Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
zaterdag 20 februari 2016 om 09:10
quote:Eleonora-1 schreef op 20 februari 2016 @ 09:04:
Stoer zeg, nu al naar de Lidl.
Ik zit mijn haar nog te feunen.
Goedemorgen!Dochter moest werken was vroeg op en haalde paps over om even croissants te gaan halen toen ze hoorde dat ze een uurtje later mocht komen. In plaats van de bus van half negen, neemt ze nu de bus van half tien.
Stoer zeg, nu al naar de Lidl.
Ik zit mijn haar nog te feunen.
Goedemorgen!Dochter moest werken was vroeg op en haalde paps over om even croissants te gaan halen toen ze hoorde dat ze een uurtje later mocht komen. In plaats van de bus van half negen, neemt ze nu de bus van half tien.
zaterdag 20 februari 2016 om 09:20
quote:Eleonora-1 schreef op 20 februari 2016 @ 09:13:
Hier zitten mijn dochter en ik in de startblokken voor een film.
Het is rotweer, we zouden het erf gaan vegen maar hebben nu zoiets van, daar gáát dan ons haar....Je had natuurlijk ook eerst kunnen vegen en dan pas kunnen feunen! Alleen denk ik nu te praktisch natuurlijk. Film is leuker!
Hier zitten mijn dochter en ik in de startblokken voor een film.
Het is rotweer, we zouden het erf gaan vegen maar hebben nu zoiets van, daar gáát dan ons haar....Je had natuurlijk ook eerst kunnen vegen en dan pas kunnen feunen! Alleen denk ik nu te praktisch natuurlijk. Film is leuker!
zaterdag 20 februari 2016 om 09:26
http://www.metronieuws.nl ... rische-sketch-seth-meyers
Mijn dag begint schaterlachend.
Mijn dag begint schaterlachend.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zaterdag 20 februari 2016 om 09:27
zaterdag 20 februari 2016 om 09:35