Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
quote:SaveTheDay schreef op 22 februari 2016 @ 21:16:

Hallo Hoi Save.
Alle reacties Link kopieren
quote:Solomio schreef op 22 februari 2016 @ 20:55:

[...]

Zijn ontwikkeling is wat dat betreft denk ik blijven steken op die van een kind van 3. Ofzo.

Relativiteitstheorie heeft geen geheimen voor hem, maar de buitenwereld is één groot monster.

Oftewel: zelfstandig zit er nog niet in, zelfs beschermd wonen biedt te weinig ondersteuning.Wat een steeds accute zorgen Solo. Lijkt me zooo moeilijk als moeder die ziet, weet en niet kan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Er wordt altijd gezeken over los haar van de prinsesjes. Lang haar hoort blijkbaar áltijd in een staart.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2016 @ 21:20:

[...]

Wat een steeds accute zorgen Solo. Lijkt me zooo moeilijk als moeder die ziet, weet en niet kan.Heel heftig ja
quote:Nouschi schreef op 22 februari 2016 @ 21:21:

Er wordt altijd gezeken over los haar van de prinsesjes. Lang haar hoort blijkbaar áltijd in een staart.Niks mis met die meiden, ik vind ze leuk.
quote:Star schreef op 22 februari 2016 @ 21:11:

[...]

Verwende draak Ik weet het. Of ik ben gewoon een slons in joggingbroek in een smerig huis.
quote:SaveTheDay schreef op 22 februari 2016 @ 21:23:

[...]

Niks mis met die meiden, ik vind ze leuk.Ik ook. En dat losse haar vind ik juist leuk.
Jullie zijn eigenlijk best lief.
The most common reason people fail in life: They're just not good enough.
Week 12 van de Extremely Demotivational Calendar

Er wordt altijd gezeken over los haar van de prinsesjes. Lang haar hoort blijkbaar áltijd in een staart.Ik had ook zulk lang haar, het moest altijd vast van mijn moeder. Anders was het te slordig. Ik heb 4 jaar lang met zo'n ananas op mijn hoofd gelopen.

Er wordt altijd gezeken over los haar van de prinsesjes. Lang haar hoort blijkbaar áltijd in een staart.Vond mijn vader vroeger ook. We moesten lang haar hebben en het moest in een elasiek zitten. Mijn hele jeugd heb ik ontbeten terwijl moeder de borstel er door klopte (want 5 te gaan). Ik hou nog steeds mijn hoofd vast terwijk ik mijn ontbijtkom leeglepel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Solomio schreef op 22 februari 2016 @ 21:26:

Jullie zijn eigenlijk best lief. Duh.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Solomio schreef op 22 februari 2016 @ 21:26:

Jullie zijn eigenlijk best lief. valt best mee met die zurigheid.
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 21:25:

[...]

Ik weet het. Of ik ben gewoon een slons in joggingbroek in een smerig huis.

zoiets dan? Voor een dagje of twee?

quote:Oudblond schreef op 22 februari 2016 @ 21:27:

[...]

Vond mijn vader vroeger ook. We moesten lang haar hebben en het moest in een elasiek zitten. Mijn hele jeugd heb ik ontbeten terwijl moeder de borstel er door klopte (want 5 te gaan). Ik hou nog steeds mijn hoofd vast terwijk ik mijn ontbijtkom leeglepel.

Mijn vader zag het juist graag los. Als ik wegga heb ik het los, maar tijdens het werken en thuis zet ik het weer vast.
quote:Oudblond schreef op 22 februari 2016 @ 21:27:

[...]

Vond mijn vader vroeger ook. We moesten lang haar hebben en het moest in een elasiek zitten. Mijn hele jeugd heb ik ontbeten terwijl moeder de borstel er door klopte (want 5 te gaan). Ik hou nog steeds mijn hoofd vast terwijk ik mijn ontbijtkom leeglepel. Ik keek soms scheel zo strak zat mijn staart.
Ik word ook misselijk van het commentaar op de prinsesjes. Amalia is dik, alexia kijkt alsof ze later alle mannen aan de haak gaat slaan etc.... bahbah leuk hoor zo over kinderen praten.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 22 februari 2016 @ 21:28:

[...]

zoiets dan? Voor een dagje of twee?Wat?

Er wordt altijd gezeken over los haar van de prinsesjes. Lang haar hoort blijkbaar áltijd in een staart.Ja en als prinses hoort het waarschijnlijk ook nog drie hoog opgestoken?
quote:BridgetteDubois schreef op 22 februari 2016 @ 21:29:

Ik word ook misselijk van het commentaar op de prinsesjes. Amalia is dik, alexia kijkt alsof ze later alle mannen aan de haak gaat slaan etc.... bahbah leuk hoor zo over kinderen praten.Ik heb het topic al bewust niet geopend. Zo verliep het vorige topic over die meisjes ook.
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 21:25:

[...]

Ik weet het. Of ik ben gewoon een slons in joggingbroek in een smerig huis.Nou nieuw joggingpak vragen dan
Of UGGS
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 21:29:

[...]

Wat?Was plaatje vergeten, maar nu staat ie erin. Tip voor cadeautje.
quote:Moiren_ schreef op 22 februari 2016 @ 21:30:

[...]

Ik heb het topic al bewust niet geopend. Zo verliep het vorige topic over die meisjes ook.Ik ben absoluut niet koningsgezind maar gut, het zijn kinderen, wat een vreselijk commentaar.
quote:Star schreef op 22 februari 2016 @ 21:30:

[...]

Nou nieuw joggingpak vragen dan Dezuh sit so lekkah.
quote:SaveTheDay schreef op 22 februari 2016 @ 21:28:

[...]

Ik keek soms scheel zo strak zat mijn staart.

Oh man. Mijn moeder had als doel de staart op de bovenkant van mijn hoofd te hebben, maar er mocht geen bobbel inzitten. Ik heb weinig rimpels, volgens mij komt dat omdat zij me handmatig gelift heeft.

Commentaar leveren op het uiterlijk van kinderen is sowieso echt onnozel. Het zijn vast leuke meiden en volgens mij hebben ze een geweldige vader. Of misschien ook wel niet, wat weet ik veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven