Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
zaterdag 20 februari 2016 om 00:04
quote:Eleonora-1 schreef op 20 februari 2016 @ 00:02:
[...]
Blij voor je.
Ik heb een tennisarm maar het gaat nochtans ineens een stuk beter mentaal.
Alsof er een soort angstsluier van me af is gevallen.
Sinds ruim twee jaar voel ik me sinds een paar dagen ineens veel meer senang.
Vorige week vrijdag het echtscheidingsconvenant afgemaakt, afgelopen maandag was het rond, ik heb mijn ex gebeld en mijn zegje gedaan over een paar dingen (heel keurig en beleefd en zo hoor) en nu heb ik ineens, na zoveel tijd, lucht.
Blijkbaar was dat echte scheiden nodig om verder te kunnen.
En ineens krijg ik een inspreekopdracht voor de belastingdienst, en ik ga een dubbelrol spelen in een serie!
Gek he, zomaar, hup, achter elkaar in één week, na maanden niks.Dat echte scheiden is niet eens nodig, hoe het in je hoofd zit is wat het doet.
[...]
Blij voor je.
Vorige week vrijdag het echtscheidingsconvenant afgemaakt, afgelopen maandag was het rond, ik heb mijn ex gebeld en mijn zegje gedaan over een paar dingen (heel keurig en beleefd en zo hoor) en nu heb ik ineens, na zoveel tijd, lucht.
En ineens krijg ik een inspreekopdracht voor de belastingdienst, en ik ga een dubbelrol spelen in een serie!
Gek he, zomaar, hup, achter elkaar in één week, na maanden niks.Dat echte scheiden is niet eens nodig, hoe het in je hoofd zit is wat het doet.
zaterdag 20 februari 2016 om 00:09
quote:Moiren_ schreef op 20 februari 2016 @ 00:06:
Ik word echt lijp van de fruitvliegjes. Ik dacht leuk kattengras te kweken, maar ik heb alleen maar een kolonie fruitvliegjes gekweekt.
En mijn val trappen ze niet in.
Zie je dat vuur uit mijn avatars mond? VLAM, weg kattegras
Werkt niet.
Fruitvliegjes komen af op te rijp fruit. Verstop je fruit waar ze er niet bij kunnen.
Ik vind een fruitschaal leuk, maar kan het hier ook niet, dus al het fruit gaat in de kelder.
Ik word echt lijp van de fruitvliegjes. Ik dacht leuk kattengras te kweken, maar ik heb alleen maar een kolonie fruitvliegjes gekweekt.
En mijn val trappen ze niet in.
Werkt niet.
Fruitvliegjes komen af op te rijp fruit. Verstop je fruit waar ze er niet bij kunnen.
Ik vind een fruitschaal leuk, maar kan het hier ook niet, dus al het fruit gaat in de kelder.
zaterdag 20 februari 2016 om 00:11
quote:tattou schreef op 20 februari 2016 @ 00:09:
[...]
Werkt niet.
Ik vind een fruitschaal leuk, maar kan het hier ook niet, dus al het fruit gaat in de kelder.Er staat nergens eten, dus ook geen fruit.
[...]
Werkt niet.
Ik vind een fruitschaal leuk, maar kan het hier ook niet, dus al het fruit gaat in de kelder.Er staat nergens eten, dus ook geen fruit.
zaterdag 20 februari 2016 om 00:16
quote:Eleonora-1 schreef op 20 februari 2016 @ 00:02:
[...]
Blij voor je.
Gek he, zomaar, hup, achter elkaar in één week, na maanden niks.
Hoppa. Supergoed.
Wat een fijn nieuws. En defintief knopen doorhakken is soms heel nodig.
[...]
Blij voor je.
Gek he, zomaar, hup, achter elkaar in één week, na maanden niks.
Hoppa. Supergoed.
Wat een fijn nieuws. En defintief knopen doorhakken is soms heel nodig.