb, weet ook niet wat het is...
Graag gedaan... (en ik moet wat aan mijn verslaving doen.. . alhoewel lachen is gezond...)
Joehoe Cateau wil highfiven met mij. Ik ben heerlijk lui aan het doen, lig in mn mandje in joggingbroek met laptop (en Javier )
High5 meid.
Nooit iets van Guzman gezien, misschien maar eens proberen op you tube. Lachen is altijd welkom.
Ik zal eens bij hem kijken. Dankjewel.
Graag gedaan!
Ja hij is geweldig! Heb nu toevallig een show opstaan (por dios).
Echt buikpijn..
Nu weet ik niet van watvoor humor je houdt natuurlijk maar nogmaals ik lig onder de tafel... ook grappen die ik al 100x gezien heb, weet ook niet wat het is...
Graag gedaan... (en ik moet wat aan mijn verslaving doen.. . alhoewel lachen is gezond...)
Joehoe Cateau wil highfiven met mij. Ik ben heerlijk lui aan het doen, lig in mn mandje in joggingbroek met laptop (en Javier )
donderdag 9 oktober 2014 om 09:32
Moggel! Ben vrij vandaag en, vreemd voor mijn doen want ochtendmens, ben pas een halfuur wakker.
De katten zaten helemaal verontwaardig naast en op mijn bed waarom ze nog geen eten hadden gehad, haha.
Nou ja ze waren niet heel erg boos maar probeerden mij wel
wakker te krijgen.
Wat ik vandaag ga doen? Geloof dat ik mijn hoogtepunten al gehad heb : ff de krant bellen om te kijken of ik geen krant gehad had omdat mijn abb. afgelopen was of omdat de bezorger niet wakker was en een van de katten had naast de bak gepiest.
Verder boodschappen, forummen en verder nog geen idee.
He dit was toch wel een erg oninteressant nutteloos bericht...
Fijne dag allemaal!
De katten zaten helemaal verontwaardig naast en op mijn bed waarom ze nog geen eten hadden gehad, haha.
Nou ja ze waren niet heel erg boos maar probeerden mij wel
wakker te krijgen.
Wat ik vandaag ga doen? Geloof dat ik mijn hoogtepunten al gehad heb : ff de krant bellen om te kijken of ik geen krant gehad had omdat mijn abb. afgelopen was of omdat de bezorger niet wakker was en een van de katten had naast de bak gepiest.
Verder boodschappen, forummen en verder nog geen idee.
He dit was toch wel een erg oninteressant nutteloos bericht...
Fijne dag allemaal!
donderdag 9 oktober 2014 om 09:53
Classicqueen wat lekker een dagje vrij!
Gisternacht bevallen met 28 weken. Gaat naar omstandigheden goed met de baby.
Snap dat iedereen het goed bedoelt maar heb echt al 50 'o wat erg en sterkte berichtjes gehad.' Ik ben ren vrij nuchter persoon en probeer overal iets positiefs te zien, vriend en ik kunnen ook in moeilijke tijden een beetje humor er over hebben. Het helpt ons.
Als we dit van de positieve kan bekijken; ik krijg vandaag mijn broodje zalm waar ik dus echt al 12 weken zin in heb.
Een keizerbroodje van de bakker, met zalm en rucola sla en zalm en Helmans mayonaise! Iedere keer als ik de reclame van Helmans zie loopt het water mij in de mond!
Voor de rest; kreeg vanmorgen een berichtje dat mijn iPhone 6+ is aangekomen! Mijn 4- jarige had hem dus al uit de doos gehaald. Vriend was al onderweg maar het ziekenhuis, 5 km gereden. Heb hem gebeld om te vragen of hij asjeblieft terug wou gaan om mijn nieuwe telefoon op te halen.
Mijn paard verblijft in een revalidatie cliniek na een peesblesure. Net een telefoontje gehad dat hij naar huis mag!
Gisternacht bevallen met 28 weken. Gaat naar omstandigheden goed met de baby.
Snap dat iedereen het goed bedoelt maar heb echt al 50 'o wat erg en sterkte berichtjes gehad.' Ik ben ren vrij nuchter persoon en probeer overal iets positiefs te zien, vriend en ik kunnen ook in moeilijke tijden een beetje humor er over hebben. Het helpt ons.
Als we dit van de positieve kan bekijken; ik krijg vandaag mijn broodje zalm waar ik dus echt al 12 weken zin in heb.
Een keizerbroodje van de bakker, met zalm en rucola sla en zalm en Helmans mayonaise! Iedere keer als ik de reclame van Helmans zie loopt het water mij in de mond!
Voor de rest; kreeg vanmorgen een berichtje dat mijn iPhone 6+ is aangekomen! Mijn 4- jarige had hem dus al uit de doos gehaald. Vriend was al onderweg maar het ziekenhuis, 5 km gereden. Heb hem gebeld om te vragen of hij asjeblieft terug wou gaan om mijn nieuwe telefoon op te halen.
Mijn paard verblijft in een revalidatie cliniek na een peesblesure. Net een telefoontje gehad dat hij naar huis mag!
donderdag 9 oktober 2014 om 21:25
Aaaah leuk, een katje. Heb er zelf een paar zoals je weet.
Het is overigens best wel wat werk hoor, een klein katje.
Weet ik uit ervaring, heb er een paar gehad.
Zoals bekend zie ik de voordelen van single zijn inmiddels best in, maar soms zoals nu vind ik het niet zo leuk.
