(Nog) Wakker ? !

07-05-2012 01:41 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wakker, awake, éveillé, wach, despierto, sveglio, vågen, probudit, våken, buden, vaken, uyanık, acordado, przebudzony, effro, vakandi...

Kortom, voor iedereen die (nog/al) wakker is en wil kletsen op wat voor tijdstip dan ook.
quote:bankje schreef op 08 mei 2012 @ 06:53:

Goedemorgen!

Voor MV kattencafe in Wenen geopend.

IK vraag me af of dit in Nederland ook zou kunnen.

Moge,

Wat is het dan? Dat je je kat meeneemt naar het cafe?

Ik heb super slecht geslapen. Rond 2 uur komt Thuiszorg hier voor intake voor hulp nu ik met die hand zit. Heel fijn dat Kane van de eettafel een rol keukenpapier heeft gepakt en dat in ontelbare stukjes heeft gescheurd dus het lijkt of het gesneeuwd heeft.

Wcrollen zijn ook niet veilig voor hem;

Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
*
dan kun je iig laten zien dat je echt hulp nodig hebt Mleen

goedemorgen overigens allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 08 mei 2012 @ 10:57:

dan kun je iig laten zien dat je echt hulp nodig hebt Mleen

goedemorgen overigens allemaal

Dat wel. Ik schaam me dood maar je ziet het echt.

Bankje, ik had de link aangeklikt maar zo bijzonder is het toch niet een cafe met 5 katten? Op zijn minst moet je de hele poezenboot uitnodigen

Oja en Nijnen voor VC
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Katten om te knuffelen in een cafe. Het moet niet gekker worden!
Er was bij ons in de buurt destijds een bioscoop waar een zwarte kat woonde, die hoorde echt bij de bios. Lag ook te slapen in de 'etalage' waar de filmposters hingen, en liep gezellig door de foyer. Nu ben ik dol op katten, maar een vriendin is er echt doodsbang voor, dus voor haar was een bezoekje aan die bios niet echt een leuk uitje zeg maar
quote:bankje schreef op 08 mei 2012 @ 11:11:

Katten om te knuffelen in een cafe. Het moet niet gekker worden!

Oh hahahaha. Ja katten knuffelen schijnt therapeutisch te werken.

Vroeger toen ik samenwoonde ging ik heel vaak uit eten. Vele restaurants hebben wel een kat. Zelf heb ik er geen problemen mee maar kan mij voorstellen dat andere het vies vinden.

Ik heb bij een traiteur gewerkt en hadden we ook een kat, zal de verhalen maar niet vertellen.

Een van mijn katten heeft over mijn broek gekotst. Lekker dan. Krijg ik niet meer gewassen en droog voor 2 uur.
Hee wat fijn dat je hulp krijgt MV! Thuiszorg, toe maar, klinkt poepie-sjiek
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Je hebt toch wel een andere broek, of een jurk of iets dergelijks MV?

Zou wel fijn zijn als het lukt hoor, nog even wat thuishulp, dan is alles weer lekker op de rit en kun je het zelf weer fijn bijhouden als je arm uit het gips is
quote:very__cherry schreef op 08 mei 2012 @ 11:50:

Hee wat fijn dat je hulp krijgt MV! Thuiszorg, toe maar, klinkt poepie-sjiek Hahahahaha, ja dan lijkt het nog wat he! Vandaag ook nog even het formulier van wmo de deur uit doen. Straks hoef ik niets meer te doen, alleen nog de katten knuffelen
quote:maroon5 schreef op 08 mei 2012 @ 12:07:

Je hebt toch wel een andere broek, of een jurk of iets dergelijks MV?

Zou wel fijn zijn als het lukt hoor, nog even wat thuishulp, dan is alles weer lekker op de rit en kun je het zelf weer fijn bijhouden als je arm uit het gips is

Ja is helaas hulp waar jezelf mee moet helpen hoor

Nee alles zit in de wasmand. Nou ja, pech. Doe er een shirt over dus je ziet niets hopelijk.

Nee ik zie nog een zwarte broek, beetje een thuisbroek maar wel netjes.
Zo, weer terug van de tandarts. Gelukkig mag ik over klein halfuurtje weer eten/drinken
Sorry kom even binnenvallen!

Zag mv, dat je vandaag n gesprek had, hoe is het afgelopen??

Duim voor positief!!!

*zwaai nog even naar de anderen en kom wel weer eens binnenvallen *
Hoe is het afgelopen MV? Ben heel erg benieuwd!
Ff , druk, druk en moet zo weer weg.

Hoe is het met Helen?
Is wel al een poosje stil he Mocy?

Ik hoop dat dat een goed teken is, en dat Heleen 'lekker' aan het uitrusten is, en probeert bij te komen van alle spanningen
Heleen we denken aan je!

Mv is het goed gegaan met dat gesprek?
Ben even het onaantrekkelijke vrouwen+make up topic aan het lezen, vind het grappig, maar ergens verwacht ik straks enorm gore plaatjes.. dus ben erg voorzichtig aan het scrollen
quote:maroon5 schreef op 08 mei 2012 @ 20:28:

Ben even het onaantrekkelijke vrouwen+make up topic aan het lezen, vind het grappig, maar ergens verwacht ik straks enorm gore plaatjes.. dus ben erg voorzichtig aan het scrollenTO is al de hele week aan het provoceren ,ze heeft al een ban gehad. Vorige week meldde ze dat ze meerdere nicks heeft.
Juist, daarom Bankje. Laat ik het zo zeggen, het zou me niks verbazen als er straks weer nare plaatjes te zien zijn
Weer al uren geen internet.
Ben je mooi klaar mee ieb. Ik had alleen gisteren last, maar was landelijke storing van upc. Ik heb sinds kort een nieuw abo genomen, draadloos nu en sindsdien geen last meer gehad.

Heleen hoop dat het goed met je gaat.

MV hoe ging het gesprek?
(happy new topic)
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven