Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(

.
Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
---|---|---|
Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
Jane | Marana | Mar, Marana |
![]() | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
Sutra | Snug | Snug |
Eva | Bloosje | Bloos |
Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
Uiltje | Quaintrelle | Quain |
Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
Prof. Dr. Duivel ![]() | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
(B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
Choo choo | Ch86 | Ch |
Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
Patty | Ceci | CC, Ceci |
Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 30 oktober 2018 om 21:25
Jij verrader van onze praaivecie!
Echt wel dat ik mijn levensmaatje gevonden heb! Zo fijn
En zo rusitig kan ik mijzelf- en hij ook - blijven ontwikkelen. Elke keer verder en toch samen. Ik ben een chansard. En hij ook.

oudblond wijzigde dit bericht op 31-10-2018 21:25
0.64% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

woensdag 31 oktober 2018 om 19:25
Dat helpt niet, ze vinden je toch wel.Phoebe-returns schreef: ↑31-10-2018 14:54Die kattenplaatjes zijn eng, ik wilde bijna mn eigen katten opsluiten..![]()
Damned if I don’t
woensdag 31 oktober 2018 om 19:25

woensdag 31 oktober 2018 om 19:40

Ok eigen schuld, ik had het niet moeten lezen/sarcastisch moeten reageren maar

Stelletje citroenvretende 80 plusz********...

Sorry voor offtopic, maar het lucht wel ff op...

Leuk leuk leuk, morgen zie ik 'hem' weer, en zaterdag gaat ie voor me koken

woensdag 31 oktober 2018 om 20:22

woensdag 31 oktober 2018 om 20:32
twilight84 schreef: ↑31-10-2018 20:22Phoebe Echt leuk dat het zo leuk is met hem!! Veel plezier morgen!!
Pfff lekker dan bloed prikken met Halloween. 5 keer in mijn armen geprikt, telkens geen bloed te vinden. uiteindelijk in mijn hand laten prikken, en dat werkte.
Ben ik wel menselijk genoeg? Geen bloed in mijn armen...![]()
![]()
ligt ook erg aan 'de prikker' hoor. Ik ben veel geprikt in het verleden (om te zien of ik wel echt was) en omdat mijn aders mooi zichtbaar zijn ben ik een gemakkelijk slachtoffer. Maar ik heb ook wel eens een tante Sidonia gehad die na 7 pogingen overstapte op dikkere naalden omdat de gewone ondertussen op waren. Na nog een paar pogingen toch maar gevraagd of ze iemand anders wilde laten prikken. Een beetje oefenen is prima, maar na 10 keer is de beurt aan iemand anders.
woensdag 31 oktober 2018 om 20:47
shifty schreef: ↑31-10-2018 20:32ligt ook erg aan 'de prikker' hoor. Ik ben veel geprikt in het verleden (om te zien of ik wel echt was) en omdat mijn aders mooi zichtbaar zijn ben ik een gemakkelijk slachtoffer. Maar ik heb ook wel eens een tante Sidonia gehad die na 7 pogingen overstapte op dikkere naalden omdat de gewone ondertussen op waren. Na nog een paar pogingen toch maar gevraagd of ze iemand anders wilde laten prikken. Een beetje oefenen is prima, maar na 10 keer is de beurt aan iemand anders.

Maandag hadden ze ook bloed geprikt. Toen was het echt binnen 30 seconden klaar.
Gelukkig haalde het meisje van vandaag er na 2x prikken al een ander bij. Maar het opperhoofd had er dus ook wel moeite mee.

woensdag 31 oktober 2018 om 20:53
Vervelend dat het prikken niet ging Twilight! Hier ook een veelgeprikte, ligt idd ook wel aan de prikker.
Ja ik snap er weinig van hoe het allemaal gaat, en van mn gevoel erbij nog minder.
Het lukt me vrij goed om het over me heen te laten komen en ervan te genieten en ik voel me rustig en nauwelijks onzeker. (Wat hier gisteren geschreven werd door Geel en OB relativeerde en hielp daar ook bij hoor)
Misschien erg wat ik ga zeggen maar ik heb bijna het gevoel alsof ik hem al jaren ken...
Wil iemand mij even hard knijpen, voor de zekerheid?
Ja ik snap er weinig van hoe het allemaal gaat, en van mn gevoel erbij nog minder.
Het lukt me vrij goed om het over me heen te laten komen en ervan te genieten en ik voel me rustig en nauwelijks onzeker. (Wat hier gisteren geschreven werd door Geel en OB relativeerde en hielp daar ook bij hoor)
Misschien erg wat ik ga zeggen maar ik heb bijna het gevoel alsof ik hem al jaren ken...

Wil iemand mij even hard knijpen, voor de zekerheid?

woensdag 31 oktober 2018 om 21:09
twilight84 schreef: ↑31-10-2018 20:47haha om te kijken of je echt was. En ben je echt??
Maandag hadden ze ook bloed geprikt. Toen was het echt binnen 30 seconden klaar.
Gelukkig haalde het meisje van vandaag er na 2x prikken al een ander bij. Maar het opperhoofd had er dus ook wel moeite mee.
De meningen zijn nog verdeeld ..