Nutteloos discuzeur en kletstopic

13-06-2019 20:27 3003 berichten
Nieuwe naam, nieuw topic!

Heb je wat te zeuren, leuks te vertellen of wil je gewoon nutteloos ouwehoeren?
Wees welkom, hier mag het, zolang het uiteraard niet te nuttig is ;)
(En zolang er hier maar een beetje lief tegen elkaar wordt gedaan..)

Ik begin: ik heb sinds vandaag vakantie!!!!!
Twee weken, was er echt aan toe.

Heb ik nog wat te zeuren?
Nee, nu even niet.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 22:41
10.25% gewijzigd
Cateautje schreef:
15-06-2019 16:34
I am beyond aanmoediging. Ik val haast van mijn stoel van de vermoeidheid en lusteloosheid, dus heb echt iemand nodig die goed streng kan zijn en dat voor me over heeft.
Hier dan: :whip: :whip: :whip: :furious: :furious: :furious: ga nou alsjeblieft eens boodschappen doen en zeur niet zo!!
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht net nog even onkruid te wieden in mijn voortuin voor ik Maandag op vakantie ga. Nu zit de grond lekker los om te schoffelen. Amper 10 minuten bezig, gaat het weer plenzen. Snel tuingereedschap en de zakken beukensnippers die nog buiten lagen opgeruimd. Was tot op mijn hemd nat. >:-(
Hopelijk morgen een herkansing als ik tijd heb. En anders heeft de tuin pech.
hondenmens schreef:
15-06-2019 16:41
Ik dacht net nog even onkruid te wieden in mijn voortuin voor ik Maandag op vakantie ga. Nu zit de grond lekker los om te schoffelen. Amper 10 minuten bezig, gaat het weer plenzen. Snel tuingereedschap en de zakken beukensnippers die nog buiten lagen opgeruimd. Was tot op mijn hemd nat. >:-(
Hopelijk morgen een herkansing als ik tijd heb. En anders heeft de tuin pech.

Hier ook! Ik ga morgen op vakantie. Nou dan maar een beetje minder nette tuin 8-)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
15-06-2019 16:34
I am beyond aanmoediging. Ik val haast van mijn stoel van de vermoeidheid en lusteloosheid, dus heb echt iemand nodig die goed streng kan zijn en dat voor me over heeft.
Kiept de stoel om* en nu gaan :peace:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
hondenmens schreef:
15-06-2019 16:41
Ik dacht net nog even onkruid te wieden in mijn voortuin voor ik Maandag op vakantie ga. Nu zit de grond lekker los om te schoffelen. Amper 10 minuten bezig, gaat het weer plenzen. Snel tuingereedschap en de zakken beukensnippers die nog buiten lagen opgeruimd. Was tot op mijn hemd nat. >:-(
Hopelijk morgen een herkansing als ik tijd heb. En anders heeft de tuin pech.
:high5: Ik ga dinsdag, heel veel zin in!!!
Waar ga jij? Ik voor 3e jaar naar Vlieland, héérlijk!
Ach je tuin overleeft het wel ;)
Fijne vakantie alvast!
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 15-06-2019 18:36
4.80% gewijzigd
Cateautje schreef:
15-06-2019 16:14
Ik breek eventjes in!

Kan iemand of een hele meute mij een schop onder mijn hol geven zodat ik boodschappen ga doen? Het is echt vreselijk nodig, maar ik ben zo lusteloos als een volgevreten luiaard. Ik ben nog niet eens aan de dag begonnen en het is nota bene al kwart over vier.
HELLEPPIE!!!
:hello: Haai lieve mevrouw Teau!!!
Phoebs hier.
Inmiddels al boodschappen gedaan?
:rofl: Denk het wel na de strakke stoelomkiepactie van Sue ;-D
Hopelijk heb je nu geen blauwe billen Teau!

Ik zit moe maar voldaan op de bank, ik had geen tijd om lui te zijn.
Verder een leuke dag gehad en net had ik lekker patatjes gehaald :proud:, nog een kaassouflee in de airfryer gedonderd (ja had ik ook kunnen halen maar ik was eerst van plan om iets anders erbij te doen wat nog in de koelkast lag. Dat eet ik morgen wel) en een beetje sla met tomaat en komkommer.
Buikje rond.
Ben ook al bezig met mn koffer, ik weet het niet zo goed.
Vd week wordt het in het binnenland warm, rond de 28 graden, maar op de wadden is het natuurlijk wat koeler, maar ik weet niet hoeveel koeler...
Pffff een gedoe, koffer inpakken..
Phoebemeaculpa schreef:
15-06-2019 18:33
:hello: Haai lieve mevrouw Teau!!!
Phoebs hier.
Inmiddels al boodschappen gedaan?
:rofl: Denk het wel na de strakke stoelomkiepactie van Sue ;-D
Hopelijk heb je nu geen blauwe billen Teau!

Ik zit moe maar voldaan op de bank, ik had geen tijd om lui te zijn.
Verder een leuke dag gehad en net had ik lekker patatjes gehaald :proud:, nog een kaassouflee in de airfryer gedonderd (ja had ik ook kunnen halen maar ik was eerst van plan om iets anders erbij te doen wat nog in de koelkast lag. Dat eet ik morgen wel) en een beetje sla met tomaat en komkommer.
Buikje rond.
Ben ook al bezig met mn koffer, ik weet het niet zo goed.
Vd week wordt het in het binnenland warm, rond de 28 graden, maar op de wadden is het natuurlijk wat koeler, maar ik weet niet hoeveel koeler...
Pffff een gedoe, koffer inpakken..
Dag lieve vrouw Pheebs.

Wat fijn dat er lekker even tussenuit gaat. We hebben mooie eilanden, geniet er maar van.

Ik ben geen boodschappen gaan doen, was niet echt onder de indruk van de omkiepactie, helaas.

Ik denk dat ik maar wat bestel, maar heb geen flauw idee wat het zou moeten worden. Jammer genoeg mag ik geen patatjes meer en ben dan ook jaloers op je dat je ze net lekker heb weg zitten werken.

Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, daar kan je nog lang van nagenieten. Doe maar. :)

Hoe is het met de liefde?
Werkt dat een beetje zo'n airfryer, Phoebe? Ik hou juist wel van dat frituursmaakje van olie, maar dat heb je dan toch niet? Lijkt me verder wel ideaal, gezond snacken!

Hier is sushi besteld vandaag... :-D
Cateautje, heb je al een keuze kunnen maken ;-) ?
Dit is een verkapt vreetzakkentopic, haha!
VesperLynd schreef:
15-06-2019 19:04
Dit is een verkapt vreetzakkentopic, haha!

Ik heb me toch een asociaal dikke pizza naar binnen zitten werken net. Zo'n zelfgemaakte, met extra toppings. En tiramisu als toetje. :kwijl: Dat wordt uitbuiken vanavond. :$
VesperLynd schreef:
15-06-2019 19:04
Cateautje, heb je al een keuze kunnen maken ;-) ?
Het wordt een roti speciaal. :)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
15-06-2019 18:43
Dag lieve vrouw Pheebs.

Wat fijn dat er lekker even tussenuit gaat. We hebben mooie eilanden, geniet er maar van.

Ik ben geen boodschappen gaan doen, was niet echt onder de indruk van de omkiepactie, helaas.

Ik denk dat ik maar wat bestel, maar heb geen flauw idee wat het zou moeten worden. Jammer genoeg mag ik geen patatjes meer en ben dan ook jaloers op je dat je ze net lekker heb weg zitten werken.

Fijn dat je een leuke dag hebt gehad, daar kan je nog lang van nagenieten. Doe maar. :)

Hoe is het met de liefde?
:wtf:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Alle reacties Link kopieren
VesperLynd schreef:
15-06-2019 19:02
Werkt dat een beetje zo'n airfryer, Phoebe? Ik hou juist wel van dat frituursmaakje van olie, maar dat heb je dan toch niet? Lijkt me verder wel ideaal, gezond snacken!

Hier is sushi besteld vandaag... :-D
Jaaaaa ding is geweldig (vraag was niet voor mij, maar ja haha) ik bak er alles in. Van vlees tot broodjes tot patat tot noem maar op
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue-Heck schreef:
15-06-2019 19:20
:wtf:
Tja, als je alleen maar aardig gevonden wil worden, dan moet je er niet aan beginnen. :)
Nu wil ik ook een airfryer. Is dat handiger dan een oven?
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
15-06-2019 19:23
Nu wil ik ook een airfryer. Is dat handiger dan een oven?
De oven is groter dus gemakkelijker met lasagne enzo, maar de airfryer is zoveel meer dan een oven.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Sue-Heck schreef:
15-06-2019 19:26
De oven is groter dus gemakkelijker met lasagne enzo, maar de airfryer is zoveel meer dan een oven.
Hmmz, dat klinkt wel ideaal; oven en frituurpan ineen dus!

Sue, misschien kun je Rik ook nog van de bank kiepen.. Die komt denk ik ook niet meer omhoog na die monsterpizza :hihi:
Alle reacties Link kopieren
VesperLynd schreef:
15-06-2019 19:34
Hmmz, dat klinkt wel ideaal; oven en frituurpan ineen dus!

Sue, misschien kun je Rik ook nog van de bank kiepen.. Die komt denk ik ook niet meer omhoog na die monsterpizza :hihi:
Sorry, krijg de stoel niet van de grond. Was een flinke pizza :flag:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
VesperLynd schreef:
15-06-2019 19:34
Sue, misschien kun je Rik ook nog van de bank kiepen.. Die komt denk ik ook niet meer omhoog na die monsterpizza :hihi:

Nou zeg, wat heb ik jou misdaan? :peace:
Cateautje schreef:
15-06-2019 19:12
Het wordt een roti speciaal. :)
:kwijl: Ik kom bij jou eten, ik ben dol op roti, dat is echt mijn lievelingseten.
(Ik maak dat af en toe ook zelf, compleet met kousenband of sperciebonen, kip, aardappel, ui, tomaat en natuurlijk met madame Jeanette, niet piepkleine stukjes want dat vindt mijn buik niet leuk. Alleen die pannenkoekjes maak ik niet zelf, dat lukt me niet)
Oww shit ik had al patatjes op.. en een ijsje als toetje ;-D
Idd een heerlijk vreetzakken topic, leuk toch :proud:
Hoe het met de liefde gaat, lang en ingewikkeld verhaal, geen zin om uit te leggen maar eigenlijk gaat het wel goed, ik heb weer leuk contact met vriend. De druk is van de ketel als het ware.
En gij Brutus? :proud:

Ik heb wel even wat te zeuren want ik ben boos. Ik had nooit last van muggen, ze vonden mij nooit lekker.
Waarom :swear: ben ik dan nu al helemaal lek geprikt?
Als ik erachter kom wie die zoemende k*tbeesten mijn kant op heeft gestuurd dan zwaait er wat.
Grrrrrrrrrrrr!
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 15-06-2019 20:11
0.42% gewijzigd
Phoebemeaculpa schreef:
15-06-2019 20:02
Ik heb wel even wat te zeuren want ik ben boos. Ik had nooit last van muggen, ze vonden mij nooit lekker.
Waarom :swear: ben ik dan nu al helemaal lek geprikt?
Als ik erachter kom wie die zoemende k*tbeesten mijn kant op heeft gestuurd dan zwaait er wat.
Grrrrrrrrrrrr!

Dat komt doordat je je bed hebt verplaatst. ;-D
VesperLynd schreef:
15-06-2019 19:34
Hmmz, dat klinkt wel ideaal; oven en frituurpan ineen dus!

Sue, misschien kun je Rik ook nog van de bank kiepen.. Die komt denk ik ook niet meer omhoog na die monsterpizza :hihi:
:rofl: Arme rik..

Vesper en Rik, ik ben al aan mn tweede airfryer want de eerste was stuk.
Ik vind het een ideaal ding, het is idd veel meer dan een frituurpan.

Trouwens mevrouw Teau, wees welkom hier, gezellig! (Beetje late reactie)
RikM schreef:
15-06-2019 20:07
Dat komt doordat je je bed hebt verplaatst. ;-D
:rofl: :rofl: :rofl: :'(

Zijn we al toe aan het zaterdag snacken?
Kaas of chips of toastjes met paté, dat weet ik nog niet. (Of alledrie, kan mij het schelen.. :proud:)
Dit is idd wel een vreterij topic ;-D
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 15-06-2019 20:15
38.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
15-06-2019 20:07
Dat komt doordat je je bed hebt verplaatst. ;-D
Touchè :HA:
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven