Ons Stamcafé deel V!

16-02-2016 12:00 3004 berichten
Deel 5 alweer! Een lustrum!

We gaan vrolijk verder met aan de toog hangen en in de banken loungen.

Regels: Alleen stofzuigen, andere vormen van zuigen stellen we niet op prijs, voor je fitties zet je je PB lekker open of open een ander topic.

Veel kroegplezier weer!

Met de groeten van Leo, LV, Star en ondergetekende.

.
quote:Moiren_ schreef op 16 februari 2016 @ 19:59:

[...]

Het maakt hem niets uit.Dat liet ik het lekker afhangen van het weer
Ik hou helemaal niet van voetbal. Normaalgesproken dan. Want de keeper van RKC Waalwijk is echt niet normaal!

quote:-KING- schreef op 16 februari 2016 @ 17:09:

met autorijden is het wat minder trouwens, die staart. hand clutch
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 februari 2016 @ 20:00:

Ik hou helemaal niet van voetbal. Normaalgesproken dan. Want de keeper van RKC Waalwijk is echt niet normaal!

[afbeelding]Hello
Alle reacties Link kopieren
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 februari 2016 @ 20:00:

[afbeelding] oeh die is best lekker
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mijn mijn mijn!!
quote:Moiren_ schreef op 16 februari 2016 @ 19:57:

[...]

12, net als de rest.Je hebt er niks aan, maar mijn ervaring is nogal wisselend. Bracht ik mijn kind dan kwam de rest alleen, bracht ik mijn kind juist niet, dan werd de rest wel gebracht. Ik was vaak de moeder die de plank missloeg. Wat voor mij vaak wel belangrijk was, was of de fiets veilig kon staan, zo niet was ik toch eerder geneigd te brengen.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 februari 2016 @ 20:04:

Mijn mijn mijn!! Mine mine mine (Finding Nemo): http://youtu.be/p-3e0EkvIEM

quote:doornroosje9 schreef op 16 februari 2016 @ 19:47:

[...]

Dat klinkt idd zwaar. Hoeveel kinderen zitten er in één klas?Er is maar één kleuterklas, met meer dan 30 kinderen. Eerdere dagen ging het prima. Morgen vast ook weer, want het zijn leuke kinderen.
quote:fietsie schreef op 16 februari 2016 @ 20:07:

[...]

Je hebt er niks aan, maar mijn ervaring is nogal wisselend. Bracht ik mijn kind dan kwam de rest alleen, bracht ik mijn kind juist niet, dan werd de rest wel gebracht. Ik was vaak de moeder die de plank missloeg. Wat voor mij vaak wel belangrijk was, was of de fiets veilig kon staan, zo niet was ik toch eerder geneigd te brengen.Oudste bracht ik (te) vaak, middelste daarintegen doet grasg alles zelf en als moeder ben ik daarin gegroeid.
quote:SaveTheDay schreef op 16 februari 2016 @ 20:09:

[...]

Mine mine mine (Finding Nemo): http://youtu.be/p-3e0EkvIEM

quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 februari 2016 @ 20:04:

Mijn mijn mijn!! ja ja, je mag hem hebben

ik wil deze:

Pfff 30 kinderen in 1 klas.

Ben ik toch weer even blij met 'onze' school.
quote:rosanna08 schreef op 16 februari 2016 @ 20:15:

[...]

ja ja, je mag hem hebben

ik wil deze:

[afbeelding]

Veel plezier ermee!

Haha, kijken is leuk hè.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 februari 2016 @ 20:17:

[...]

Veel plezier ermee!

Haha, kijken is leuk hè. kijken is hartstikke leuk!
Sexy "oudere"bekende mannen?

Oudere kan je schrappen
Daar heb ik ook al eens wat geplaatst. Zijn ze inmiddels aan jongere mannen begonnen? Ga ik nog even kijken.

Ik zie net een tv programma waarin een vrouw van 50 een relatie heeft met een jongen van 26. Dus ik heb mijn leeftijdseisen even flink naar beneden bijgesteld
quote:Amaqanda schreef op 16 februari 2016 @ 20:15:

Pfff 30 kinderen in 1 klas.

Ben ik toch weer even blij met 'onze' school.Tja, als ze twee klassen konden maken ging daar misschien ook wel de voorkeur naar uit. Je kunt zo'n nieuwe klas niet in de fietsenberging plaatsen. Het is al heel fijn dat er een bijna fulltime onderwijsassistent bij kon, en dat het lokaal iets royaler is dan de huidige norm in m2.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 februari 2016 @ 20:22:

Daar heb ik ook al eens wat geplaatst. Zijn ze inmiddels aan jongere mannen begonnen? Ga ik nog even kijken.

Ik zie net een tv programma waarin een vrouw van 50 een relatie heeft met een jongen van 26. Dus ik heb mijn leeftijdseisen even flink naar beneden bijgesteld Ach ja, Paay had de moeder van haar schoonvader kunnen zijn dus je hebt nog wat speling
quote:fietsie schreef op 16 februari 2016 @ 20:07:

[...]

Je hebt er niks aan, maar mijn ervaring is nogal wisselend. Bracht ik mijn kind dan kwam de rest alleen, bracht ik mijn kind juist niet, dan werd de rest wel gebracht. Ik was vaak de moeder die de plank missloeg. Wat voor mij vaak wel belangrijk was, was of de fiets veilig kon staan, zo niet was ik toch eerder geneigd te brengen.Ook dan moet-ie op de fiets hoor, hij is echt te groot voor achterop
quote:fietsie schreef op 16 februari 2016 @ 20:24:

[...]

Tja, als ze twee klassen konden maken ging daar misschien ook wel de voorkeur naar uit. Je kunt zo'n nieuwe klas niet in de fietsenberging plaatsen. Het is al heel fijn dat er een bijna fulltime onderwijsassistent bij kon, en dat het lokaal iets royaler is dan de huidige norm in m2.Pittig hoor Fietsie
quote:SaveTheDay schreef op 16 februari 2016 @ 20:26:

[...]

Ach ja, Paay had de moeder van haar schoonvader kunnen zijn dus je hebt nog wat speling Precies, de moeders van ongeveer 26 jarigen zijn vaak van mijn leeftijd, dus dan neem ik een lover en krijg er een vriendin bij. Helemaal top.
quote:Wollstonecraft1792 schreef op 16 februari 2016 @ 20:27:

[...]

Precies, de moeders van ongeveer 26 jarigen zijn vaak van mijn leeftijd, dus dan neem ik een lover en krijg er een vriendin bij. Helemaal top.Brrrrrrr
Hoe voel je je Save, ben je weer een beetje opgeknapt? Of was je niet ziek?
quote:Moiren_ schreef op 16 februari 2016 @ 20:26:

[...]

Ook dan moet-ie op de fiets hoor, hij is echt te groot voor achterop Oké, ik nam in voorkomende gevallen de auto, of we gingen lopen, met de spullen op mijn fiets. Iedereen woonde in die tijd nog best dichtbij. Pas op de middelbare school werd dat anders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven