Onbenullige ergernissen *deel 2!*

16-03-2015 10:24 2662 berichten
Hier ergeren we ons weer verder aan van alles en nog wat, spui lekker verder en lucht je hart!



Link naar het eerste topic
Alle reacties Link kopieren
Fietsers die naast elkaar fietsen en niet aan de kant gaan al ik bel. Vaak wel opschrikken van de bel, maar dan niks ondernemen.

Mensen die per se hun frustratie moeten uiten. Terwijl het om iets kleins gaat of het al gebeurd is. Zoals dat ik mijn hand niet uitstak in de rotonde, terwijl ik naar rechts ging. De automobilist bleef nog een tijdje naast me rijden, om haar frustraties te uiten. Ik doe het ook niet expres, ben motorisch onhandig, als ik mijn rechterhand uitsteek, hou ik mijn evenwicht niet.
jewelll schreef:
06-02-2019 04:48
Heerlijk topic dit!

Ik erger mij aan een racefiets en bakfiets die hier al maanden vastgeketend aan een paal staan. Worden NOOIT gebruikt en/of verplaatst. Van wie het is geen idee. Het is niet dat het in de weg staat ofzo maar vervuild wel het straatbeeld en ik vind het vooral irritant omdat iedereen hier een eigen schuurtje voor de fietsen heeft op echt nog geen 50meter van waar het nu staat. Zet het dan @$^=& gewoon in de schuur!!
Daar kun je de gemeente voor bellen geloof ik als het in de weg staat. Dan wordt die uiteindelijk weg gehaald.

Hier bij de AH en bibliotheek worden 'zwerffietsen' om de zoveel tijd weg gehaald. Dan hangen ze er eerst een kaartje aan of plakt men ergens een sticker. Staat die fiets er later nog steeds dan wordt die verwijderd en naar de fietsopslag van de gemeente gebracht waar je tegen betaling je fiets op kan halen.
Alle reacties Link kopieren
Beste Stomme anonieme beller die mij al weken om de zoveel dagen belt terwijl ik aan het werk ben: als je van het goede doel bent waar ik 3 weken geleden tegen zei dat ik geen tijd had zou de boodschap inmiddels aangekomen moeten zijn. Stop ajb met bellen. Als je iemand anders bent: bel niet anoniem en/of spreek een boodschap in. Jemig.
The owls are not what they seem
Ik word ook al 2 weken lang élke dag anoniem gebelt voor marketing. 2 weken terug gezegd dat t me niet uit kwam en nu blijven ze bellen.
Alle reacties Link kopieren
Oeh, ja die markteting bellers, ze belden van de week weer over overstappen naar een andere energieprovider want ik betaal toch echt te veel. Heel vriendelijk gezegd dat ik in het bel-me niet register sta (is ook zo), werd tot mijn verbazing meteen geaccepteerd, einde gesprek.
Alle reacties Link kopieren
Teen Mom-Catelynn welkomt haar derde kindje met Tyler.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Dat ik in het bel me niet register sta, maar desondanks afgelopen weken 3x gebeld ben door een buitenlands nummer:

1ekeer: gekraak...hello my name is Lisa and I am calling from Microsoft.. ik leg neer.

2e keer: gekraak....hello my name is John and I am calling...ik leg neer

3e keer:....gekraak...ik weet het al. Hello my name is Mark and I am calling from Microsoft. Ik roep Hello. Hello. Don't you ever, ever, never call my again, Understand??? weggedrukt

Ik viel even uit :-|
Ik denk niet dat buitenlandse scammers gaan kijken of je in het bel-me-niet register staat. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van de week maar 1x gebeld door Microsoft ,toeval of niet maar ik heb alleen gezegd dat ik de politie ging bellen
geneet van 't laeve
Idd die marketing lui....bij mij was het uit Rotterdam... energie: 010-2001283

Ze bellen, hangen op in de hoop dat je terugbelt... niet gedaan natuurlijk. Ik werd dagelijks gebeld. Ik heb 1 keer opgenomen en gezegd dat ik geen energie gebruik dus wegwezen.

Niet weer gebeld :cheer:
Nou dit is toch knap.

Gisteren iets besteld bij bol, zou vandaag bezorgt worden.

Om 9:30 kijk ik even of al bekend is wanneer PostNL ongeveer komt. Mijn pakket is nog in het sorteer proces. Om 10:30 krijg ik een mail van bol dat mijn pakket onderweg is en tussen 15:00-17:00 bezorgd wordt. Hoera! Maar om 14:00 krijg ik een bericht dat ze niet hebben kunnen bezorgen omdat ik niet thuis was.

Echt ik was de hele tijd thuis, geen bel gehoord en ik had geen muziek op staan dus ik had het moeten horen. Kortom die bezorger is helemaal niet geweest!

Denk dat de bezorger er geen zin in heeft vandaag.
Weer even een onbenullige ergernis.

Het was de afgelopen paar dagen echt heerlijk weer overdag maar ik ergerde me wel aan de grote verschillen: 's morgens nog met winterjas, sjaal en handschoenen op de fiets want k-k-koud. Overdag ineens warm waardoor je je kapot zweet als je weer op de fiets moet stappen. En dan 's avonds weer hup koud... Lag de laatste 2 dagen eerst gewoon te rillen in bed omdat ik het maar niet warm kreeg,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven