nutteloze dilemma's

14-10-2012 10:45 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
aangezien het zondag morgen is en ik Queen nutteloze topics ben hier nog maar eentje

mijn mega dilemma van dit moment: phoebsman is werken en ik lig met laptop heerlijk in mijn warme mandje.

dilemma: erin blijven of er toch een x uitgaan?

voordeel van erin: lekker warm, voordeel eruit: ik kan in bad plonzen, ook lekker warm.

zucht, wat is het leven toch moeilijk

deel jullie nutteloze dilemma's hier trouwens!
In bad kan de laptop niet mee, dus ik zeg blijven liggen!

Zucht...dat is het enige dat ik echt mis sinds we een dochter hebben. Gewoon lekker kunnen blijven liggen, zolang je wil...heerlijk!
Ik zou eruit komen, in bad plonzen en daarna verhuizen naar de bank. Onder een dekentje!
hihihi nee in bed zonder laptop uiteraard (maar dan moeten jullie me missen )

(al heb ik katten die mij om 8.30 even kwamen melden dat ze bijna dood gingen van de honger...)

verder niemand nutteloze dilemma's? moet ik de strijd weer in mijn eentje aangaan
Na een geweldige lange nacht stappen nu een zware kater voor het eerst in mijn leven.

Moet eigenlijk ergens 3 uur in de rij buiten staan om kortingskaarten te kopen maar echt geen zin om naar buiten te gaan. 4 uur geslapen pfff naar buiten of lekker onder de dekens met vijfig tinten grijs?
Leuk topic.

Ik lig met een dekentje op de bank, vriend zit muziek uit te zoeken en ons dilemma is of we de champagne voor of na de lunch openen.
Mijn nutteloze dilemma: Nu naar de douche of nog even forummen. Had ik een bad gehad, dan was het geen dilemma geweest.
ik lig nog steeds in bed maar dilemma wordt wel makkelijker,

moet namelijk vreselijk piesen
Dat is voor mij meestal ook einde dilemma!
Haha Phoebe, in het vervolg een emmer naast je bed.

Ik hang nu ook lekker op de bank. Gisteren een deken met mouwen gekocht bij de xenos?! zit wel fijn, jammer dat hij alleen niet helemaal dicht is. Lekker warm!

Ik ben wel blij even een rust dagje te hebben, ook al moet er nog zoveel in het huis gebeuren en gaat het nog zo lang duren. Even een dagje rust is ook fijn

Eens kijken om iets lekkers te bakken straks misschien!
ik ben inmiddels uit bed, niet in bad gegaan want geen zin bovendien moest ik nog ff mien mutsen (=huishouden, ff een paar wasjes doen...)

ik heb ook behoefte aan een niks-dachtje...

jaaa een taart bakken...... of naar cookie om die van haar

op te eten
Mijn dilemma's: (jazeker, meervoud..)

Nu of vanavond douchen? (neig naar nu)

Blijven forummen of lezen? (wil lezen, maar dat wil ik wel vaker en blijf dan toch hier hangen)

E-readen of weer eens gewoon boek?

En in dat tweede geval:

Dick Swaab's 'Wij zijn ons brein' of Mark Mieras' 'Ben ik dat?'?

Baguette kaas+sambal of paté?

*zucht*
Douchen of (nog) niet?

Eten of niet? (Heb nog niks op en heb geen honger/zin om iets klaar te maken.)
Mijn dilemma: Joggingbroek of niet?

Douchen of badderen?
ik dacht dat ik moeilijk was.

heb er ook nog een: lekker door gaan met niks doen (alhoewel heb al het een en ander in huis gedaan...) of spijkerbroek aan en ff naar buiten. mijn hoofd zegt dat laatste, mijn gevoel zegt het eerste...

en: wel boterham met pindakaas of niet...

verder peacy: wel joggingbroek, en lekker in bad..

truffel: wel eten

lizzel: nu douchen, forummen, gewoon boek en broodje kaasssssssss....
quote:phoebe82 schreef op 14 oktober 2012 @ 13:21:

lizzel: nu douchen, forummen, gewoon boek en broodje kaasssssssss....

Het is geworden:

forummen, douchen, broodje kaas met sambal, forummen, buiten gewandeld, forummen, samen gekookt en nu weer forummen.

Waarschijnlijk vanavond in bed pas lezen... En zo neem ik me dus bijna dagelijks voor om minder te gaan forummen en meer te gaan lezen.... *zucht*
hahaha Lizzl dat neem ik me ook vaak voor... helaas blijft

het meestal bij voornemen...

vorig weekend heb ik geprobeerd van vrijdagavond tot maandag ochtend niet te internetten... heb tot zondag avond maar een heel klein beetje vals gespeeld

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven