Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!



Link naar het eerste topic
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik weet het, mijn ergernis is vreselijk onbenullig, maar tóch erger ik me: aan mijn schoonmoeder die áltijd een vinger in haar mond heeft. Soms twee. Meestal de pink, soms doet de ringvinger ook mee. Ze sabbelt er ook op. Haar hand zit dus voor bijkans haar hele gezicht, en regelmatig gaat met een luidruchtig smmmmak geluid de pink eruit als ze praat. Overigens niet altijd, want ze kan ook praten met de pink erin.
Echt vre-se-lijk! Ik durf er niets van te zeggen, en dat doet ook niemand anders. Ik begrijp ook niet precies waarom ik me er zo aan stoor, want strikt genomen heb ik er geen last van. Maar echt, ik krijg er oprecht moordfantasieën van.
ZeepBelle schreef:
28-12-2018 15:40
tip: MeetUp !! :yes: fantastische app om mensen te ontmoeten met dezelfde interesse als jijzelf hebt.
en alle onderwerpen zijn mogelijk: blote voeten wandelingen, robotjes bouwen, samen appeltaarten bakken & proeven, niet alleen naar de film gaan maar met anderen die die film ook graag willen zien en liever niet alleen, reizen / bestemmingen, boekenclub, discussiegroepen, nederlands talige gespreksgroepjes voor mensen die NL aan het leren zijn, jonge mensen die al wel een financieel plan maken en met gelijkgestemden hun plan willen verbeteren, etc etc

deelnemers haken aan bij bestaande groepen of maken zelf een groep of activiteit.
tis echt super laagdrempelig.

ik vind de app wel wat rommelig - in het begin. maar het went snel.


(zonder aandelen te hebben:) ik vind het veel leuker dan nmlk
Dat klinkt leuk. En daar hoef ik niet per se hoogopgeleid voor te zijn?
Alle reacties Link kopieren
Alweer die keelpijn.
wat wil je ook met die rottige regen de hele tijd.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in een stad die ook veel toeristen aantrekt. Nu vinden een aantal mensen het de gewoonste zaak van de wereld op zo de weg op te stappen, zonder links of rechts te kijken. Met als gevolg dat ik steeds vol in de remmen moet om niet tegen ze aan te botsen met mijn fiets. Ik bedoel, niemand stapt toch ook zo maar de snelweg op? Waarom wel vanaf het trottoir op de rijbaan?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Belle73 schreef:
29-12-2018 16:41
Ik woon in een stad die ook veel toeristen aantrekt. Nu vinden een aantal mensen het de gewoonste zaak van de wereld op zo de weg op te stappen, zonder links of rechts te kijken. Met als gevolg dat ik steeds vol in de remmen moet om niet tegen ze aan te botsen met mijn fiets. Ik bedoel, niemand stapt toch ook zo maar de snelweg op? Waarom wel vanaf het trottoir op de rijbaan?

Hangt ervan af waar ze vandaan komen. In sommige landen zijn dit soort taferelen de normaalste zaak van de wereld:

Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
28-12-2018 21:29
Ja, ik weet het, mijn ergernis is vreselijk onbenullig, maar tóch erger ik me: aan mijn schoonmoeder die áltijd een vinger in haar mond heeft.
Dat vind ik eigenlijk helemaal niet onbenullig, bah :there:
Alle reacties Link kopieren
Ik stoor me aan het arrogante gedrag van een aantal planning mederwerkersters van een (gerenomeerd) ziekenhuis hier in de buurt. Er werd letterlijk gezegd "wij maken geen fouten!". Bij de laatste vijf afspraken voor mijn vrouw is het vier keer misgegaan. Variërend van dubbel gepland tot totaal vergeten van een aanvraag.
Verder het taalgebruik, dat je voor interne communicatie bepaalde vaktermen gebruikt is oke maar omdat ook voor extern te gebruiken is niet echt handig. Dan krijg je als patiënt een opmerking zoals; Gezien de implicaties van de uitwerking van de planningshorizon is het op dit moment niet mogelijk om een termijn voor de vva te realiseren.
Alle reacties Link kopieren
Ouwe mannetjes die fluiten. Ik heb geen idee waarom, maar ik heb er zo'n verschrikkelijke hekel aan dat ik ze het liefst gelijk hun kunstgebit uit mep. :twisted:
Het is gewoon een hele erge trigger bij mij.
Ja en?
Alle reacties Link kopieren
F1823 schreef:
30-12-2018 08:58
Ik stoor me aan het arrogante gedrag van een aantal planning mederwerkersters van een (gerenomeerd) ziekenhuis hier in de buurt. Er werd letterlijk gezegd "wij maken geen fouten!". Bij de laatste vijf afspraken voor mijn vrouw is het vier keer misgegaan. Variërend van dubbel gepland tot totaal vergeten van een aanvraag.
Verder het taalgebruik, dat je voor interne communicatie bepaalde vaktermen gebruikt is oke maar omdat ook voor extern te gebruiken is niet echt handig. Dan krijg je als patiënt een opmerking zoals; Gezien de implicaties van de uitwerking van de planningshorizon is het op dit moment niet mogelijk om een termijn voor de vva te realiseren.
Heb je die al naar Japke getwitterd? :P
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
snoopylynn schreef:
30-12-2018 09:11
Ouwe mannetjes die fluiten. Ik heb geen idee waarom, maar ik heb er zo'n verschrikkelijke hekel aan dat ik ze het liefst gelijk hun kunstgebit uit mep. :twisted:
Het is gewoon een hele erge trigger bij mij.
.
Waarom zouden oude mannetjes tegenwoordig ook al geen deuntje meer mogen fluiten ? Meestal maakt dat de mensen juist vrolijk.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Gisteren bij de Hunkemoller: ik schafte een klantenkaart aan. Zegt de verkoopster (jaar of 19) tegen mij (34): ‘als je nou de volgende keer bh’tjes komt passen’.

Ze bedoelde het niet slecht, maar ‘bh’tjes’? :rofl: alsof ik een puber ben die haar eerste bh komt kopen. Mijn cupmaat is trouwens ook geen ‘tje’.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
30-12-2018 12:06
Gisteren bij de Hunkemoller: ik schafte een klantenkaart aan. Zegt de verkoopster (jaar of 19) tegen mij (34): ‘als je nou de volgende keer bh’tjes komt passen’.

Ze bedoelde het niet slecht, maar ‘bh’tjes’? :rofl: alsof ik een puber ben die haar eerste bh komt kopen. Mijn cupmaat is trouwens ook geen ‘tje’.


Had je meteen moeten zeggen: 'Bh'tjes? Daar passen de mijne niet in hoor :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me stiekem aan het feit dat mijn bos bloemen als goedmakertje van een busmaatschappij niet zijn bezorgd.. ik weet het, iets met een gegeven paard, maar toch :nooo:
Wish you were beer
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
30-12-2018 12:41
Had je meteen moeten zeggen: 'Bh'tjes? Daar passen de mijne niet in hoor :)
Goeie!
Alle reacties Link kopieren
snoopylynn schreef:
30-12-2018 09:11
Ouwe mannetjes die fluiten. Ik heb geen idee waarom, maar ik heb er zo'n verschrikkelijke hekel aan dat ik ze het liefst gelijk hun kunstgebit uit mep. :twisted:
Het is gewoon een hele erge trigger bij mij.
Omg! ZO irritant. Ik kan er ook niet tegen.
Alle reacties Link kopieren
snoopylynn schreef:
30-12-2018 09:11
Ouwe mannetjes die fluiten. Ik heb geen idee waarom, maar ik heb er zo'n verschrikkelijke hekel aan dat ik ze het liefst gelijk hun kunstgebit uit mep. :twisted:
Het is gewoon een hele erge trigger bij mij.


Ik fluit ook graag, maar ben geen oud mannetje.
Is het dan wel geoorloofd? ;-)
You don't have to fit into the format
snoopylynn schreef:
30-12-2018 09:11
Ouwe mannetjes die fluiten. Ik heb geen idee waarom, maar ik heb er zo'n verschrikkelijke hekel aan dat ik ze het liefst gelijk hun kunstgebit uit mep. :twisted:
Het is gewoon een hele erge trigger bij mij.

Echt? Ik word daar juist vrolijk van :D
Alle reacties Link kopieren
AngelEyes0192 schreef:
30-12-2018 14:09
Omg! ZO irritant. Ik kan er ook niet tegen.
Ik ook niet.
Hier loopt bijna iedere ochtend een zingende vrouw door de straat. Volgens mij aan het oefenen ofzo. En laatst een meisje met kop telefoon keihard vals meezingen in het centrum. Iedereen keek echt van wat is dit en ze bleef stug door zingen. Hield het bijna niet meer van het lachen.

Ergernis: Dan lig je lekker in je warme bed tv te kijken en dan moet je ineens naar de wc waar je dan echt geen zin in hebt.
Alle reacties Link kopieren
Wat hiernaast staat: iris ( 31) werd verlaten haar de bevalling....

Is de tekst nogmaals nalezen voordat je hem plaatst nu echt zoveel moeite?
Ik woon in een appartementencomplex met een eigen fietsstalling. Al twee jaar zet ik mijn fiets op dezelfde plek neer en ineens zet iemand anders zijn fiets op die plek! AAARRGH.

Ik weet dat het kleinzerig is, maar ik vind het zo irritant.
Alle reacties Link kopieren
Ik erger me op het moment kapot aan al die figuren die het er niet mee eens zijn dat de postcode kanjer in Glimmen is gevallen, “want de mensen daar hebben het niet nodig”. :whut:

Er wordt door een notaris willekeurig een postcode getrokken..maar als het dan een rijke gemeente/straat is moet je dat dan opnieuw en opnieuw doen totdat je de Pauperstraat in Kuttekrabbeveen trekt? En dan vervolgens commentaren lezen waar die mensen toch het geld voor meerdere loten vandaan halen en of ze dat niet beter kunnen besteden ofzo.. :@@:
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
pearle schreef:
03-01-2019 11:37
Wat hiernaast staat: iris ( 31) werd verlaten haar de bevalling....

Is de tekst nogmaals nalezen voordat je hem plaatst nu echt zoveel moeite?
ze hebben je gelezen :-D
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ben vanmorgen met m'n fiets gevallen omdat ik ergens voor wilde uitwijken en er toen een windvlaag kwam. Niks gebroken wel een paar pijnlijke blauwe plekken. Omdat m'n fiets raar deed ben ik verder op de stoep gaan lopen en toen kreeg ik ineens een uitbrander van een meisje dat ik op het fietspad moet gaan fietsen. Dat meisje heeft gezien dat ik was gevallen en dan nog zo reageren :O :facepalm:
Fietspad is smal langs een drukke weg...

Achja die zal haar dag wel niet gehad hebben.
Waarom verzuipen Funghi pizza's altijd zo in olie? Hartstikke lekker hoor maar wel onhandig dat je je pizza eerst moet uitwringen voordat je 'm kan eten. :calimero:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven