Nutteloze talent nummer 34
zondag 14 februari 2010 om 11:43
zondag 14 februari 2010 om 11:52
zondag 14 februari 2010 om 12:44
Ik kan mijn hele huishouden volgens een strak schema binnen 2 uur op orde hebben. Inclusief de was en laminaat dweilen, de vaat...etc..etc..
Ik kan heel snel dikke Stephen King boeken lezen; over 900 bladzijden doe ik 3 dagen.
Ik onthoud de combinatie kenteken + bouwjaar of invoerdatum van auto's.
Dieren (ook bijv. angstige of zelf als vals bekendstaande) voelen zich snel bij mij op hun gemak.
Ik kan heel snel dikke Stephen King boeken lezen; over 900 bladzijden doe ik 3 dagen.
Ik onthoud de combinatie kenteken + bouwjaar of invoerdatum van auto's.
Dieren (ook bijv. angstige of zelf als vals bekendstaande) voelen zich snel bij mij op hun gemak.
zondag 14 februari 2010 om 12:58
zondag 14 februari 2010 om 13:12
zondag 14 februari 2010 om 13:15
Sofinummer ken ik ook wel uit mijn hoofd, na mijn talloze keren bij uitzendbureaus ingeschreven te hebben op mijn 15de...
Onthield vroeger ook altijd alle nummerborden van auto's in de straat.. lekker nutteloos.
Ik kan met mijn ringvinger en middelvinger zo hard op de duim van mijn hand klappen, dat het klinkt alsof het castagnettes zijn (beiden handen)
Oh, kan ook tot tien tellen in het Hebreeuws.
Ik kan met mijn ringvinger en middelvinger zo hard op de duim van mijn hand klappen, dat het klinkt alsof het castagnettes zijn (beiden handen)
Oh, kan ook tot tien tellen in het Hebreeuws.
zondag 14 februari 2010 om 13:16
zondag 14 februari 2010 om 13:37
Ik kan van alle woorden binnen twee seconden zeggen hoeveel letters het woord heeft.
Mijn vrienden en mijn man testen dat altijd door op de meest onverwachte momenten een heel lang woord te zeggen; tot zover is het ze nog niet gelukt te bewijzen dat het toeval is dat ik het altijd weet
Da's pas een nutteloos talent.
Mijn vrienden en mijn man testen dat altijd door op de meest onverwachte momenten een heel lang woord te zeggen; tot zover is het ze nog niet gelukt te bewijzen dat het toeval is dat ik het altijd weet
Da's pas een nutteloos talent.
zondag 14 februari 2010 om 13:43
zondag 14 februari 2010 om 17:32
quote:almosthappy schreef op 14 februari 2010 @ 13:34:
Ik kan in spiegelbeeld schrijven, aan elkaar en net zo snel als ik gewoon schrijf.O god, ja, dat kan ik ook. Zinloos, echt.
Ik kan in spiegelbeeld schrijven, aan elkaar en net zo snel als ik gewoon schrijf.O god, ja, dat kan ik ook. Zinloos, echt.
Whatever you can do today, put off until the day after tomorrow. Two free days for you!
Week 26 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 26 van de Extremely Demotivational Calendar
donderdag 18 februari 2010 om 17:23
donderdag 18 februari 2010 om 17:42
ik kan heel snel lezen, die drie dikke van Stieg Larsson, 1 per dag! (volgens mij 900 + pagina's per boek.)
Ik kan als ik zo'n dikke pil te pakken heb, 9 uur zonder eten.... en dat dus 3 dagen achter elkaar... kerstvakantie... goed voor de lijn!
Ik kan heel goed opscheppen over hoe goed ik iets kan!
Ik kan als ik zo'n dikke pil te pakken heb, 9 uur zonder eten.... en dat dus 3 dagen achter elkaar... kerstvakantie... goed voor de lijn!
Ik kan heel goed opscheppen over hoe goed ik iets kan!