Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
dinsdag 16 februari 2016 om 13:36
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 februari 2016 @ 13:22:
Volgens mijn dokter is alles in orde met hart, bloeddruk en longen. Die kramp was waarschijnlijk nog een vervelend staartje van én de verkoudheden van de afgelopen tijd én rugpijn waardoor ik raar ben gaan zitten. Ben echt opgelucht, zat wel in mijn rats. Dus dit rondje is van mij:
[afbeelding]Wat fijn Stone, goed dat je geweest bent.
Volgens mijn dokter is alles in orde met hart, bloeddruk en longen. Die kramp was waarschijnlijk nog een vervelend staartje van én de verkoudheden van de afgelopen tijd én rugpijn waardoor ik raar ben gaan zitten. Ben echt opgelucht, zat wel in mijn rats. Dus dit rondje is van mij:
[afbeelding]Wat fijn Stone, goed dat je geweest bent.
I like being a mess. It's who I am.
dinsdag 16 februari 2016 om 13:52
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 februari 2016 @ 13:22:
[afbeelding]
Lieverd, ik ben samen mét jou opgelucht.
[afbeelding]
Lieverd, ik ben samen mét jou opgelucht.
dinsdag 16 februari 2016 om 14:23
Iemand een idee of je
BAMBOE douche matten
kan kopen?
Ik heb een paar placemats en daar liet ik vanmorgen een beker koffie op vallen. Mijn placemat kan je afspoelen en op de kant zetten zodat deze goed droogt. Omkeren en dan is ook de andere kant snel droog. Vlonders moeten los en van onderen schoon gemaakt worden. (Is ook een overweging, maar die heb ik op het balkon en water loopt niet lekker weg. Wel zijn ze snel schoon en buiten is toch anders dan binnen.
Het ding was snel schoon en snel droog. Die van mij is luxer uitgevoerd. Maar is het idee van latjes met een biesje er om.
Die Poolbar stimuleert mijn gedachte om iets tegen koude voetjes onder de douche...
Maar dan zonder beschimmelde onderkant op antislib. Eventuele tips uit tropische oorden lees ik graag en later deze week.
Fijne vakantie en verblijf in de zon. Ik moet hier nog even met die te plekke doen.
BAMBOE douche matten
kan kopen?
Ik heb een paar placemats en daar liet ik vanmorgen een beker koffie op vallen. Mijn placemat kan je afspoelen en op de kant zetten zodat deze goed droogt. Omkeren en dan is ook de andere kant snel droog. Vlonders moeten los en van onderen schoon gemaakt worden. (Is ook een overweging, maar die heb ik op het balkon en water loopt niet lekker weg. Wel zijn ze snel schoon en buiten is toch anders dan binnen.
Het ding was snel schoon en snel droog. Die van mij is luxer uitgevoerd. Maar is het idee van latjes met een biesje er om.
Die Poolbar stimuleert mijn gedachte om iets tegen koude voetjes onder de douche...
Maar dan zonder beschimmelde onderkant op antislib. Eventuele tips uit tropische oorden lees ik graag en later deze week.
Fijne vakantie en verblijf in de zon. Ik moet hier nog even met die te plekke doen.
dinsdag 16 februari 2016 om 14:31
quote:ainne schreef op 16 februari 2016 @ 14:28:
Ja dat kan Pumps, maar volgens mij is het meer bamboehout dan dat dunne spul.
Zie er heel veel op Amazon
Ik heb op het balkon al van die plastic. Die hoef ik tenminste niet ieder jaar te schilderen.
Ik kijk daar wel even. Bedankt.
Die placemats mogen jullie houden. Ze zijn in de aanbieding.
Ik ga er een paar bij kopen. Dan kan ik tijdelijk even oneigenlijk gebruik van de mijne maken.
Ja dat kan Pumps, maar volgens mij is het meer bamboehout dan dat dunne spul.
Zie er heel veel op Amazon
Ik heb op het balkon al van die plastic. Die hoef ik tenminste niet ieder jaar te schilderen.
Ik kijk daar wel even. Bedankt.
Die placemats mogen jullie houden. Ze zijn in de aanbieding.
Ik ga er een paar bij kopen. Dan kan ik tijdelijk even oneigenlijk gebruik van de mijne maken.
dinsdag 16 februari 2016 om 14:33
quote:Amaqanda schreef op 16 februari 2016 @ 14:30:
Een antislipmat gewoon even drogen na douchebeurt geen optie? Dan beschimmeld hij ook niet.
Ik ben lui. Ik heb dubbelgevouwen handdoeken i.p.v. douchemat.
Douchemat is dik en past minder goed in de wasmachine.
Ik heb van die antislip voor zeep gehad. Na een jaar gooi ik die. Ze zien zwart van de schimmel.
Mijn placemat kan je door de latjes afspoelen en op zijn kant zetten. Ik heb hier veel vocht.
Ik heb nu schimmel op de buitenmuren nadat ik tegels tot boven heb gekregen.
Maar ik ga. Ik moet andere dingen doen.
Dank je voor de reactie.
Een antislipmat gewoon even drogen na douchebeurt geen optie? Dan beschimmeld hij ook niet.
Ik ben lui. Ik heb dubbelgevouwen handdoeken i.p.v. douchemat.
Douchemat is dik en past minder goed in de wasmachine.
Ik heb van die antislip voor zeep gehad. Na een jaar gooi ik die. Ze zien zwart van de schimmel.
Mijn placemat kan je door de latjes afspoelen en op zijn kant zetten. Ik heb hier veel vocht.
Ik heb nu schimmel op de buitenmuren nadat ik tegels tot boven heb gekregen.
Maar ik ga. Ik moet andere dingen doen.
Dank je voor de reactie.
dinsdag 16 februari 2016 om 14:37