nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
dinsdag 17 april 2012 om 07:06
Isa, het lijkt goed te gaan. Ze drinken beiden goed uit de fles (dat kan echt een drama zijn), maar eentje heeft wel een flinke bolle buik. Strakjes ff wegen, en dan gaan ze mee naar mijn werk. Maar eens vragen aan mijn baas (dierenarts) wat hij vind van het buikje. De andere is een stuk magerder, maar die drinkt echt supergoed, dus ik heb de hoop dat ze het allebei halen!
Maar zo'n gebroken nacht is wel weer wennen... Kom de laatste weken slecht in slaap, dus het was echt een gebroken nacht. Maar denk dat dat komende nacht wel zal verbeteren, als ik moe genoeg ben val ik zo in slaap . Hoop ik dan...
Maar zo'n gebroken nacht is wel weer wennen... Kom de laatste weken slecht in slaap, dus het was echt een gebroken nacht. Maar denk dat dat komende nacht wel zal verbeteren, als ik moe genoeg ben val ik zo in slaap . Hoop ik dan...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
dinsdag 17 april 2012 om 08:11
soezie: gefeliciteerd! heb meerdere malen kittens gehad (zijn nu grote meiden..) en weet dat het niet altijd even makkelijk is. als je tips nodig hebt roep je maar.
heb straks weer rijles trouwens, en ben aan het kijken of ik hier in de buurt een keer een automaat kan huren zodat ik ook zonder instructeur de weg op kan, denk dat dat voor mn zelfvertrouwen wel goed is.
theeleut: hihihi, erg he dit soort programma's! ik hou het ook nooit droog
heb straks weer rijles trouwens, en ben aan het kijken of ik hier in de buurt een keer een automaat kan huren zodat ik ook zonder instructeur de weg op kan, denk dat dat voor mn zelfvertrouwen wel goed is.
theeleut: hihihi, erg he dit soort programma's! ik hou het ook nooit droog
dinsdag 17 april 2012 om 16:18
@Soezie: Ik neem aan dat ze geen goede moederpoes meer hebben? Hoe kom jij dan aan ze?
Ik ben ooit op vakantie een nestje met jonge katjes tegen gekomen. Of eigenlijk twee nestjes: Vier kleintjes van een week of 5 en 5 die niet ouder dan een week waren. Ik was te voet en een heel eind van de bewoonde wereld, dus ik wist echt niet wat ik moest doen. Ik vond het zo onmenselijk om ze daar te laten liggen! Maar ik zag geen andere oplossing...Ik dacht wel nog: Verzuip ze dan, want op deze manier die beestjes te laten doodgaan is nog veel wreder. (ik krijg weer dat machteloze gevoel over me heen nu ik het zo opschrijf)
Bah! Ik ga even in bad liggen. Misschien helpt dat.
Ik ben ooit op vakantie een nestje met jonge katjes tegen gekomen. Of eigenlijk twee nestjes: Vier kleintjes van een week of 5 en 5 die niet ouder dan een week waren. Ik was te voet en een heel eind van de bewoonde wereld, dus ik wist echt niet wat ik moest doen. Ik vond het zo onmenselijk om ze daar te laten liggen! Maar ik zag geen andere oplossing...Ik dacht wel nog: Verzuip ze dan, want op deze manier die beestjes te laten doodgaan is nog veel wreder. (ik krijg weer dat machteloze gevoel over me heen nu ik het zo opschrijf)
Bah! Ik ga even in bad liggen. Misschien helpt dat.
dinsdag 17 april 2012 om 17:11
Isa, ze waren met zijn drietjes gevonden bij het schoonspuiten van een vuilnisauto... Waarschijnlijk bij de vuilnis gedumpt dus. Eentje heeft het helaas niet overleefd, de andere twee werden zwaar onderkoeld binnen gebracht op mijn werk... Vandaar. Net contact gehad met het asiel, ze hebben geen 'surrogaatmoederpoezen' over helaas, en hun enige fleskittenopvangadresje zit vol. Dus toen ik voorstelde om ze zolang ze melk moeten bij mij te laten, waren ze helemaal happy. Zodra ze vast voedsel kunnen eten gaan ze daarheen, ik kan er helaas geen twee meer bij hebben... Iemand hier?
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
woensdag 18 april 2012 om 09:15
you cannot be serious! wie doet dat nou!
helaas gebeurt het massaal dat kittens op gruwelijke manieren gedumpt worden omdat mensen te beroerd zijn om katten te steleriseren/castreren.
mijn vriend had vorig jaar ook een gedumpt katje gevonden.
hartstikke leuk beestje, wel behoorlijk ondervoed en ze onder de wormen. verder een hartstikke sociaal beestje, dus die moest echt wel ergens vandaan komen.
ze woont inmiddels bij mijn broer, terrorisseerd daar de boel flink en het gaat hartstikke goed met haar.
verder zit ik op mn werk, heb het koud en verveel ik me.
vanmiddag weer autorijden, geen les maar heb afgesproken met mijn rij instructeur dat als ie ergens heen moet dat ik dan mag rijden...
helaas gebeurt het massaal dat kittens op gruwelijke manieren gedumpt worden omdat mensen te beroerd zijn om katten te steleriseren/castreren.
mijn vriend had vorig jaar ook een gedumpt katje gevonden.
hartstikke leuk beestje, wel behoorlijk ondervoed en ze onder de wormen. verder een hartstikke sociaal beestje, dus die moest echt wel ergens vandaan komen.
ze woont inmiddels bij mijn broer, terrorisseerd daar de boel flink en het gaat hartstikke goed met haar.
verder zit ik op mn werk, heb het koud en verveel ik me.
vanmiddag weer autorijden, geen les maar heb afgesproken met mijn rij instructeur dat als ie ergens heen moet dat ik dan mag rijden...
woensdag 18 april 2012 om 21:53
OETL, wat denk je, kan theezoon over een week of 8 goed lopen? Dan kunnen ze namelijk pas weg ... Nee hoor, grapje.
Ze gaan als ze oud genoeg zijn naar het asiel. Mijn eigen katjes zou ik er echt nimmernooitniet heen brengen, maar dat vind ik in deze situatie wel wat anders. Ik kan natuurlijk niet alles houden ... En daarnaast, kittens zijn over het algemeen zo geplaatst.
Ze gaan als ze oud genoeg zijn naar het asiel. Mijn eigen katjes zou ik er echt nimmernooitniet heen brengen, maar dat vind ik in deze situatie wel wat anders. Ik kan natuurlijk niet alles houden ... En daarnaast, kittens zijn over het algemeen zo geplaatst.
donderdag 19 april 2012 om 16:13
zucht, datum voor zoveelste herexamen is weer binnen.
duurt gelukkig nog even, en ik begreep dat je het tot een dag vantevoren kan verzetten.
al denk ik niet dat erg lang uitstellen veel zin heeft.
heb gister een heel stuk gereden, in totaal iets van 2 uur.
heel gek, maar heb het idee dat als ik moe ben ik een stuk beter rijd. alsof ik dan geen energie meer heb om onzeker te zijn.
gister in de spits op een erg druk stuk. ik moest op de rechterrijbaan, waar het het allerdrukste was. je hebt altijd van die gasten die geen zin hebben in zo'n lange rij en dan op het allerlaatste moment zich er even doordrukken. er was zo'n gast die dat wilde (waarschijnlijk dacht hij 'oww, lesautootje, daar druk ik me wel ff tussen') ik zag al ruim van te voren wat hij van plan was en dacht 'bekijk het ff lekker', dus ik ben assertief geweest en heb hem geen ruimte gegeven. had je het maar eerder moeten doen. Daar was ik zo trots op!
was wel helemaal gebroken toen ik thuis kwam...
duurt gelukkig nog even, en ik begreep dat je het tot een dag vantevoren kan verzetten.
al denk ik niet dat erg lang uitstellen veel zin heeft.
heb gister een heel stuk gereden, in totaal iets van 2 uur.
heel gek, maar heb het idee dat als ik moe ben ik een stuk beter rijd. alsof ik dan geen energie meer heb om onzeker te zijn.
gister in de spits op een erg druk stuk. ik moest op de rechterrijbaan, waar het het allerdrukste was. je hebt altijd van die gasten die geen zin hebben in zo'n lange rij en dan op het allerlaatste moment zich er even doordrukken. er was zo'n gast die dat wilde (waarschijnlijk dacht hij 'oww, lesautootje, daar druk ik me wel ff tussen') ik zag al ruim van te voren wat hij van plan was en dacht 'bekijk het ff lekker', dus ik ben assertief geweest en heb hem geen ruimte gegeven. had je het maar eerder moeten doen. Daar was ik zo trots op!
was wel helemaal gebroken toen ik thuis kwam...
donderdag 19 april 2012 om 19:09
MissP, wat goed van je! Ik ken die gasten ook wel. "O, een jonge vrouw, die kan ik wel hebben". Die lui kunnen er ook niet tegen als je ze inhaalt. Gaan ze ineens gas bijgeven...
Ik rij ook het beste als ik een klein beetje afgeleid ben: Radio aan of (wat bij mij wonderbaarlijk helpt) kauwgom kauwen.
Zooooo, ben even een partij gaar...Gelukkig heb ik een salade gehaald bij de supermarkt.
Ik rij ook het beste als ik een klein beetje afgeleid ben: Radio aan of (wat bij mij wonderbaarlijk helpt) kauwgom kauwen.
Zooooo, ben even een partij gaar...Gelukkig heb ik een salade gehaald bij de supermarkt.
vrijdag 20 april 2012 om 23:29
Ik ben moe, en moet er komende nacht weer twee keer uit... Ben ik nu het zieligst?
*Vertelt maar niet dat ze morgen haar verjaardag viert (ben de 24e jarig), want dan wordt ze misschien weer minder zielig gevonden*
*Vertelt maar niet dat ze morgen haar verjaardag viert (ben de 24e jarig), want dan wordt ze misschien weer minder zielig gevonden*
zaterdag 21 april 2012 om 12:00
zaterdag 21 april 2012 om 17:00
zaterdag 21 april 2012 om 18:16
[quote]isadoro schreef op 21 april 2012 @ 12:00:
Hoera! Maar dan ben ik ook niet meer zielig. Dus verdien ik de prijs dan nog?
quote]
nee, en ook niet naar Rutte. vind dit wel sneu voor hem, maar van de andere kant hij was gewaarschuwd. eigen schuld dikke bult...
oww en theeleut krijgt hem ook niet want te laat. weet je wat, we delen hem gewoon. of ik haal er nog een paar.
*gooit brownies naar isa, soezie, theeleut, mdf, en iedereen die er nog een wil*
phoebsman is naar voetbal en om het te vieren duik ik vanavond maar ff de kroeg in (wordt niet heel laat hoor.... hangover-pijler volgt morgen )
Hoera! Maar dan ben ik ook niet meer zielig. Dus verdien ik de prijs dan nog?
quote]
nee, en ook niet naar Rutte. vind dit wel sneu voor hem, maar van de andere kant hij was gewaarschuwd. eigen schuld dikke bult...
oww en theeleut krijgt hem ook niet want te laat. weet je wat, we delen hem gewoon. of ik haal er nog een paar.
*gooit brownies naar isa, soezie, theeleut, mdf, en iedereen die er nog een wil*
phoebsman is naar voetbal en om het te vieren duik ik vanavond maar ff de kroeg in (wordt niet heel laat hoor.... hangover-pijler volgt morgen )
zondag 22 april 2012 om 11:15
Heerlijk! Wat een goed ontbijt.
Oetl, is jongetje ziek of is dit normaal? (geen kinderen, zoals je merkt) Want als 'ie ziek is, dan zou ik hem ook een stukje brownie toewensen. Maar dat leidt waarschijnlijk tot nog meer luiers. Sterkte voor jullie allebei.
Ik heb een luie zondag voor mij liggen. Vanmiddag komt een vriendin langs en gaan wij thee drinken.
Hoe zou het zijn met het hoofd van MissP....?
Oetl, is jongetje ziek of is dit normaal? (geen kinderen, zoals je merkt) Want als 'ie ziek is, dan zou ik hem ook een stukje brownie toewensen. Maar dat leidt waarschijnlijk tot nog meer luiers. Sterkte voor jullie allebei.
Ik heb een luie zondag voor mij liggen. Vanmiddag komt een vriendin langs en gaan wij thee drinken.
Hoe zou het zijn met het hoofd van MissP....?
zondag 22 april 2012 om 11:52
Ik heb lekker gesmuld van de brownie. Thanx MP! Net als van al het andere gebak overigens. Drukke dag gisteren, beetje vermoeiend. Wel erg gezellig overigens. Maar zoon en (vooral) dochter hadden hun dag niet, zoon is van de bank gekletterd (bult) en dochter tegen de tafel gelopen (blauwe plek onder oog), gestruikeld met drinkbeker in de hand (schaaf en blauwe plek naast zelfde oog) en in bedje met haar tandvlees op de bedrand geknald (bloedend tandvlees)... Dusssss... Als ik volgende week ineens de kinderbescherming op de stoep heb weten we waardoor het komt.
Kittens doen het goed, het is wel weer een hele zorg erbij hoor. Alsof je ineens weer twee pasgeboren baby's hebt (okee, eigenlijk is dat natuurlijk ook zo). Maar geloof dat ik het redelijk onder controle heb. Ze groeien iig goed.
*kijkt naar buiten en heeft ineens heel veel medelijden met manlief, die rent 12 km en er komt me toch een bui naar beneden... gelukkig is er nog taart*
Kittens doen het goed, het is wel weer een hele zorg erbij hoor. Alsof je ineens weer twee pasgeboren baby's hebt (okee, eigenlijk is dat natuurlijk ook zo). Maar geloof dat ik het redelijk onder controle heb. Ze groeien iig goed.
*kijkt naar buiten en heeft ineens heel veel medelijden met manlief, die rent 12 km en er komt me toch een bui naar beneden... gelukkig is er nog taart*
zondag 22 april 2012 om 12:42
morgen dames!
met Phoebes hoofd is het wel goed hoor.
vanochtend klein beetje misselijk en heel klein beetje hoofdpijn
en beetje sloom maar het valt erg mee (vergeleken met vorige x)
heb niet zoveel gedronken, 2 corona's en 1 desperados (als ik
daar meer van had genomen was het een ander verhaal geweest. werd van eentje al draaierig......)
daarna ben ik op de cola overgegaan.
ben dus erg braaf geweest
met Phoebes hoofd is het wel goed hoor.
vanochtend klein beetje misselijk en heel klein beetje hoofdpijn
en beetje sloom maar het valt erg mee (vergeleken met vorige x)
heb niet zoveel gedronken, 2 corona's en 1 desperados (als ik
daar meer van had genomen was het een ander verhaal geweest. werd van eentje al draaierig......)
daarna ben ik op de cola overgegaan.
ben dus erg braaf geweest