Nijmeegse Vierdaagse
zondag 5 februari 2012 om 09:47
Goodmorning y'all!
Morgen start het inschrijven voor de Nijmeegse vierdaagse! Wie gaat er mee lopen??! Zijn jullie al aan het trainen? Accomodatie al geregeld?
Ik zou met een vriendin mee doen (voor mij 2e keer) maar heb het idee dat ze gaat afhaken. Morgen even bellen en polsen hoe ze er voor staat!
Groetjes!
Morgen start het inschrijven voor de Nijmeegse vierdaagse! Wie gaat er mee lopen??! Zijn jullie al aan het trainen? Accomodatie al geregeld?
Ik zou met een vriendin mee doen (voor mij 2e keer) maar heb het idee dat ze gaat afhaken. Morgen even bellen en polsen hoe ze er voor staat!
Groetjes!
Zelfs het eten van een olifant gaat hapje voor hapje...
vrijdag 2 maart 2012 om 22:48
Ik hoop hem ook weer te kunnen lopen! Heb net nieuwe schoenen gekocht, kalmpjes aan weer begonnen met trainen, mij opgegeven voor een andere grote wandeltocht in april. Het begint weer te kriebelen.... Het is nog niet zeker of ik hem echt kan lopen, maar zo niet dan ben ik er zeker een paar dagen als vrijwilliger bij en loop ik hem volgend jaar zeker!
Succes met trainen!
Succes met trainen!
maandag 12 maart 2012 om 10:49
Goedemorgen,
Ook ik ga samen met mijn zusje meedoen voor de eerste keer met de nijmeegse vierdaagse
Wij zijn in januari al begonnen met trainen 2x in de week
1x kleine afstand 10 kilometer en 1x volgens schema nu 20 kilometer
Wij zijn al ingeschreven en hebben onze accomadatie al geregeld
Ook wij gaan diverse wandeltochten lopen ter voorbereiding
Iedereen veel succes met voorbereiden
Groetjes
Ook ik ga samen met mijn zusje meedoen voor de eerste keer met de nijmeegse vierdaagse
Wij zijn in januari al begonnen met trainen 2x in de week
1x kleine afstand 10 kilometer en 1x volgens schema nu 20 kilometer
Wij zijn al ingeschreven en hebben onze accomadatie al geregeld
Ook wij gaan diverse wandeltochten lopen ter voorbereiding
Iedereen veel succes met voorbereiden
Groetjes
zondag 24 februari 2013 om 20:00
quote:belaaitafelt schreef op 24 februari 2013 @ 19:46:
Ik doe weer mee dit jaar! 10 jaar geleden liep ik voor het eerst en het laatst (heb ik toen gezworen).Topic is al een jaar oud, weet je wel zeker dat het ook weer dezelfde inschrijfdatum is om je in te schrijven?
Ik doe weer mee dit jaar! 10 jaar geleden liep ik voor het eerst en het laatst (heb ik toen gezworen).Topic is al een jaar oud, weet je wel zeker dat het ook weer dezelfde inschrijfdatum is om je in te schrijven?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven