Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(
.
| Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
|---|---|---|
| Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
| Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
| Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
| Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
| Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
| Jane | Marana | Mar, Marana |
| | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
| Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
| Sutra | Snug | Snug |
| Eva | Bloosje | Bloos |
| Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
| Uiltje | Quaintrelle | Quain |
| Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
| Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
| Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
| Prof. Dr. Duivel | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
| (B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
| Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
| Choo choo | Ch86 | Ch |
| Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
| Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
| Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
| Patty | Ceci | CC, Ceci |
| Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
| Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
| La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
| Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
| Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 22 december 2018 om 19:36
Onze postduif heet Sjoerd! De enige echte. Al dank ik zijn broer Frans hartelijk dat hij Sjoerd in deze drukke dagen helpt met bezorgen!walpurgisnacht schreef: ↑22-12-2018 19:34Coco ik hoop dat Frans de postduif mag landen in de tuin zonder dat hij in de pot vliegt .
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zondag 23 december 2018 om 09:18
Ik heb je berichtjes gehad. 2 stuks. Op één ervan heb ik gisteravond gereageerd.walpurgisnacht schreef: ↑23-12-2018 08:53goeiemorgen allen
Coco ik denk dat een van mijn duiven ontsnapt .Als je hem of haar ziet rondvliegen in de gebuurte .
zondag 23 december 2018 om 17:01
Een kleine ode aan de knussels
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knussels
Wens en geef ik jullie deze kerst
Dat ze mogen blijven groeien,
Ook in het nieuwe jaar
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knussels
Wens en geef ik jullie deze kerst
Dat ze mogen blijven groeien,
Ook in het nieuwe jaar
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 23 december 2018 om 17:04
Niet mijn beste werk, maar gewoon zo even een kerstgroet uit mijn mouw geschud voor alle mooie en bijzondere lieverds hier.
Voor al die mensen die dit topic tot een veilige haven maken en waar iedereen (ook vreemde exemplaren als ik
) zichzelf mag en kan zijn
Voor al die mensen die dit topic tot een veilige haven maken en waar iedereen (ook vreemde exemplaren als ik
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 23 december 2018 om 18:39
Ah lief Popje! Je vangt het goed in woorden, dit hele speciale gevoel om deel te mogen zijn van een gemeenschap, een plekje gekregen te hebben waar ik me altijd thuis voel, waar ik mezelf durf zijn, waar anderen me inspireren en respecteren. Waar we lol hebben, soms harde grappen kunnen maken en onzin mogen verkopen. Waar liefde voor het leven en elkaar centraal staat. Hoe verschillend de mensen en de levens dan ook zijn. Dank jullie
zondag 23 december 2018 om 18:45
Onze opperknusselaar gooit met kusjes. Ik had haar net aan de telefoon. Ze is opgewonden als een kind dat ze morgen met man, mij en schoonvader aan tafel zit en dat ze zich goed voelt.
Man en ik hebben de hele dag gekookt: We eten een hele klassieke Franse maaltijd met Boeuf Bourginon. Die heeft uren staan pruttelen en het huis ruikt heerlijk. We hebben het zo uitgekiend dat zowat alles al klaar is en maar opgewarmd hoeft te worden. Dus tijd genoeg voor een spelletjesmiddag en veel knuffels samen.
Nachtje: ik ben nu een paar dagen niet thuis. Maar na de kerst stuur ik je een pb'tje en kunnen we bespreken wat prettig, fijn en goed is. Ik heb al even met man besproken wat technisch het handigst is, dus komt helemaal goed.
De buurmannen zijn weer zo lief om met Witje en Grijsje te komen spelen en voor hen te zorgen als wij er niet zijn. Fantastische meneren die evenveel van de mannekes houden als wij. Dus morgen helemaal onbezorgd op pad!
Man en ik hebben de hele dag gekookt: We eten een hele klassieke Franse maaltijd met Boeuf Bourginon. Die heeft uren staan pruttelen en het huis ruikt heerlijk. We hebben het zo uitgekiend dat zowat alles al klaar is en maar opgewarmd hoeft te worden. Dus tijd genoeg voor een spelletjesmiddag en veel knuffels samen.
Nachtje: ik ben nu een paar dagen niet thuis. Maar na de kerst stuur ik je een pb'tje en kunnen we bespreken wat prettig, fijn en goed is. Ik heb al even met man besproken wat technisch het handigst is, dus komt helemaal goed.
De buurmannen zijn weer zo lief om met Witje en Grijsje te komen spelen en voor hen te zorgen als wij er niet zijn. Fantastische meneren die evenveel van de mannekes houden als wij. Dus morgen helemaal onbezorgd op pad!
zondag 23 december 2018 om 18:52
Doe ik schatje! En dinsdag ga ik ostentatief in haar bijzijn op schoot zitten bij mijn zwagerlollypopje schreef: ↑23-12-2018 18:49Wat fijn dat Maman er zo naar uit kijkt Blond. Jullie gaan vast een heerlijke kerst hebben.
Knussel haar van me![]()
zondag 23 december 2018 om 18:54
grinnn goedzo Blond, tradities moet je in eren houdenOudblond schreef: ↑23-12-2018 18:52Doe ik schatje! En dinsdag ga ik ostentatief in haar bijzijn op schoot zitten bij mijn zwagerEen van de aanleidingen om ons eerste topic te beginnen! Traditie traditie. Heb er vandaag met zus aan de telefoon over zitten geinen. Zus vroeg me om mijn valse billen te dragen want anders moet zij zwager zijn blauwe bovenbenen weer verzorgen
![]()
Hier helaas geen leuke schoot om op te zitten. kerstavond en 1e alleen en bij mijn fam geen geschikte schoot :p
Gelukkig heb ik wel een lekkere bank
zondag 23 december 2018 om 19:18
Ik heb een zweep nodig want als ik niet oppas vreet man vannacht de hele creuset leeg! Maar die zweep heb ik niet. Dusss...
Gelukkig ben ik dan wel blond, 18 en draai met mijn lokken, maar ben ik ook proactief.... Ik heb alvast alles wat we mee moeten nemen qua eten in de buitenkoelkast gezet... de kofferbak van de auto. Gnagnagna!
zondag 23 december 2018 om 19:20
slim Blond, maareh als je me had ingeseind was ik je zo een zweep komen brengen hoorOudblond schreef: ↑23-12-2018 19:18Ik heb een zweep nodig want als ik niet oppas vreet man vannacht de hele creuset leeg! Maar die zweep heb ik niet. Dusss...
Gelukkig ben ik dan wel blond, 18 en draai met mijn lokken, maar ben ik ook proactief.... Ik heb alvast alles wat we mee moeten nemen qua eten in de buitenkoelkast gezet... de kofferbak van de auto. Gnagnagna!
zondag 23 december 2018 om 19:38
Verdorie! Dat ik daar niet aan gedacht heb!
Ik ben vooral opgelucht en blij dat ik 'werk-dingen' los kan laten nu. En ik - door fijn samenzijn en goede gesprekken met man - best wel zin heb in Kerst (wat in mijn nek hing voorheen). Echt top!
Hoop dat jij ook fijne Kerstdagen hebt.
Ik ben vooral opgelucht en blij dat ik 'werk-dingen' los kan laten nu. En ik - door fijn samenzijn en goede gesprekken met man - best wel zin heb in Kerst (wat in mijn nek hing voorheen). Echt top!
zondag 23 december 2018 om 19:42
Wat fijn Blond. Ben blij voor jeOudblond schreef: ↑23-12-2018 19:38Verdorie! Dat ik daar niet aan gedacht heb!![]()
Eerst heel rustig en beetje saai eigenlijk, maar dat komt ook omdat weekend nu ook mega rustig is. Maar ga het dus maar in mijn eentje gezellig maken