On-topic topic

08-02-2010 14:48 51 berichten
Hier heel graag ON topic blijven!

Kan dat om de één of andere reden niet, dat ga je maar naar het off-topic topic, maar laat het hier dan wel even weten dat je daar off-topic bent geweest.

Wat zijn je intenties?

Totaal aantal stemmen: 12

ON topic blijven (33%)
OFF topic gaan (17%)
weet het nog niet (17%)
plaatjes plakken / kijken (33%)
Alle reacties Link kopieren
.
Ik voel me aangesproken en meld me graag hier, maar durf eigenlijk niks te schrijven.
quote:Ann Liv schreef op 08 februari 2010 @ 15:06:

Ik voel me aangesproken en meld me graag hier, maar durf eigenlijk niks te schrijven.Geeft niks hoor Ann Liv, als het niet on-topic is wat je schrijft dan vragen we gewoon aan Vief5 om je reactie te verplaatsen naar het off-topic topic. Uiteindelijk weet zij toch het best wat waar thuishoort.
Ik denk eraan tickets aan te bieden als een soort joker wanneer je niet helemaal on-topic blijft maar ook niet helemaal off-topic gaat. Dat helpt dan (of niet) duidelijk maken dat je het verschil wel kent tussen on-topic en off-topic maar met jezelf worstelt om zo zwart/wit te denken.

De on-topic tickets gaan er zo uitzien:

Voor de off-topic tickets verwijs ik graag naar het off-topic topic want dat zou hier niet helemaal on-topic zijn.
Hmmm, zit wat in.

En toch, toch voel ik me berispt als er een Angel aan te pas moet komen om mij in de pas te laten lopen. Je bent een goody-two-shoes of je bent het niet hè?
Oeh, zo'n joker is denk ik geweldig voor mij. *Racet naar offtopictopic*
En (voorlopig) tenslotte wil ik graag het onderscheid maken tussen ontopic en ikontop. Voor dat laatste graag uitwijken naar een on-topic ikontop-topic.
quote:Ann Liv schreef op 08 februari 2010 @ 15:19:

En toch, toch voel ik me berispt als er een Angel aan te pas moet komen om mij in de pas te laten lopen. Je bent een goody-two-shoes of je bent het niet hè?Je bent vast niet slaafs genoeg. Jij vertoeft nog niet zo heel lang op dit forum he?
Als je het nuchter bekijkt, lost alcohol niets op.
quote:geve schreef op 08 februari 2010 @ 15:23:

[...]

Je bent vast niet slaafs genoeg. Jij vertoeft nog niet zo heel lang op dit forum he? Volgens mijn profiel toch al zo'n 2 jaar en 190 dagen, dus van voor de forumwissel. Maar dat is inderdaad niet lang in vergelijking met sommige forummers.
quote:Ann Liv schreef op 08 februari 2010 @ 15:36:

[...]

Volgens mijn profiel toch al zo'n 2 jaar en 190 dagen, dus van voor de forumwissel. Maar dat is inderdaad niet lang in vergelijking met sommige forummers. Volgens mij is dit off topic!
Er zit 101% in de poll. Is dat wel on-topic?

3*17% is 51% +50% is 101%.

Minsten 1% van de bezoekers is dus te veel en hoort hier niet of is virtueel.
quote:absoluteEinstein schreef op 08 februari 2010 @ 15:39:

[...]

Volgens mij is dit off topic!

Nee, nee, ik zet m'n joker in!

quote:Ann Liv schreef op 08 februari 2010 @ 15:36:

Volgens mijn profiel toch al zo'n 2 jaar en 190 dagen, dus van voor de forumwissel. Maar dat is inderdaad niet lang in vergelijking met sommige forummers.

Dan ligt het aan je karakter. Kan jij ook niets aan doen hoor. Maar inderdaad, wat AE al liet uitschijnen (en zij kan het weten): dit was wel op het randje hoor. Volgens mij dan he. Dus die on-topic tickets zijn echt wel nodig. Gebruik ze dan, dat maakt het voor iedereen prettiger forummen.

Jonkie!
quote:Ann Liv schreef op 08 februari 2010 @ 15:43:

Nee, nee, ik zet m'n joker in!

[afbeelding]

Heeeeel goed, Ann Liv! Jij hebt het tenminste begrepen. Dus mijn vorige reactie was mosterd!

Hebben we al een mosterd-topic?
quote:geve schreef op 08 februari 2010 @ 15:50:

[...]

Hebben we al een mosterd-topic?

Dit lijkt mij heel duidelijk off- topic.

Wel on topic blijven alsjeblieft, anders ga ik het toverstafje gebruiken.
quote:geve schreef op 08 februari 2010 @ 15:50:

[...]

Heeeeel goed, Ann Liv! Jij hebt het tenminste begrepen. Dus mijn vorige reactie was mosterd!

Met gevaar voor eigen viva-leven:

*Veegt zweet van voorhoofd*
quote:absoluteEinstein schreef op 08 februari 2010 @ 15:57:

Dit lijkt mij heel duidelijk off- topic.

Wel on topic blijven alsjeblieft, anders ga ik het toverstafje gebruiken.Pfffff, bluf! Nog één zo'n rotopmerking en ik haal mij OP weg!
quote:geve schreef op 08 februari 2010 @ 16:14:

[...]

Pfffff, bluf! Nog één zo'n rotopmerking en ik haal mij OP weg! Dat durf je toch niet.
quote:geve schreef op 08 februari 2010 @ 16:14:

[...]

Pfffff, bluf! Nog één zo'n rotopmerking en ik haal mij OP weg!

Het is ME openingstekst.

Leer 's schrijven!

(PS I: of had deze naar Qwuerts topic gemoeten? Met een linkje hier. Lamahoren, dan pas ik het wel aan)

(PS II, heb me bedacht, laat een engel het maar verplaatsen, corrigeren, aanpassen. Streep door wat n.v.t is)
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:Lys schreef op 08 februari 2010 @ 16:50:

Het is ME openingstekst.

Leer 's schrijven!Het is me openingspost!

Sowwy Lys.

en nu ga je zeker klikken bij de engel hé
quote:biebelie schreef op 08 februari 2010 @ 18:46:

en nu ga je zeker klikken bij de engel hé Yup. Een flagrante overtreding!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven