Nieuwe smileys
donderdag 1 april 2010 om 10:06
Beste allemaal,
Zoals eerder aangekondigd worden de smileys uitgebreid. We hebben inmiddels een verzameling leuke smileys toegevoegd die goed bij het Viva forum passen. Speciaal voor de herkenbaarheid hebben we ze bekende forumwoorden als codewoord meegegeven. Later vandaag vindt er een update plaats waarbij de nieuwe smileys geactiveerd zullen worden.
Via de mail is van veel kanten het verzoek binnengekomen om het plaatsen van smileys makkelijker te maken. Om deze mensen tegemoet te komen, wordt in de update meteen ingebouwd dat deze woorden automatisch in smileys veranderen. Je hoeft bij deze codewoorden dus geen dubbele punten te gebruiken; deze woorden worden automatisch vertaald naar smileys. Als jullie nog suggesties hebben voor andere smileys dan horen we dat nog steeds graag. Deze kunnen dan eventueel in een volgende update meegenomen worden.
Overzicht met alle nieuwe codewoorden en smileys:
adhd =
andijvie =
bepotelen =
blabla =
borstvoeding =
bvmaffia =
catfight =
exangel =
forumrel =
frummelen =
fulmineren =
heintje =
helegaar =
hengelen =
hcgbelast =
hrs =
hsp =
hubbie =
hubbie2 =
huilie =
jezustepaard =
lalala =
klussen =
libelle =
mosterd =
nachtbraker =
permaban =
relschopper =
slotje =
zweefteef =
Zoals eerder aangekondigd worden de smileys uitgebreid. We hebben inmiddels een verzameling leuke smileys toegevoegd die goed bij het Viva forum passen. Speciaal voor de herkenbaarheid hebben we ze bekende forumwoorden als codewoord meegegeven. Later vandaag vindt er een update plaats waarbij de nieuwe smileys geactiveerd zullen worden.
Via de mail is van veel kanten het verzoek binnengekomen om het plaatsen van smileys makkelijker te maken. Om deze mensen tegemoet te komen, wordt in de update meteen ingebouwd dat deze woorden automatisch in smileys veranderen. Je hoeft bij deze codewoorden dus geen dubbele punten te gebruiken; deze woorden worden automatisch vertaald naar smileys. Als jullie nog suggesties hebben voor andere smileys dan horen we dat nog steeds graag. Deze kunnen dan eventueel in een volgende update meegenomen worden.
Overzicht met alle nieuwe codewoorden en smileys:
adhd =
andijvie =
bepotelen =
blabla =
borstvoeding =
bvmaffia =
catfight =
exangel =
forumrel =
frummelen =
fulmineren =
heintje =
helegaar =
hengelen =
hcgbelast =
hrs =
hsp =
hubbie =
hubbie2 =
huilie =
jezustepaard =
lalala =
klussen =
libelle =
mosterd =
nachtbraker =
permaban =
relschopper =
slotje =
zweefteef =
donderdag 1 april 2010 om 13:52
quote:yasmijn schreef op 01 april 2010 @ 13:49:
En straks komen alle moeders met kinderen met ADHD in opstand.
Want dit kun je toch niet maken Als dit serieus is wel ja. Al zou het een oplossing zijn om het in hoofdletters te schrijven. ADHD
Nee hè? Hij doet het echt niet in hoofdletters.
Oh, hier is echt niet goed over nagedacht hoor, Viva. Of kan er net als bij Babybrabbel ingebouwd worden dat je zelf kunt kiezen of de codes werken of niet? En hoe zit het dan met de huidige smileys?
En straks komen alle moeders met kinderen met ADHD in opstand.
Want dit kun je toch niet maken Als dit serieus is wel ja. Al zou het een oplossing zijn om het in hoofdletters te schrijven. ADHD
Nee hè? Hij doet het echt niet in hoofdletters.
Oh, hier is echt niet goed over nagedacht hoor, Viva. Of kan er net als bij Babybrabbel ingebouwd worden dat je zelf kunt kiezen of de codes werken of niet? En hoe zit het dan met de huidige smileys?
donderdag 1 april 2010 om 13:54
quote:yasmijn schreef op 01 april 2010 @ 13:53:
Ik zie bij Annie's eerste posting alleen Libelle staan en bij de quote de smiley.
Maar het is een 1 april grap, anders had Five zich wel met de discussie bemoeid
Wn veuls te veul horrorpijler smilies, die zal ik van mijn lang zal ze leven niet gebruiken.
Ik zie bij Annie's eerste posting alleen Libelle staan en bij de quote de smiley.
Maar het is een 1 april grap, anders had Five zich wel met de discussie bemoeid
Wn veuls te veul horrorpijler smilies, die zal ik van mijn lang zal ze leven niet gebruiken.
donderdag 1 april 2010 om 13:54
quote:qwertu schreef op 01 april 2010 @ 13:47:
Als jij b o r s t v o e d i n g typt (zonder spaties dus), dan zie ik [afbeelding]
Ik hoop wel dat dit ècht een 1 april grap is en dat de techniek dit aan het einde van de dag weer terugdraait trouwens.
O god wat afschuwelijk voor je.
Maar daarom moet het wel een grap zijn. Wel een héle goeie
Die tiet is walgelijk.
Als jij b o r s t v o e d i n g typt (zonder spaties dus), dan zie ik [afbeelding]
Ik hoop wel dat dit ècht een 1 april grap is en dat de techniek dit aan het einde van de dag weer terugdraait trouwens.
O god wat afschuwelijk voor je.
Maar daarom moet het wel een grap zijn. Wel een héle goeie
Die tiet is walgelijk.
donderdag 1 april 2010 om 13:55
quote:friezinnetje schreef op 01 april 2010 @ 13:50:
[...]
Ik zie hem gewoon staan hoor
Hmmmmm,
idd ja.
het zit hem dus in de hoofdletters. Als je heel serieus wilt aan geven dat je de Libelle wilt gaan lezen moet je het dus niet hebben over libelle want anders denken de anderen dat je iemand de beveelt om te gaan breien!
Ik snap het!
[...]
Ik zie hem gewoon staan hoor
Hmmmmm,
idd ja.
het zit hem dus in de hoofdletters. Als je heel serieus wilt aan geven dat je de Libelle wilt gaan lezen moet je het dus niet hebben over libelle want anders denken de anderen dat je iemand de beveelt om te gaan breien!
Ik snap het!
donderdag 1 april 2010 om 13:58
donderdag 1 april 2010 om 13:59
donderdag 1 april 2010 om 14:00
quote:nostradame schreef op 01 april 2010 @ 13:58:
[...]
Ja natuurlijk
En ik schrij mee op een topic over verbouwen, doehetzelven en klussen. En ik zeg dus altijd gewoon klussen, want ik doe niet aan verbouwen en doehetzelven is te lang.Op die manier kan er enorm vertekend beeld van iemand onstaan. Is daar over nagedacht?
[...]
Ja natuurlijk
En ik schrij mee op een topic over verbouwen, doehetzelven en klussen. En ik zeg dus altijd gewoon klussen, want ik doe niet aan verbouwen en doehetzelven is te lang.Op die manier kan er enorm vertekend beeld van iemand onstaan. Is daar over nagedacht?
donderdag 1 april 2010 om 14:02