Nutteloze drama en zeur topic

08-10-2013 17:54 69 berichten
En weer een, ik kan het niet laten ... (wedstrijdje met Cateautjes zaterdagtopics...)

Ik zal aftrappen: kom ik moet eens gaan koken, echter geen zin en weet niet. Witlof schuif ik door naar morgen en verder zou ik het echt niet weten...

Oww wat ben ik weer zielig ...
Ik zou eigenlijk ook moeten koken maar ik heb net arretjescake op dus nu heb ik geen honger. Crisis.
Mijn ogen doen zeer want ik heb net een verse ui gesneden Booohoooo!
Laat je titel even aanpassen. Het is nutteloos en niet nutteloze.

Ik moet zo gaan sporten maar heb honger en ben moe.
Oww jee, weer een nieuw wereldrama erbij, het titelwoord verkeerd gespeld (zeurpiet )
Zeuren mag hier
Was net mn groente vast aan t koken om er vervolgens achter te komen dat de AH-site het niet doet. Zit je dan met je broccoli, ik weet het recept niet uit mn hoofd.
Hier ook drama hoor... Geen enkele supermarkt in de wijde omtrek verkoopt de nieuwe Valess pizzaballetjes en ze kunnen ze ook niet bestellen. Ik wil pizzaballetjes!!!!
Hier zeur ik om het zeuren.
Heb eigenlijk niks te zeuren, mag dat ook?
En nou zijn ook nog mn apfelstrudeltjes mislukt...
Alle reacties Link kopieren
Mijn nagels zijn lang mooi gezond , op 1 heel echt heel diep ingescheurde na....heb 'm "geplakt " met een pleister....ziet er niet uit , maar de scheur is echt diep....ben zielig en geen zeurpiet
quote:onipaa schreef op 08 oktober 2013 @ 18:47:

Was net mn groente vast aan t koken om er vervolgens achter te komen dat de AH-site het niet doet. Zit je dan met je broccoli, ik weet het recept niet uit mn hoofd.Site doet het weer hoor , is je recept gelukt?
pcies, dit is een zeur topic.

Bovendien: ik ben directeur-generaal-manager van dit nutteloze zeik topic en ik zeg dat het mag .

Niks te zeuren hebben is nutteloos dus ja dat mag.

Hier ook weer zwaar drama: ik ben vrij vandaag, lig nog in bed et vriend die nog slaapt. Echter ik begin een beetje honger te krijgen dus zal ik een x uit bed moeten... aaaahhh!!

Onipaa: het is best goed om een x iets zelf te proberen. Ik weet hoe lastig het is en dat een recept veilig is (waar ik me dan vervolgens nooit aan houd ) maar zo'n drama zal het zonder toch niet worden?
Te weinig nutteloos?

Ok komt ie: het regent hier niet .
Even zeuren over een 'vriendin' met wie het gewoon niet gaat lukken.

Dat iemand een beetje warrig is vind ik niet erg. Maar dat iedere poging om iets af te spreken strandt in een geen tijd/ geen geld/ geen puf van haar kant begint me de keel uit te hangen.

Zeg dan gewoon dat je t komend half jaar niet wilt ipv mij van alles te laten voorstellen en dan niet te willen.

En wat had ik het fijn gevonden, toen ik iets mailde dat voor mij belangrijk was, gewoon antwoord te krijgen.

Ze kan niet s avonds afspreken dus mijn voorstellen zijn altijd overdag. Maar nu kan ze met anderen ineens wel s avonds afspreken, zonder mij mee te vragen.

Het is wel een beetje klaar, geloof ik. Graag of niet. Er zijn ook mensen die me wél interessant vinden.
Ik wil zeuren dat ik net zo lekker bezig ben met klussen in huis, maar nu mijn kinderen weer van school moet halen en vanmiddag ook weer. Ik kan nooit eens lekker doorgaan met waar ik mee bezig ben
ik wil even zeuren dat ik niks te zeuren heb, maar ondertussen ook weer wel want nu zit ik te zeuren om het zeuren...pffff nog een bakkie koffie maar...wie komt er ff bakkie doen? kan ik daartegen zeuren
some people are so broke, all they have is money.
Ik was trouwens aan het "sparen"om plaatjes te mogen plakken hier..maar nu is er een topic verwijderd incl. mijn reakties, tellen die niet meer mee nu?????
some people are so broke, all they have is money.
fulloflove, dat is idd lullig
Ik niet want ben aan het werk...
quote:missmonroe schreef op 10 oktober 2013 @ 11:44:

Ik niet want ben aan het werk...Je mag ook zeuren over je werk.
En ik heb nu pijn in mijn arm van het verf afkrabben.
Ok dan Ik ben eigenlijk best wel moe... (nou ja zo lang hoeft het niet meer)

En het is wel een beetje rustig (anders zou ik niet forummen) ...
Ik moet zometeen een berg afwas wegwerken en Ik. Wil. Gewoon. Niet!
Some flies are too awesome for the wall

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven