Nou zeg...
zaterdag 23 november 2019 om 14:24
Ik ben lui van vermoeidheid en vermoeid van mijn luiheid.
Eigenlijk had ik eergister al boodschappen moeten gaan doen, maar kon de moed niet vatten
en heb iets besteld waar ik zowel in de avond van kon eten als in de morgen and guess what, ik kon gister de moed niet vatten om boodschappen te gaan doen.
Vandaag heb ik het allerlaatste eetbare in huis naar binnen gewerkt en nu moet ik dus de deur uit, maar kan de moed niet vatten.
Heb vandaag ook veel te lang geslapen, waardoor ik eigenlijk alleen maar lamlendiger ben geworden en aldus nergens meer de moed voor kan vatten.
Nou kan ik jullie moeilijk vragen om voor mij de moed te vatten, kan me zelfs voorstellen dat jullie de moed verliezen als je dit lamlendige stukje leest.
Weet niet wat ik met dit topic wil, moest het gewoon eventjes kwijt.
Eigenlijk had ik eergister al boodschappen moeten gaan doen, maar kon de moed niet vatten
Vandaag heb ik het allerlaatste eetbare in huis naar binnen gewerkt en nu moet ik dus de deur uit, maar kan de moed niet vatten.
Heb vandaag ook veel te lang geslapen, waardoor ik eigenlijk alleen maar lamlendiger ben geworden en aldus nergens meer de moed voor kan vatten.
Nou kan ik jullie moeilijk vragen om voor mij de moed te vatten, kan me zelfs voorstellen dat jullie de moed verliezen als je dit lamlendige stukje leest.
Weet niet wat ik met dit topic wil, moest het gewoon eventjes kwijt.
zaterdag 23 november 2019 om 17:31
O, oké, ja geen ervaring mee, vandaar.Lucifer2018 schreef: ↑23-11-2019 16:15Er komt er echt geen een meer dit weekend hoor.
Je moet minimaal de dag ervoor bestellen en soms lukt dat zelfs niet want alle bezorgmomenten vol.
Ga naar de super, of bestel een pizza online of verhonger. Wat je leuker vind TO.
zaterdag 23 november 2019 om 17:46
Tintelfris schreef: ↑23-11-2019 14:52Ik visualiseer de bezorger van de supermarkt voor mijn deur tegenwoordig.
De luiheid is niet uit mijn lijf te slaan dus heb het maar opgegeven om mezelf voor de gek te houden na de zoveelste keer geen vreten in huis en eten moeten bestellen.
Daarbij vind ik boodschappen doen echt vreselijk, ik erger mij aan alles en iedereen.
Zelfs aan oude mevrouwtjes die ik verder heel lief vind maar mij altijd voor de poten lopen.
Je moest eens weten wat er soms omgaat in mijn hoofd, het is beter voor iedereen als ik het boodschappen doen uit besteed.
Respect dat je gewoon in je oude kloffie de deur uitgaat.
Ik durf dat niet ben ik te ijdel voor.
Herkenbaar dat ergeren aan alles en iedereen, en ik weet dat het probleem bij mij ligt, omdat ik daar gewoon niet wil zijn.
Ik heb een lange winterjas, dus niemand ziet wat er echt onder zit, en ik heb vlechten in mijn haar dus een knot is snel gemaakt,
Mijn enige doel was heeel snel weer naar huis om daar verder te cocoonen.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
zaterdag 23 november 2019 om 18:08
Oh, da's een goeie. Dankje!Blijenvrij schreef: ↑23-11-2019 17:56Fijn dat je het toch hebt gedaan, Cateautje.
Tip voor de volgende keer: bij Jumbo kan je laten bezorgen vanaf €25.00.![]()
zaterdag 23 november 2019 om 18:13
Dat is het pick up point. Moet ze nog naar buiten. Wel scheelt het de winkel door.Blijenvrij schreef: ↑23-11-2019 17:56Fijn dat je het toch hebt gedaan, Cateautje.
Tip voor de volgende keer: bij Jumbo kan je laten bezorgen vanaf €25.00.![]()
50 euro is minumum bestellen.
En beiden op tijd bestellen. Kan nooit voor dezelfde dag.