(bovendien heb ik uuhhmmm best wel zin in een bepaalde bezigheid )
vrijdag 10 oktober 2014 om 10:59
CQ: ik ben vrij veel thuis, anders mocht ik haar van het asiel niet eens meenemen. Asiel is best streng hoor! Maar ze zorgen wel goed voor de beestjes en ze hebben geen euthanasie-beleid (als in: dat beest kunnen we niet plaatsen of zit hier al te lang).
Groot voorstander van! En dit poesje mag niet samen met andere beestjes, wel met mensen (geen kleine kinderen, maar ik ben zo'n ouderwetse tut die vindt dat er een partner naast moet staan voor er een kind mag komen).
Trouwens, mijn detective vervalt vanavond ivm voetbal. Iemand een leuke kijk-tip tot ongeveer kwart over tien? Daarna is er Kanniewaarzijn, en dat vind ik heel leuk & geruststellend (dat ik niet de enige ben waar organisaties aan het klooien zijn...).
Groot voorstander van! En dit poesje mag niet samen met andere beestjes, wel met mensen (geen kleine kinderen, maar ik ben zo'n ouderwetse tut die vindt dat er een partner naast moet staan voor er een kind mag komen).
Trouwens, mijn detective vervalt vanavond ivm voetbal. Iemand een leuke kijk-tip tot ongeveer kwart over tien? Daarna is er Kanniewaarzijn, en dat vind ik heel leuk & geruststellend (dat ik niet de enige ben waar organisaties aan het klooien zijn...).
vrijdag 10 oktober 2014 om 11:21
Ja dat weet ik, dat asielen streng zijn. Ze geven die beesten echt niet aan iedereen mee. Mijn eerste eigen kat (leeft helaas niet meer) kwam uit het asiel. Dat was echt een grappig beest, nogal fel (schildpad, die zijn vaak wat feller).
Toen we haar uitgekozen hadden mocht ze nog niet mee omdat ze aan een kuur zat. Bovendien was het vlakvoor de jaarwisseling. Dat is al naar genoeg voor die beesten, vandaar dat ze niemand meegaven.
Enkele dagen daarvoor was ze al uitgekozen door een meneer. Echter die was zo gaan schreeuwen dat ze niet gelijk mee mocht dat ze haar niet meer mee wilden geven.
Is ook wel logisch, in het asiel zijn er genoeg katten die vervelende dingen meegemaakt hebben. Niet meer dan logisch dat ze dus zorgvuldig willen zijn.
Ik weet niks op tv vanavond, ik kijk altijd youtube of iets op Netflix als er niks is.
En vanavond naar het theater , heel veel zin in. Ik ga naar 'het broertje van' : Emilio Guzman.
Erg benieuwd naar...
Goed dat je het zegt, moet kanniewaarzijn even opnemen.
Ik vind dat ook erg leuk.
Hoezo ben je daar ouderwets in, alleen al praktisch gezien is het in je eentje niet erg handig... (ook niet onmogelijk maar wel zwaar)
Toen we haar uitgekozen hadden mocht ze nog niet mee omdat ze aan een kuur zat. Bovendien was het vlakvoor de jaarwisseling. Dat is al naar genoeg voor die beesten, vandaar dat ze niemand meegaven.
Enkele dagen daarvoor was ze al uitgekozen door een meneer. Echter die was zo gaan schreeuwen dat ze niet gelijk mee mocht dat ze haar niet meer mee wilden geven.
Is ook wel logisch, in het asiel zijn er genoeg katten die vervelende dingen meegemaakt hebben. Niet meer dan logisch dat ze dus zorgvuldig willen zijn.
Ik weet niks op tv vanavond, ik kijk altijd youtube of iets op Netflix als er niks is.
En vanavond naar het theater , heel veel zin in. Ik ga naar 'het broertje van' : Emilio Guzman.
Erg benieuwd naar...
Goed dat je het zegt, moet kanniewaarzijn even opnemen.
Ik vind dat ook erg leuk.
Hoezo ben je daar ouderwets in, alleen al praktisch gezien is het in je eentje niet erg handig... (ook niet onmogelijk maar wel zwaar)
zaterdag 11 oktober 2014 om 09:14
Goedemorgen!!
Emilio was geweldig, paar keer helemaal strak gelegen.
Echt niet normaal, maar er zijn twee mensen tijdens de voorstelling naar de plee gegaan en 2 x dezelfde telefoon.
Het stoort ontzettend en is ook erg aso. Zeker omdat dit theater niet erg groot is. Echt ik snap niet waarom mensen niet bedenken hoe irritant dat is. Nog mazzel dat het Emilio was en niet zijn broer, die had ze echt afgemaakt... .
Emilio heeft ze ook behoorlijk voor lul gezet hoor, terecht trouwens.
Achteraf ook nog ff met hem op de foto geweest, hele aardige jongen!
Daarna nog de kroeg ingedoken, later geworden dan gepland .
Al met al, een geslaagde avond!
Emilio was geweldig, paar keer helemaal strak gelegen.
Echt niet normaal, maar er zijn twee mensen tijdens de voorstelling naar de plee gegaan en 2 x dezelfde telefoon.
Het stoort ontzettend en is ook erg aso. Zeker omdat dit theater niet erg groot is. Echt ik snap niet waarom mensen niet bedenken hoe irritant dat is. Nog mazzel dat het Emilio was en niet zijn broer, die had ze echt afgemaakt... .
Emilio heeft ze ook behoorlijk voor lul gezet hoor, terecht trouwens.
Achteraf ook nog ff met hem op de foto geweest, hele aardige jongen!
Daarna nog de kroeg ingedoken, later geworden dan gepland .
Al met al, een geslaagde avond!