Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 16 februari 2016 @ 14:41:

Ik sta gewoon op de vloer. Is dat heel raar?

Ja.

Je voeten moeten toch droog?
quote:Amaqanda schreef op 16 februari 2016 @ 14:41:

[...]

Ja.

Je voeten moeten toch droog?Ik droog eerst het lichaam af en dan de voeten.
Wanneer ga jij nou aan de grote reis beginnen Yas?
quote:Moiren_ schreef op 16 februari 2016 @ 14:47:

Wanneer ga jij nou aan de grote reis beginnen Yas?Over een uur
quote:yasmijn schreef op 16 februari 2016 @ 14:48:

[...]

Over een uur O lekker!
quote:yasmijn schreef op 16 februari 2016 @ 14:47:

[...]

Ik droog eerst het lichaam af en dan de voeten.Ik doe hetzelfde. Ook geen badmat of handdoek, sta gewoon op de vloer.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 16 februari 2016 @ 14:50:

[...]

Ik doe hetzelfde. Ook geen badmat of handdoek, sta gewoon op de vloer.

Ik doe dat ook. Als mijn voeten dan droog zijn, ga ik op de handdoek staan.

Wacht, ik film het vanavond wel even.
quote:Amaqanda schreef op 16 februari 2016 @ 14:52:

[...]

Wacht, ik film het vanavond wel even.Ja graag. Met tijdstip erbij anders ontstaat er weer verwarring.
quote:yasmijn schreef op 16 februari 2016 @ 14:55:

[...]

Ja graag. Met tijdstip erbij anders ontstaat er weer verwarring.Ik zal de krant van vandaag omhooghouden en een klok in de badkamer ophangen.
quote:Amaqanda schreef op 16 februari 2016 @ 14:56:

[...]

Ik zal de krant van vandaag omhooghouden en een klok in de badkamer ophangen.Zoals het heurt.
quote:Amaqanda schreef op 16 februari 2016 @ 14:52:

[...]

Wacht, ik film het vanavond wel even.
Vraagje:

Ik vind het volgende een beetje onaardig, maar misschien ben ik te sensitief, wat best mogelijk is.

Mijn dochter heeft een sociale vaardigheidstraining gevolgd, tien weken.

Er zat ook een jongetje uit haar klas op die cursus en omdat zijn moeder werkt vroeg ze mij of ik haar zoon mee wilde nemen.

Heb ik gedaan, hij reed mee naar cursus op donderdag, kreeg net als mijn dochter een zakje chips en een pakje (jáwél!) drinken in de auto, wachtte anderhalf uur op ze terwijl ze cursus hadden en ik bracht hem ook weer naar huis.

Zijn moeder en ik hadden elkaars telefoonnummer om te kunnen appen indien nodig en dat was ook een paar keer nodig. Dus ze had mijn contactgegevens bedoel ik maar te zeggen.

Is het nou gek dat ik het vreemd vind dat ze nooit een keer een berichtje heeft gestuurd met 'bedankt voor de afgelopen weken' of zo?
Ik vind het erg onbeleefd iig.

Een bloemetje en een bedankje hadden er wel vanaf gekund vind ik.

Ik heb een badmat, lekker warm aan mijn voeten en hij past gewoon in de wasmachine.
Ik zou het vreemd vinden, als ik de moeder was had ik een bedankje gestuurd.

Maar Leo! Een zakje chips en een pakje drinken!
quote:Eleonora-1 schreef op 16 februari 2016 @ 15:16:

Vraagje:

Ik vind het volgende een beetje onaardig, maar misschien ben ik te sensitief, wat best mogelijk is.

Er zat ook een jongetje uit haar klas op die cursus en omdat zijn moeder werkt vroeg ze mij of ik haar zoon mee wilde nemen.

Heb ik gedaan, hij reed mee naar cursus op donderdag, kreeg net als mijn dochter een zakje chips en een pakje (jáwél!) drinken in de auto, wachtte anderhalf uur op ze terwijl ze cursus hadden en ik bracht hem ook weer naar huis.

Zijn moeder en ik hadden elkaars telefoonnummer om te kunnen appen indien nodig en dat was ook een paar keer nodig. Dus ze had mijn contactgegevens bedoel ik maar te zeggen.

Is het nou gek dat ik het vreemd vind dat ze nooit een keer een berichtje heeft gestuurd met 'bedankt voor de afgelopen weken' of zo?Nee, dat is niet gek. Dat zou ik ook hebben!

Vraagje:

Is het nou gek dat ik het vreemd vind dat ze nooit een keer een berichtje heeft gestuurd met 'bedankt voor de afgelopen weken' of zo?Van mij had je een kleinigheidje met dank je wel gekregen. Doosje chocolade of zo. Gevaarlijk zo'n telefoonr in whatsapp, voor je het weet vraagt ze je weer.
Ik weet het Yas.

Heb getwijfeld of ik het zou posten maar ik dacht, ach, íemand moet het toch weer bespreekbaar maken, het zakje chips, pakje drinken probleem.
quote:Eleonora-1 schreef op 16 februari 2016 @ 15:22:

Ik weet het Yas.

Heb getwijfeld of ik het zou posten maar ik dacht, ach, íemand moet het toch weer bespreekbaar maken, het zakje chips, pakje drinken probleem.Jij ontaarde moeder jij
Onbeleefd leo.

Hier ook een badmat die in de wasmachine kan.
quote:WD-40 schreef op 16 februari 2016 @ 15:22:

[...]

Van mij had je een kleinigheidje met dank je wel gekregen. Doosje chocolade of zo. Gevaarlijk zo'n telefoonr in whatsapp, voor je het weet vraagt ze je weer.

Zeer weinig kans hoor, we hebben werkelijk verder nooit ook maar íets met elkaar te maken.

En geloof het of niet, ik kan héél goed nee zeggen.

Yas een hele fijne vakantie .
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
Jeetje wat onbeschoft om niet even dankjewel te zeggen, das wel het minste wat je kunt doen.
Het vivaforum heeft wel een hoop regels waar de werkelijkheid slecht in past. *Feow
quote:Kia-Ora schreef op 16 februari 2016 @ 15:26:

Yas een hele fijne vakantie .

Dank je hoor. Ik kom me zeker hier melden

Wel op andere tijdstippen dan normaal uiteraard ivm tijdsverschil. Dus dan kan ik in het holst van de nacht de kroeg in de gaten houden...

Vraagje:

Is het nou gek dat ik het vreemd vind dat ze nooit een keer een berichtje heeft gestuurd met 'bedankt voor de afgelopen weken' of zo?Heel onbeleefd! Zou me doodschamen als ik haar was.
een dank je wel lijkt mij heel normaal hoor Leo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven