Ons Stamcafé deel V!
dinsdag 16 februari 2016 om 12:00
Deel 5 alweer! Een lustrum!
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.
Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.
Veel kroegplezier weer!
Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.
.
maandag 22 februari 2016 om 18:04
quote:-KING- schreef op 22 februari 2016 @ 13:21:
[...]
hoe eet jij havermout? ik wil eigenlijk geen melkproducten dus dan doe ik er bijv grapefruitsap door. ik eet altijd een mengsel van noten, zaden en fruit. maar ik mis havermoutpap en ik vind het niet te nassen met amandel- of sojamelk.
die pannenkoeken zijn een goed idee.
ik heb nu abdijbrood, roggebrood vind ik zo zwaar, dat krijg ik nauwelijks weg.Waar is KING?
[...]
hoe eet jij havermout? ik wil eigenlijk geen melkproducten dus dan doe ik er bijv grapefruitsap door. ik eet altijd een mengsel van noten, zaden en fruit. maar ik mis havermoutpap en ik vind het niet te nassen met amandel- of sojamelk.
die pannenkoeken zijn een goed idee.
ik heb nu abdijbrood, roggebrood vind ik zo zwaar, dat krijg ik nauwelijks weg.Waar is KING?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
maandag 22 februari 2016 om 18:06
Moi. Ik zou hem een berichtje laten sturen net voor hij op de fiets stapt. Dan weet jij qua tijd meteen of zijn tochtje volgens plan verloopt. *Deze muts zou dan wel weer met schoenen en jas aan klaarstaan als hij 3 minuten later is. Maar he dat is de paranoia van een niet-opvoedende moeder. *
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
maandag 22 februari 2016 om 18:07
maandag 22 februari 2016 om 18:29
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2016 @ 18:06:
Moi. Ik zou hem een berichtje sturen net voor hij op de fiets stapt. Dan weet jij qua tijd meteen of zijn tochtje volgens plan verloopt. *Deze muts zou dan wel weer met schoenen en jas aan klaarstaan als hij 3 minuten later is. Maar he dat is de paranoia van een niet-opvoedende moeder. *
Ik heb het overwogen. En niet gedaan en besloten het leerproces aan te gaan
Maar het is echt fucking moeilijk, ik zit helemaal niet op mijn gemak
Moi. Ik zou hem een berichtje sturen net voor hij op de fiets stapt. Dan weet jij qua tijd meteen of zijn tochtje volgens plan verloopt. *Deze muts zou dan wel weer met schoenen en jas aan klaarstaan als hij 3 minuten later is. Maar he dat is de paranoia van een niet-opvoedende moeder. *
Ik heb het overwogen. En niet gedaan en besloten het leerproces aan te gaan
Maar het is echt fucking moeilijk, ik zit helemaal niet op mijn gemak
maandag 22 februari 2016 om 18:30
quote:Kittens schreef op 22 februari 2016 @ 14:07:
Pfff, ik weet nog steeds niet of ik wel docent wil worden en als ik dan jullie verhalen lees....
Aan de andere kant ben ik heel lang begeleider in de kinder- en jeugdpsychiatrie geweest en daar had ik natuurlijk ook met ouders te maken.Het is echt zo'n leuk beroep! En die in het speciaal onderwijs zijn het leukst
Pfff, ik weet nog steeds niet of ik wel docent wil worden en als ik dan jullie verhalen lees....
Aan de andere kant ben ik heel lang begeleider in de kinder- en jeugdpsychiatrie geweest en daar had ik natuurlijk ook met ouders te maken.Het is echt zo'n leuk beroep! En die in het speciaal onderwijs zijn het leukst
maandag 22 februari 2016 om 18:43
quote:WD-40 schreef op 22 februari 2016 @ 18:38:
[...]
dat maakt elke ouder ooit eens door!Toch zit ik met enige verbazing te lezen. En echt niet dat ik mijn kinderen nou zo makkelijk loslaat, maar op een gegeven moment weet je dat je kind iets (aan)kan en dan maak ik me ook geen zorgen.
[...]
dat maakt elke ouder ooit eens door!Toch zit ik met enige verbazing te lezen. En echt niet dat ik mijn kinderen nou zo makkelijk loslaat, maar op een gegeven moment weet je dat je kind iets (aan)kan en dan maak ik me ook geen zorgen.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar