Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2016 @ 20:39:

[...]

Ja geweldig. Kost niks, duurt 3 uur en ze hebben vaak kamp Daar ben ik niet zo'n fan van, maar het is wel zo'n buitenkind de oudste.
quote:rosanna08 schreef op 22 februari 2016 @ 20:52:

[...]

slim! Moest zij niet lachen, omdat zij dat vroeger met jou ook had?

Ja

Ik belde voor iets anders en na verloop van tijd was het "nou meid, je bent de tijd lekker doorgekomen zo"
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 22 februari 2016 @ 20:52:

[...]

Bij het Vlaams Broodhuys hebben ze ook zulk lekker brood, met vijgen en noten etc. Maar ook duur, 4,95 voor een klein brood. Heel af en toe neem ik wel eens zoiets.Dat klinkt wel heerlijk zeg.
Ik ben bijna jarig en word gek gezeurd of ik cadeautjes weet. Ik weet gewoon niets.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 22 februari 2016 @ 20:52:

[...]

En zelfstandig? Of semi-zelfstandig?

Zijn ontwikkeling is wat dat betreft denk ik blijven steken op die van een kind van 3. Ofzo.

Relativiteitstheorie heeft geen geheimen voor hem, maar de buitenwereld is één groot monster.

Oftewel: zelfstandig zit er nog niet in, zelfs beschermd wonen biedt te weinig ondersteuning.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 20:55:

Ik ben bijna jarig en word gek gezeurd of ik cadeautjes weet. Ik weet gewoon niets.Een bioscoopbon? In iedergeval heeft je zoon er iets aan. ( wel opletten dat het een Nationale bioscoop bon is)
quote:Star schreef op 22 februari 2016 @ 20:53:

[...]

Daar ben ik niet zo'n fan van, maar het is wel zo'n buitenkind de oudste.

Vorige week hadden ze speurtocht in de regen. Prachtig vond ze het

Ze vindt het echt leuk. De groep is ook leuk evenals de leiding. Er wordt van alles en nog wat gedaan, kampvuur, pannenkoeken bakken, allerlei spellen binnen en buiten etc etc.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het kind is binnen en heeft genoten
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 20:59:

Het kind is binnen en heeft genoten Mooi zo!
quote:Star schreef op 22 februari 2016 @ 20:53:

[...]

Daar ben ik niet zo'n fan van, maar het is wel zo'n buitenkind de oudste.Geen fan van kamp? Dochter vindt dat het leukst geloof ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Solomio schreef op 22 februari 2016 @ 20:55:

[...]

Zijn ontwikkeling is wat dat betreft denk ik blijven steken op die van een kind van 3. Ofzo.

Relativiteitstheorie heeft geen geheimen voor hem, maar de buitenwereld is één groot monster.

Oftewel: zelfstandig zit er nog niet in, zelfs beschermd wonen biedt te weinig ondersteuning.Klote hoor Solo, ik duim dat er toch een oplossing komt, zo het is het voor jullie allebei ook niets.
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2016 @ 21:00:

[...]

Geen fan van kamp? Dochter vindt dat het leukst geloof ik.Ik vond het vroeger zelf ook erg leuk, maar kind houdt er niet van. Krijgt ze erge heimwee.
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2016 @ 20:58:

[...]

Vorige week hadden ze speurtocht in de regen. Prachtig vond ze het

Ze vindt het echt leuk. De groep is ook leuk evenals de leiding. Er wordt van alles en nog wat gedaan, kampvuur, pannenkoeken bakken, allerlei spellen binnen en buiten etc etc.Erg leuk inderdaad. Toch maar eens gaan kijken met dochter.
quote:Solomio schreef op 22 februari 2016 @ 20:55:

[...]

Oftewel: zelfstandig zit er nog niet in, zelfs beschermd wonen biedt te weinig ondersteuning.Kut.
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 20:55:

Ik ben bijna jarig en word gek gezeurd of ik cadeautjes weet. Ik weet gewoon niets.Verwende draak
Hoi Star.
quote:Star schreef op 22 februari 2016 @ 21:09:

[...]

Ik vond het vroeger zelf ook erg leuk, maar kind houdt er niet van. Krijgt ze erge heimwee.Ahh sneu.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 22 februari 2016 @ 21:13:

Hoi Star. Ik lees bij, stoor me nu niet
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 20:59:

Het kind is binnen en heeft genoten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Star schreef op 22 februari 2016 @ 21:14:

[...]

Ik lees bij, stoor me nu niet
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 20:54:

[...]

Ja

Ik belde voor iets anders en na verloop van tijd was het "nou meid, je bent de tijd lekker doorgekomen zo" lijkt me erg leuk als moeder om de dingen waar jij vroeger tegenaan liep nu bij je kind te zien en dan vooral dit soort dingen dan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hallo
Waarom is er in godsnaam een topic over de foto's van de koninklijke familie en waarom wordt er gezeikt/gezeken over kinderen met los haar?
quote:Star schreef op 22 februari 2016 @ 20:31:

[...]

Landmarkt en Marqt, duur inderdaad maar o zo lekker.Ik ben zo geen broodeter, maar deze ja, daar trek ik mijn bankkaart ook voor
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Star schreef op 22 februari 2016 @ 21:16:

Waarom is er in godsnaam een topic over de foto's van de koninklijke familie en waarom wordt er gezeikt/gezeken over kinderen met los haar? Omdat het kan en mag hier op Viva.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven