Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(
.
| Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
|---|---|---|
| Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
| Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
| Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
| Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
| Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
| Jane | Marana | Mar, Marana |
| | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
| Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
| Sutra | Snug | Snug |
| Eva | Bloosje | Bloos |
| Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
| Uiltje | Quaintrelle | Quain |
| Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
| Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
| Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
| Prof. Dr. Duivel | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
| (B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
| Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
| Choo choo | Ch86 | Ch |
| Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
| Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
| Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
| Patty | Ceci | CC, Ceci |
| Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
| Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
| La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
| Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
| Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 22 december 2018 om 09:48
er is altijd de optie om met de ene party de andere party the crashenGenieInABottle schreef: ↑22-12-2018 09:31Zie onderschrift van Pop![]()
Er is trouwens 1 van de lees meer waar ik echt elke week op zit te wachten... Nog iemand Doodse Stilte aan het volgen?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 22 december 2018 om 11:18
Ah lieffies, moest net 2 pagina's bijlezen. Ga zo de deur uit, dagje sauna, yes!
Niet veel tijd om te reageren.
Allereerst Marana! Ow, lief! Nee, die freaking PB-functie hier... Zal ook nog antwoorden op de andere vraag die je stelde, maar dat doe ik later.
In 2 pagina's lees ik diepte- en hoogtepunten. Nachtje, dikke knuf van mij. Het aanbod van Oudblond klinkt heel leuk. Ik zeg: doen!
Twillie! Ik kreeg ook kippevel toen ik het las, super!
OudBlond, mooie leeftijd hè?
Bye knussels!
Niet veel tijd om te reageren.
Allereerst Marana! Ow, lief! Nee, die freaking PB-functie hier... Zal ook nog antwoorden op de andere vraag die je stelde, maar dat doe ik later.
In 2 pagina's lees ik diepte- en hoogtepunten. Nachtje, dikke knuf van mij. Het aanbod van Oudblond klinkt heel leuk. Ik zeg: doen!
Twillie! Ik kreeg ook kippevel toen ik het las, super!
OudBlond, mooie leeftijd hè?
Bye knussels!
Only action impacts the drift | A year from now you may wish you had started today
zaterdag 22 december 2018 om 12:21
Courage, sauna heerlijk! Enjoy!!
@Nachtje, komt goed! Als je smoelenboek hebt, dan moet je even met Blond vriendjes worden. En als je dan messenger opent, Blonds naam intikt, dan krijg je in dat veld een camera te zien. Als je daarop klinkt, dan 'belt' deze naar Blond en dan is alles geregeld
@Pop, klinkt als een strak plan, maar uhm, woef en miauws samen, dat gaat hem niet worden
@Nachtje, komt goed! Als je smoelenboek hebt, dan moet je even met Blond vriendjes worden. En als je dan messenger opent, Blonds naam intikt, dan krijg je in dat veld een camera te zien. Als je daarop klinkt, dan 'belt' deze naar Blond en dan is alles geregeld
@Pop, klinkt als een strak plan, maar uhm, woef en miauws samen, dat gaat hem niet worden
zaterdag 22 december 2018 om 14:01
Wij (man-zoon-ik) zetten op kerstavond de bakplaat op tafel, 1e kerstdag nodigen we schoonmoeder uit voor de lunch ('s avonds doen we niks bijzonders) en 2e kerstdag gaan we (idee zoon, want we zouden eigenlijk niks doen) eten bij mijn broer en gezin.
Verder nog een x eten bij schoonmoeder en de verjaardag van man vieren.
Oudjaar blijven we thuis.
De tweede dag van het nieuwe jaar heb ik een kleine operatie en verder geen plannen tot ik weer mag werken.
En nu geniet ik tot maandag van mijn logeerkitten.
Ik heb doodse stilte een tijdje geleden al af gelezen op de site van de schrijfster. Ik heb niet zo veel geduld als jullie.
Verder nog een x eten bij schoonmoeder en de verjaardag van man vieren.
Oudjaar blijven we thuis.
De tweede dag van het nieuwe jaar heb ik een kleine operatie en verder geen plannen tot ik weer mag werken.
En nu geniet ik tot maandag van mijn logeerkitten.
Ik heb doodse stilte een tijdje geleden al af gelezen op de site van de schrijfster. Ik heb niet zo veel geduld als jullie.
zaterdag 22 december 2018 om 14:53
Lekker!!!
Twilight: wauw wat fijn, gefeliciteerd!!
zaterdag 22 december 2018 om 18:59
Depressief, voel me leeg en op. Met andere woorden: een terugval.
zaterdag 22 december 2018 om 19:15
Jij mag roepen, gillen, schreeuwen en schelden zoveel als nodig is Coco. Hier mag en kan je gewoon zijn zoals je je voelt.
Knusseltjes heb ik in de aanbieding, flauwe grappen, een rode neus, een stevige schouder, een broekzak waarin je weg kan kruipen, een fles wijn of bubbels (chocola moet je elders scoren) en filmpjes die te flauw zijn maar waar ik heel hard om moet lachen of ik nu wil of niet.
Deze bijvoorbeeld: heel Vlaams met (oud-premier) Jean-Luc Dehaene als haan in het kippenhok waar ook een stel Hollandse Gansen hun toevlucht hebben gezocht: https://www.youtube.com/results?search_ ... ntenkippen
Knusseltjes heb ik in de aanbieding, flauwe grappen, een rode neus, een stevige schouder, een broekzak waarin je weg kan kruipen, een fles wijn of bubbels (chocola moet je elders scoren) en filmpjes die te flauw zijn maar waar ik heel hard om moet lachen of ik nu wil of niet.
Deze bijvoorbeeld: heel Vlaams met (oud-premier) Jean-Luc Dehaene als haan in het kippenhok waar ook een stel Hollandse Gansen hun toevlucht hebben gezocht: https://www.youtube.com/results?search_ ... ntenkippen
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 22 december 2018 om 19:18
Pfff, dat is wel lang. Wil er wel over praten, maar niet hier.walpurgisnacht schreef: ↑22-12-2018 19:13coco ; wilt je erover praten .Dat monster van mij woont al 2 jaar bij mij .
zaterdag 22 december 2018 om 19:24
Je kan op het plaatje van Coco klikken, dan krijg je haar profiel met de mogelijkheid (envelopje) om haar een prive bericht te sturen. Dan hebben jullie een lijntje achter de schermen zonder dat er persoonlijke gegevens vrij gegeven moeten worden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 22 december 2018 om 19:27
Dat is nog niet zo'n stom idee. Merciekeswalpurgisnacht schreef: ↑22-12-2018 19:20Als het monster weer eens de baas is . Dan zet ik wat relaxmuziek op , lig ik ergens neer . Ogen dicht en gewoon overgeven aan de muziek .
zaterdag 22 december 2018 om 19:31