nutteloze dilemma's
zondag 14 oktober 2012 om 10:45
aangezien het zondag morgen is en ik Queen nutteloze topics ben hier nog maar eentje
mijn mega dilemma van dit moment: phoebsman is werken en ik lig met laptop heerlijk in mijn warme mandje.
dilemma: erin blijven of er toch een x uitgaan?
voordeel van erin: lekker warm, voordeel eruit: ik kan in bad plonzen, ook lekker warm.
zucht, wat is het leven toch moeilijk
deel jullie nutteloze dilemma's hier trouwens!
mijn mega dilemma van dit moment: phoebsman is werken en ik lig met laptop heerlijk in mijn warme mandje.
dilemma: erin blijven of er toch een x uitgaan?
voordeel van erin: lekker warm, voordeel eruit: ik kan in bad plonzen, ook lekker warm.
zucht, wat is het leven toch moeilijk
deel jullie nutteloze dilemma's hier trouwens!
zondag 14 oktober 2012 om 10:53
zondag 14 oktober 2012 om 11:05
zondag 14 oktober 2012 om 12:21
Ik hang nu ook lekker op de bank. Gisteren een deken met mouwen gekocht bij de xenos?! zit wel fijn, jammer dat hij alleen niet helemaal dicht is. Lekker warm!
Ik ben wel blij even een rust dagje te hebben, ook al moet er nog zoveel in het huis gebeuren en gaat het nog zo lang duren. Even een dagje rust is ook fijn
Eens kijken om iets lekkers te bakken straks misschien!
Ik ben wel blij even een rust dagje te hebben, ook al moet er nog zoveel in het huis gebeuren en gaat het nog zo lang duren. Even een dagje rust is ook fijn
Eens kijken om iets lekkers te bakken straks misschien!
zondag 14 oktober 2012 om 12:30
zondag 14 oktober 2012 om 12:49
Mijn dilemma's: (jazeker, meervoud..)
Nu of vanavond douchen? (neig naar nu)
Blijven forummen of lezen? (wil lezen, maar dat wil ik wel vaker en blijf dan toch hier hangen)
E-readen of weer eens gewoon boek?
En in dat tweede geval:
Dick Swaab's 'Wij zijn ons brein' of Mark Mieras' 'Ben ik dat?'?
Baguette kaas+sambal of paté?
*zucht*
Nu of vanavond douchen? (neig naar nu)
Blijven forummen of lezen? (wil lezen, maar dat wil ik wel vaker en blijf dan toch hier hangen)
E-readen of weer eens gewoon boek?
En in dat tweede geval:
Dick Swaab's 'Wij zijn ons brein' of Mark Mieras' 'Ben ik dat?'?
Baguette kaas+sambal of paté?
*zucht*
zondag 14 oktober 2012 om 13:21
ik dacht dat ik moeilijk was.
heb er ook nog een: lekker door gaan met niks doen (alhoewel heb al het een en ander in huis gedaan...) of spijkerbroek aan en ff naar buiten. mijn hoofd zegt dat laatste, mijn gevoel zegt het eerste...
en: wel boterham met pindakaas of niet...
verder peacy: wel joggingbroek, en lekker in bad..
truffel: wel eten
lizzel: nu douchen, forummen, gewoon boek en broodje kaasssssssss....
heb er ook nog een: lekker door gaan met niks doen (alhoewel heb al het een en ander in huis gedaan...) of spijkerbroek aan en ff naar buiten. mijn hoofd zegt dat laatste, mijn gevoel zegt het eerste...
en: wel boterham met pindakaas of niet...
verder peacy: wel joggingbroek, en lekker in bad..
truffel: wel eten
zondag 14 oktober 2012 om 18:44
quote:phoebe82 schreef op 14 oktober 2012 @ 13:21:
Het is geworden:
forummen, douchen, broodje kaas met sambal, forummen, buiten gewandeld, forummen, samen gekookt en nu weer forummen.
Waarschijnlijk vanavond in bed pas lezen... En zo neem ik me dus bijna dagelijks voor om minder te gaan forummen en meer te gaan lezen.... *zucht*
Het is geworden:
forummen, douchen, broodje kaas met sambal, forummen, buiten gewandeld, forummen, samen gekookt en nu weer forummen.
Waarschijnlijk vanavond in bed pas lezen... En zo neem ik me dus bijna dagelijks voor om minder te gaan forummen en meer te gaan lezen.... *zucht*
zondag 14 oktober 2012 om 19:32