Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 februari 2016 @ 18:32:

[...]

Nou die is anders behoorlijk zuur geworden in de loop der jaren. Maar dat merk je niet zo he. Wat dat betreft is een forummer net een kikker die langzaam dood wordt gekookt.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 februari 2016 @ 18:35:

[...]

Dat zou best kunnen. Best een eng idee eigenlijk.Nou, volgens mij valt het wel mee. We zijn nog best wel aardig soms. En meelevend enzow.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 februari 2016 @ 18:32:

[...]

Nou die is anders behoorlijk zuur geworden in de loop der jaren. Maar dat merk je niet zo he. Wat dat betreft is een forummer net een kikker die langzaam dood wordt gekookt.Heel erg zuur. Vroeger was hij echt grappig soms. Tegenwoordig totaal niet meer.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 februari 2016 @ 18:34:

Oh, misschien worden wij dan ook wel zuur, zonder het te merken? Zure vivavrouwen. Jip, die titel heb ik vandaag al gekregen.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 februari 2016 @ 18:33:

[...]

Ik snak vooral naar een man die lekker voor me kookt.Ik naar een man die lekker voor me kookt, me daarna lekker neemt en dan de was doet.
Dan heb ik het grappige niet meegemaakt. Ik hoor daar vaker over, maar heb dat nog nooit gezien.

Hoe bevalt de studie Moi?
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 februari 2016 @ 18:34:

Oh, misschien worden wij dan ook wel zuur, zonder het te merken? Zure vivavrouwen.

Ik ben wel veel zuurder geworden door de jaren.

Toen ik hier begon te posten was ik echt zo'n eeuwig lieve zweefteef.
quote:Moiren_ schreef op 26 februari 2016 @ 18:37:

[...]

Ik naar een man die lekker voor me kookt, me daarna lekker neemt en dan de was doet.Oh ja, de was. Breek me de bek niet open, jullie willen echt geen 397 wasposts lezen.
Alle reacties Link kopieren
Wollie, veel plezier met je bank, het is idd van het allergrootste belang om lekker met je benen op de bank te kunnen zitten, een bank is om op te hangen, niet om op te zitten.

Leo, , ik weet hoe het voelt.

Puss, Kali Orexi, Grieks is zo lekker!
Zoals verwacht Woll.
En het grappige is echt 10 jaar geleden ofzo.

Nu zit hij alleen maar te provoceren.
quote:Eleonora-1 schreef op 26 februari 2016 @ 18:39:

[...]

Toen ik hier begon te posten was ik echt zo'n eeuwig lieve zweefteef.Je bent niet de enige, schat.

[...]

Toen ik hier begon te posten was ik echt zo'n eeuwig lieve zweefteef.Ik was altijd al zuur, maar in het begin hield ik dat hier geheim.
Jammer Moi.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 februari 2016 @ 18:42:

Jammer Moi.

Inhoudelijk zitten er echt leuke dingen bij, ook weer wat hernieuwde bewustwording enzo. Maar de opdrachten en stage gaan gewoon nergens over.

Het is dat het niet meer op papier gaat maar anders zou het je een bos per semester kosten.

[...]

Toen ik hier begon te posten was ik echt zo'n eeuwig lieve zweefteef.

Ik ben ook wel veranderd hier. Eerst zat ik veel op psyche en relaties enzo altijd proberen mensen te helpen, steunen enzo. Nu doe ik dat soms nog wel, maar ik heb veel minder geduld met alweer een vrouw die zich als voetveeg laat gebruiken.

En ik kom meer voor de gein en voor de mensen die ik leuk vind, bijv. de stammers.
quote:Moiren_ schreef op 26 februari 2016 @ 18:40:

Zoals verwacht Woll.Dat viel ook wel te verwachten. Het is ook wel raar dat je ineens moet gaan studeren voor iets dat je al jaren met succes doet.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 februari 2016 @ 18:41:

[...]

Ik was altijd al zuur, maar in het begin hield ik dat hier geheim.Ik doe gewoon denkbeeldig als mijn avatar
quote:Moiren_ schreef op 26 februari 2016 @ 18:43:

[...]

Inhoudelijk zitten er echt leuke dingen bij, ook weer wat hernieuwde bewustwording enzo. Maar de opdrachten en stage gaan gewoon nergens over.

Het is dat het niet meer op papier gaat maar anders zou het je een bos per semester kosten.

Dat vond ik soms ook toen ik weer ging studeren. Zo zinloos soms.

Ik had de mazzel dat ik mijn werk als stage kon gebruiken.

Maar straks heb je gelukkig dat diploma, dat hoef je dan nooit meer te halen!
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 februari 2016 @ 18:44:

[...]

Dat viel ook wel te verwachten. Het is ook wel raar dat je ineens moet gaan studeren voor iets dat je al jaren met succes doet.Echte verdieping zou ik onwijs leuk vinden. Het is helaas alleen maar hoeveelheden woorden produceren.
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 februari 2016 @ 18:44:

[...]

Dat viel ook wel te verwachten. Het is ook wel raar dat je ineens moet gaan studeren voor iets dat je al jaren met succes doet.

Eens.

Eigenlijk zou er voor mensen met veel ervaring een soort systeem moeten zijn waarbij zij direct dingen kunnen laten zien die hun niveau aantonen. Als dat dan goed is, gelijk afvinken. Bijv. middels een portfolio ofzo.
quote:Moiren_ schreef op 26 februari 2016 @ 18:46:

[...]

Echte verdieping zou ik onwijs leuk vinden. Het is helaas alleen maar hoeveelheden woorden produceren.Probeer er maar een beetje om te lachen. Enne, mijn aanbod blijft staan he .
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 februari 2016 @ 18:25:

[...]

Nee joh, daar is ie niet voor bedoeld Ah een kijkbank
quote:Lady_Voldemort schreef op 26 februari 2016 @ 18:49:

[...]

Probeer er maar een beetje om te lachen. Enne, mijn aanbod blijft staan he .Helaas moet ik alles laten aftekenen door de praktijkdocent :P
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 26 februari 2016 @ 18:48:

[...]

Eens.

Eigenlijk zou er voor mensen met veel ervaring een soort systeem moeten zijn waarbij zij direct dingen kunnen laten zien die hun niveau aantonen. Als dat dan goed is, gelijk afvinken. Bijv. middels een portfolio ofzo.Dat bestaat wel, in de zorg, heet EVC: eerder verworven competenties. Maar is ook nog best een gedoe om te verkrijgen, dus een simpeler systeem zou fijn zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven