Nutteloze talent nummer 34

14-02-2010 11:43 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben beregoed in het vangen van mini-baby-gupjes uit een groot aquarium en kan een BH met één hand aandoen. Er bestaat een theorie dat al je nutteloze talenten op een dag goed van pas komen (zie cult-film Planet Terror van Robert Rodriguez).

Wat is jou nutteloze talent?
Kan een BH wel met 1 hand af doen !!!
Aliquando et insanire lucundum est
Telt een BH uittrekken met je kleren nog aan ook?
Ik kan het alfabeth achterstevoren opzeggen en een heel gek huppeltje doen met beide benen.

Tegelijk ook als het echt moet.
Ik heb nooit een wekker nodig! Voor ik ga slapen beeld ik me in hoe laat ik wakker moet worden en dat werkt altijd!

En ik ben ook heel goed in tijd schatten. Als ik 's nachts wakker wordt weet ik met een marge van 15 minuten altijd hoe laat het is.

Maar ja wat heb ik eraan???
Nou ivy als je eens met een gebroken pols komt te zitten, heb je veel aan dat bh-talent.

Die guppies moet ik nog even over denken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik kan heel goed een haan nadoen, nou ja, het beperkt zich tot het kukelen, ik doe het niet met kippen.
Hé Maze, dat met die wekker kan ik ook. Nog een nutteloos talent (nummer 35 dan maar) ontdekt. Enne...wat betreft mijn BH talent, probeer het maar eens!
Ik kan niet meer slapen na 8 uur 's ochtends. Op zich handig als je vroeg op moet, maar uitslapen is er dus nooit bij. Ook als ik het heel laat heb gemaakt (4 uur 's nachts) kan ik na 8 uur niet meer in slaap komen en dus ben ik doodop de hele dag.
Ik onthoud stomme/nutteloze weetjes erg makkelijk. Zoals dat een golfbal 336 kuiltjes heeft en dat een goudvis wit wordt als je hem in een donkere kast zet.

Ik weet niet waar dat ooit mee van pas zal komen.
Ik kan mijn hele huishouden volgens een strak schema binnen 2 uur op orde hebben. Inclusief de was en laminaat dweilen, de vaat...etc..etc..

Ik kan heel snel dikke Stephen King boeken lezen; over 900 bladzijden doe ik 3 dagen.

Ik onthoud de combinatie kenteken + bouwjaar of invoerdatum van auto's.

Dieren (ook bijv. angstige of zelf als vals bekendstaande) voelen zich snel bij mij op hun gemak.
Ik ken mijn sofi-nummer uit mijn hoofd. En nog tig cijfertjes, kentekens van auto's, verjaardagen, telefoonnummers.
Whatever you can do today, put off until the day after tomorrow. Two free days for you!
Week 26 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik weet van heel veel liedjes de 1e zin en zing deze dan ook en herken ook veel liedjes aan de 1e tune.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Sofinummer ken ik ook wel uit mijn hoofd, na mijn talloze keren bij uitzendbureaus ingeschreven te hebben op mijn 15de...:D Onthield vroeger ook altijd alle nummerborden van auto's in de straat.. lekker nutteloos.

Ik kan met mijn ringvinger en middelvinger zo hard op de duim van mijn hand klappen, dat het klinkt alsof het castagnettes zijn (beiden handen)

Oh, kan ook tot tien tellen in het Hebreeuws.
Ik kan erg goedeen fles wijn atten

Ik kan erg goed een glas in mijn mond stoppen

Ik kan erg goed tv kijken, forummen, bellen en drinken tegelijk

Ik kan erg goed mensen manipuleren

Ik kan erg goed nutteloze spelletjes uitspelen

Ik kan erg goed ''ik kan erg goed'' lijstjes maken
Ik kan in spiegelbeeld schrijven, aan elkaar en net zo snel als ik gewoon schrijf.
Ik kan van alle woorden binnen twee seconden zeggen hoeveel letters het woord heeft.

Mijn vrienden en mijn man testen dat altijd door op de meest onverwachte momenten een heel lang woord te zeggen; tot zover is het ze nog niet gelukt te bewijzen dat het toeval is dat ik het altijd weet :-)

Da's pas een nutteloos talent.
Ik kan binnen 5 sec. titel en uitvoerende van liedjes opnoemen. Ook ken ik de tekst van de meeste wel uit m'n hoofd. Ik heb er helemaal niks aan.

Ik kan mijn tenen 1 voor 1 bewegen.

Ik kan mijn oren bewegen.

Ik kan scheel kijken met 1 oog. Heb ik ook allemaal echt niks aan.
Trouwens, die van dat huishouden in 2 uur doen vind ik dan weer niet nutteloos hoor. Ik zou willen dat ik dat talent had!
quote:almosthappy schreef op 14 februari 2010 @ 13:34:

Ik kan in spiegelbeeld schrijven, aan elkaar en net zo snel als ik gewoon schrijf.O god, ja, dat kan ik ook. Zinloos, echt.
Whatever you can do today, put off until the day after tomorrow. Two free days for you!
Week 26 van de Extremely Demotivational Calendar
Ik kan me heel goed vervelen.

Wel dagenlang achter elkaar.

Maarja, 't is nergens goed voor...alleen voor schuldgevoel dat weer eens niks heb uitgevoerd.

Zucht.
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.
Over spiegelbeeld schrijven: als ik in allebei mijn handen een pen heb en ik schrijf met m'n rechterhand iets op, kan ik dat tegelijkertijd met m'n linkerhand in spiegelbeeld.

is dat stom dan...
quote:gazelle schreef op 14 februari 2010 @ 13:43:

Ik kan binnen 5 sec. titel en uitvoerende van liedjes opnoemen. Ook ken ik de tekst van de meeste wel uit m'n hoofd. Ik heb er helemaal niks aan.

Jawel!! Dat is heeeeeeel handig bij kroegquizzen...
ik kan heel snel lezen, die drie dikke van Stieg Larsson, 1 per dag! (volgens mij 900 + pagina's per boek.)

Ik kan als ik zo'n dikke pil te pakken heb, 9 uur zonder eten.... en dat dus 3 dagen achter elkaar... kerstvakantie... goed voor de lijn!

Ik kan heel goed opscheppen over hoe goed ik iets kan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven