Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
Aardappelmeelfabrieken stinken ook zo. Even een leuk weetje tussendoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Logigrammen heb ik ook een tijdje gedaan, leuk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
[quote]barbaracartland schreef op 19 februari 2016 @ 22:43:

[...]

Eerlijk: ik heb haar nog nooit durven lezen, omdat ik bang was dat ze een beetje met geesten van voorouders en wijze oude oma's was. Ik heb tamelijk vervelende vooroordelen. Ik lees maar weinig tegenwoordig.

Mijn tegenhanger van Allende is John Irving. Oh ik wil bij Yas op vakantie zijn met tien boeken!!!!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Nouschi schreef op 19 februari 2016 @ 22:45:

Aardappelmeelfabrieken stinken ook zo. Even een leuk weetje tussendoor.Mwah. Vetsmelterijen vond ik nog vervelender en als je pech had, had je ook zo'n vieze vetlaag op je wasgoed. De aardappelmeelfabriek is even wennen, maar de stank is pas adembenemend als je op het terrein zelf bent.
de lucht van de cacao fabriek in zaandam vond ik altijd zo goor.
very metal
quote:barbaracartland schreef op 19 februari 2016 @ 22:48:

[...]

Mwah. Vetsmelterijen vond ik nog vervelender en als je pech had, had je ook zo'n vieze vetlaag op je wasgoed. De aardappelmeelfabriek is even wennen, maar de stank is pas adembenemend als je op het terrein zelf bent.Ik ken het hoofdzakelijk van de kleding van een klasgenootje vroeger.
cacaofabriek moet aan elkaar zeker..
very metal
Vetsmelterijen en cacaofabrieken heb ik nooit geroken.
quote:Nouschi schreef op 19 februari 2016 @ 22:51:

[...]

Ik ken het hoofdzakelijk van de kleding van een klasgenootje vroeger. Bij ons in huis rookte iedereen. Dat scheelde een hoop.
quote:barbaracartland schreef op 19 februari 2016 @ 22:54:

[...]

Bij ons in huis rookte iedereen. Dat scheelde een hoop.
quote:-KING- schreef op 19 februari 2016 @ 22:51:

cacaofabriek moet aan elkaar zeker..Ja.
quote:barbaracartland schreef op 19 februari 2016 @ 22:13:

[...]

Die geur. Je kunt hem vast nog herinneren. Tegenwoordig ruik je hem niet meer in de stad. Soms vind ik dat jammer.Ja hoor, ik weet het nog precies.
Je bent zelf een theepot
quote:Nouschi schreef op 19 februari 2016 @ 22:53:

Vetsmelterijen en cacaofabrieken heb ik nooit geroken.ik ben echt door een hel gegaan.
very metal
quote:-KING- schreef op 19 februari 2016 @ 22:50:

de lucht van de cacao fabriek in zaandam vond ik altijd zo goor.Ik vond die in Haarlem zo stinken.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Lady_Voldemort schreef op 19 februari 2016 @ 22:15:

Bij ons in West-Friesland hadden we koolcampagne. En beddenraces.

😀

Heb je nog het bijbehorende accent?

Hé maid
Je bent zelf een theepot
quote:Solomio schreef op 19 februari 2016 @ 22:59:

[...]

Ik vond die in Haarlem zo stinken. die heb ik dan weer nooit geroken.
very metal
quote:-KING- schreef op 19 februari 2016 @ 22:58:

[...]

ik ben echt door een hel gegaan.

I feel your pain.

Kettingrokend huisgezin, langharige honden, een woonhuis gelegen tussen vetsmelterij en aardappelmeelfabriek, op loopafstand van akkers gelegen (dus lekker gieren) in een tijd dat al het frituurvet nog vast was. Maar we hebben het overleefd.
quote:feow schreef op 19 februari 2016 @ 22:33:

[...]

Ik weet heel erg zeker dat jij de geur van de suikerbietenfabriek nooit geroken hebt. Mest is parfum vergeleken bij dat. Als er een warme dag was dan lag ik ziek op bed, te misselijk voor alles. Later werd die geur wat milder, en nu is hij gelukkig weg.Heb ik nooit geroken inderdaad, hoe ruikt dat dan?
*avond*

Zal me zo nog even melden. Nu trein naar huis en vriend pikt me op van station. Zware tas en ik durf niet zo goed alleen te lopen meer.

Vorige week nare ervaring gehad :-).
quote:-KING- schreef op 19 februari 2016 @ 23:00:

[...]

die heb ik dan weer nooit geroken.Ik die van Zaandam nooit. Tel je zegeningen zeg maar.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Eleonora-1 schreef op 19 februari 2016 @ 22:23:

[...]

Ikke wel....

Ik niet, woon er pas 20 jaar. Da's langer dan alle andere plaatsen waar ik woonde maar dus ècht geen Amsterdammer.

Welke buurt Leo?
Je bent zelf een theepot
quote:Nouschi schreef op 19 februari 2016 @ 22:25:

Te goor vond ik die lucht in stad altijd, bah.Ik voel weer een Rooie Rinus en Pe Daalemmer opkomen...
Je bent zelf een theepot
quote:barbaracartland schreef op 19 februari 2016 @ 23:00:

[...]

I feel your pain.

Kettingrokend huisgezin, langharige honden, een woonhuis gelegen tussen vetsmelterij en aardappelmeelfabriek, op loopafstand van akkers gelegen (dus lekker gieren) in een tijd dat al het frituurvet nog vast was. Maar we hebben het overleefd.

die kettingrokende gezinsleden had ik ook. mijn broer en ik zijn ook maar gaan meeroken, was vrij mistig in huis. we konden elkaar alleen vinden door te roepen.

voor de rest viel het wel mee.
very metal
geen honden, frituurvet of fabrieken. zaandam ligt iets verder.
very metal
quote:SuzanneSuus schreef op 19 februari 2016 @ 23:06:

[...]

Ik niet, woon er pas 20 jaar. Da's langer dan alle andere plaatsen waar ik woonde maar dus ècht geen Amsterdammer.

Welke buurt Leo?

Ik ben een Pijpster.

Geboren en getogen in de 1e Jan vd Heijden straat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven