Onbenullige ergernissen

06-04-2014 19:31 3137 berichten
Aan welke dingen, die eigenlijk helemaal niet zo erg zijn, kan jij je heel erg ergeren?

Ik aan mensen die 'Disney' zeggen voor Disneyland Parijs, en mensen die 'broodje' zeggen als ze een gewone boterham bedoelen.
quote:mrssippie schreef op 09 november 2014 @ 23:28:

[...]

Valt wel mee hoor, ik zei het echt heel verontschuldigend en op de kopstelling een stukje verder stonden nog een aantal flessen, het is niet zo dat ze werkelijk geen Fanta meer kon kopen. Ik had gewoon een treiter bui.Dan had je toch helemaal niet tegen die mevrouw hoeven zeggen dat je de laatste had en haar even hebben kunnen wijzen waar de rest stond? Wat raar zeg, een treiterbui. Dat heb ik nu echt helemaal nooit. Ik geloof toch dat ik graag iedereen happy zie.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrssippie schreef op 09 november 2014 @ 23:17:

Gisteren ergerde zich iemand aan mij. Ik zal namens deze persoon,. die ik niet ken verder, het verhaal vertellen.,

Bij de Appie was de fanta in de aanbieding voor 99 cent, normaal 1.,78 dus best een besparing. Aangezien hier veel Fanta gedronken wordt door ons, vrienden, familie en diens kinderen, besloot ik goed in te slaan. In het schap stonden nog 37 flessen die ik allen in mijn kar geladen heb. Terwijl ik de laatste fles pak komt er vanachter mij een vrouw aan om ook een fles te pakken. Waarop ik heel zoet zeg dat ik "net de laatste fles" heb gepakt. Toen ze zag dat ik hem bij de overige 36 flessen in de kar zette keek ze heel geërgerd.En daar ben je trots op? Ik zou zoiets echt niet doen. Schaamteloos. Je had die vrouw toch de laatste fles kunnen geven.
quote:NYC schreef op 09 november 2014 @ 23:06:

[...]

En zeg jij ook Sporthuis Centrum tegen Centerparcs?

Nee dat zou ik dan weer heel suf vinden

Maar jullie hebben wel gelijk hoor, het heet nu gewoon Disneyland Parijs. Op 1 of andere manier is die naamswijziging volledig langs me heen gegaan...
quote:missmisery schreef op 05 november 2014 @ 18:00:

Hahaha het kan daar aan liggen idd, ben zelf ook zelden verkouden.

Maar dat gesnuif de hele tijd, snuit gewoon even je neus goed!Ik erger me juist dood aan neussnuitende mensen, bah! Echt super goor vind ik dat. Doe mij maar wat gesnuf
Ik spreek toch geen Chinees?!
quote:nephthys schreef op 24 oktober 2014 @ 21:39:

Fluitende mensen, werken verschrikkelijk op mijn zenuwen.

En dan vooral als ze het 'smorgens vroeg doen, of op mijn werk door de gangen. Grrrr. ik fluit de hele dag door, vaak zonder dat ik het merk. Ik wist echt niet dat er mensen bestonden die dat irritant vinden.
Ik spreek toch geen Chinees?!
Oh de DHL, die zijn ook best maf.

Al tijden krijg ik na mijn online bestellingen een link waarin in kan zien waar mijn pakket zich bevindt. Prima. Sinds kort krijg ik ook een mail met de verwachte bezorgtijd. En die tijd klopt nóóit! Als er staat: pakket komt morgen, dan komt het vandaag en andersom. Het is zelfs zo dat de info in de mail en de weblink elkaar tegenspreken (weblink klopt meestal wel). Ik vraag me echt af waarom ze zulke mailtjes versturen. Ik blijf dus ook echt niet thuis als ik een pakket verwacht.
Er moest tot 3x aan toe een monteur van de upc komen om de nieuwe mediabox te installeren. Dat opzich is al een ergernis, maar ik was hoogzwanger. Dus een afspraak maken was onder voorbehoud want tjah ik zou ook zomaar naar het ziekenhuis kunnen zijn. Nou dat ging er al moeilijk in. Als u niet thuis bent krijgt u een boete, maar als u echt gaat bevallen ( liegen mensen daarover? ) zal dat niet gebeuren. Tot 3x aan toe afgesproken dat de monteur even belt van te voren, tor 3x aan toe stond hij ineens voor mn neus. Grrr
Over pakketbezorgers gesproken......

Er had er pas 1 toen ik niet thuis was gewoon het pakket (waar ik voor moest tekenen omdat er iets duur in zat) gewoon hoppa in de voortuin gezet naast de voordeur. Nou gebruiken wij alleen de voordeur om een pakketje aan te nemen de rest komt achterom. Dus na 3 dagen bellen met de leverancier en dhl kwam ik erachter dat het in de voortuin stond. Inmiddels helemaal verregend natuurlijk
Aan dat ik vandaag mijn dag zou verleuteren en ik weer teveel mijn best heb gedaan.

Aan mijn cv ketel die het al drie keer begeven heeft deze maand.

En waarom zijn winterjassen voor vrouwen altijd zo lelijk of je moet superslank zijn?
Een gemiste oproep van een prive nummer hebben en dan geen voicemail/sms/app hebben en dus geen idee hebben wie er belde
quote:as1984 schreef op 11 november 2014 @ 07:46:

Een gemiste oproep van een prive nummer hebben en dan geen voicemail/sms/app hebben en dus geen idee hebben wie er belde Je hebt UPC dus, wist je dat je bij UPC de optie "onbekende nummers weigeren" aan kan zetten?Beller krijgt dan ook de melding dat onbekende nummers worden geweigerd.
Gisteren nog in de rij voor de kassa. Een mw stond zwaar te ademen. Nou ja, kan ze niks aan doen maar ze kwam steeds dichter bij me staan. Ik een stapje naar voren, zij mee. En maar hijgen met haar mond open, brrr.
quote:netniet schreef op 11 november 2014 @ 10:01:

[...]

Je hebt UPC dus, wist je dat je bij UPC de optie "onbekende nummers weigeren" aan kan zetten?Beller krijgt dan ook de melding dat onbekende nummers worden geweigerd.Wat handig! Maar dat is dan vllr de vaste telefoon en niet voor mobiel lijkt me?! Maar wel een goede optie!
quote:fairy1 schreef op 11 november 2014 @ 10:12:

Gisteren nog in de rij voor de kassa. Een mw stond zwaar te ademen. Nou ja, kan ze niks aan doen maar ze kwam steeds dichter bij me staan. Ik een stapje naar voren, zij mee. En maar hijgen met haar mond open, brrr.O heel irritant! Ik had een collega die altijd net iets te dicht bij kwam staan, die moest je ook altijd even uit je aura duwen...brrr
quote:fairy1 schreef op 11 november 2014 @ 10:12:

Gisteren nog in de rij voor de kassa. Een mw stond zwaar te ademen. Nou ja, kan ze niks aan doen maar ze kwam steeds dichter bij me staan. Ik een stapje naar voren, zij mee. En maar hijgen met haar mond open, brrr.

Dit, verschrikkelijk.

Ik had gisteren 3 Poolse mannen strak achter me staan bij de kassa van de supermarkt, neem een beetje afstand denk ik dan.

De Polen zorgen al voor veel overlast op dat parkeerterrein, en normaal kom ik er niet savonds, maar gisteren kon dat niet anders.

Helemaal niet echt onbenullig trouwens, maar goed.
Nee als je je belaagd voelt is het niet meer onbenullig.
Iemand 'enigste' noemen terwijl diegene toch echt niet de grappigste is maar wel de enige die niet grappig is.
Op FB:

Ik heb een mooie reis gemaakt. Een aantal van mijn medereizigers op fb opgezocht en "vriendjes" mee geworden. Van allerlei kanten worden en foto's verstuurd. Leuk denk ik dan. Dus ik gebruik er 1 in mijn fb album (ben niet zo van de fotoalbums). Krijg ik commentaat van degene waar kennelijk de foto van is. Ik heb inmiddels van zoveel personen foto's dat ik echt niet bij houd, welke van wie is... :/ Ik had netjes moeten vragen of ik de foto mocht gebruiken. Was geen probleem hoor.

WTF? Als het geen probleem is, waarom moet je dan zo een commentaar bij de foto zetten? Stuur me een prive bericht en ik verwijder hem als het niet oke is.

Als je niet wilt dat je foto wordt gebruikt in wat voor album dan ook, moet je ze niet emailen of op FB zetten. My god! Waar je je druk om kunt maken. Pfffff....
Carpe Diem!
Laatst zat ik in de trein tegenover iemand die met haar mond open zat, met zo'n domme uitdrukking. Ik was heel blij toen ze haar mond weer dichtdeed, want daar ergerde ik me ook al aan..
quote:-tinkerbell- schreef op 10 november 2014 @ 10:36:

[...]

Ik erger me juist dood aan neussnuitende mensen, bah! Echt super goor vind ik dat. Doe mij maar wat gesnuf Ik ook, vreselijk, ik zou dat zelf ook nooit in gezelschap doen en was na die tijd mijn handen. Van de week deed een caissière het, ook nog met een al gebruikte zakdoek. Ze kan er ook niks aan doen, ze was hartstikke verkouden maar ik vind het wel smerig dat ze dan al mijn boodschappen door haar handen laat gaan.
quote:NYC schreef op 09 november 2014 @ 23:06:

[...]

En zeg jij ook Sporthuis Centrum tegen Centerparcs?Mijn vader doet dit wel!
quote:NYC schreef op 09 november 2014 @ 23:05:

[...]

Limburg? Nog nooit zoveel rolluiken gezien als in Limburg! En volgens mij is het niet eens zozeer om de boeven buiten te houden, maar om het huis tegen ochtendlicht te beschermen en evt. tegen de hitte, kou en neerslag. Voor dat tweede vind ik het wel handig want het houdt het goed tegen moet ik zeggen, maar dat ochtendlicht... dat mis ik echt! En dan gebeurt het 's zomers dus dat je ook gewoon pas om 7.30 wakker wordt omdat je niet eens merkt dat het al uren licht is. En het is gewoon niet zo heel leuk wakker worden als er pas een wekker gaat.Klopt en het valt mij op dat de rolluiken in Limburg vaak bruin van kleur zijn.
Omg. Ik woon in Limburg en dat is mij dus nog niet opgevallen lol. :p

Ga er eens op letten lol.
Carpe Diem!
In Limburg is dus iedereen heerlijk uitgeslapen. Dat is wel handig met een bourgondische levensstijl.

Morgen ook iedereen in zwijm want vandaag is het de 11de van de 11de! Het seizoen is weer geopend.
Nog een ergernis....de prijsstickers van de Hema en Blokker. Die zitten zo vast dat hoe je ook pulkt, er blijft altijd een rest over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven