Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)



Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Ja zou goed kunnen hoor, inderdaad.
Kwebbeltje91 schreef:
06-05-2020 09:34
Phoebe inderdaad. Ik had vrijdag gemaild, zaterdag geen reactie, zondag waren ze dicht. Maandag geen reactie, gisteren bevrijdingsdag..

Dadelijk maar bellen. Zucht.
Heel irritant idd maar anders schiet het ook niet op...
Ik ben even lekker op mijn balkonnetje gaan zitten met mijn koffie :daisy: :sun:
Wat wordt een mens toch vrolijk van dit heerlijke weer! (Behalve dat mijn zonneallergie weer opspeelt en ik niet moet vergeten me daar goed in te smeren want anders krijg ik uitslag en dat is niet erg fijn maar goed er zijn ergere dingen)
Yes, de garage mailde vanmorgen terug. Vrijdag kan ie terecht, wordt ie meteen gekeurd. Fijn, want ik heb hem zaterdag nodig :cheer:
Alle reacties Link kopieren
@kwebbel :hug: , begrijpelijk

@phoebes niewe accu is onderweg zal waarschijnlijk eind van de week of volgende week worden.
heb mijn laptop maar even af gestoffed, dus wordt veel netflixen.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik heb persoonlijk weinig met geschiedenis en oorlogsfilms, maar ben wel eens in het kamp Westerbork geweest. Tijdens een midweek Drenthe. Was in 2003 dus al even geleden.

Vanmiddag ga ik voor het eerst sinds de lockdown weer eens winkelen in de buurt. Wil in elk geval even naar C&A en HEMA.
De c&a is toch gesloten? Of is dat verschillend per stad?
Alle reacties Link kopieren
verschillend, ook per finiaal, sommige kan je alleen ophalen en sommige zijn open
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
06-05-2020 12:48
verschillend, ook per finiaal, sommige kan je alleen ophalen en sommige zijn open

Ah.
Heb bij de winkelrij gestaan vandaag, twee keer want eerst bleek mijn pinpas thuis te liggen. Kon ik nog eens goed nadenken over mijn aankopen ;) Marktplaats trekt een beetje aan dus misschien verdien ik een deel nog terug..
Sommige kringlopen roepen op om je spullen even te bewaren omdat magazijnen vol liggen, ik heb geen idee hoe dat voor 'de mijne' is en/of hoeveel motivatie ik heb om de andere rij uit te testen (over)morgen. Nu kon ik langs vele voertuigen en voetgangers gewoon doorlopen (verkeersregelaars erbij en bordjes met verwachte wachttijden...)

Zal vanavond moeten teruglezen wat Rutte nou echt versoepelt. Allerlei geruchten in de media en ik ben waarschijnlijk niet in de gelegenheid het live te volgen..
Alle reacties Link kopieren
mijn tafeltje is er :cheer:
@kwebbel ik bedoelde de Hema btw :$

@watervrouw kreeg meerdere berichten binnen, de contact beroepen mogen weer open, dus mijn halve FB is ontploft. :roll: :facepalm: weet niet wat ik erger vind dat het ''eindelijk'' mag of dat ik straks overspoeld ga worden met berichten..
kan je via de radio luisteren?

ik bekijk het een beetje met argusogen.., vind het een beetje eng...,
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
06-05-2020 16:56
mijn tafeltje is er :cheer:
@kwebbel ik bedoelde de Hema btw :$

@watervrouw kreeg meerdere berichten binnen, de contact beroepen mogen weer open, dus mijn halve FB is ontploft. :roll: :facepalm: weet niet wat ik erger vind dat het ''eindelijk'' mag of dat ik straks overspoeld ga worden met berichten..
kan je via de radio luisteren?

ik bekijk het een beetje met argusogen.., vind het een beetje eng...,

Ooh haha. Hier is de Hema wel open, maar ben er al weken niet meer geweest. Normaal kom ik daar wekelijks, want restauraunt. Ik ben 1 dag in de week in een stad aan het werk en ga dan tussen de cliënten door een broodje eten :)
Maar het schijnt dat de Hema op het puntje van omvallen staat. Als dat inderdaad zo is ga ik toch nog mijn favoriete thee halen daar.. Zou het wel heel jammer vinden.

Dadelijk wat eten in elkaar flansen, en mijn vader nog bellen.
Morgen werken gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
ik was er 2 weken geleden, kom er niet veel alleen als ik wat kleine dingen nodig heb voor in huis, en als de winter komt voor de panty's.

volgens mij zeggen ze dat elk jaar, hoop het niet Hema is toch een beetje onmisbaar voor mij :)

nh ik heb geen zin meer in netflix, ga maar koken en daarna puzzelen ofzo :sigh:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Hier is ook veel weer open.
Wat betreft versoepeling, we gaan het zien straks...
:cheer2: jeuh fijn Rouge!

Zo ik zit... ben net pas klaar, met opruimronde 4 :biggrin: , weer lekker veel weggesmeten.
Mijn moeder kwam mij helpen, zij is erg praktisch, kan goed opruimen en ze had een paar ideeen. Dat had succes, nu is mijn logeerkamer gezellig geworden ipv een rommelhok en mijn 'kantoor' is nu een werk en yogakamer geworden en het is erg leuk geworden.
En ik voel me enorm opgelucht want weer lekker rommel weg.
1 ding, ik heb nu echt iedere ruimte en kast gehad dus nu heb ik niks meer om op te ruimen.. :-[
Wel beetje gaar, net klaar en voor 12uur begonnen met opruimen, reorganiseren en kastenen meubels verplaatsen...
Ja klopt, de Hema zit al jaren in zwaar weer. Net zoals de Blokker, dat die laatstgenoemde nog bestaat snap ik echt niet.

Maar dit is wel de klap voor Hema denk ik. Ik ga alleen naar de supermarkt, morgen moet ik even naar de Action, maar verder ga ik niet naar kledingwinkels, drogisten etc.
alhoewel ik wel wat zomerkleding wil scoren.. Dus binnenkort toch maar op jacht :P
Alle reacties Link kopieren
zo ik heb de bijkeuken /schuur weer eens opgeruimd. was begonnen in de voortuin, maar toen had ik iets nodig uit de bijkeuken en kon het niet vinden. dus tuin maar tuin gelaten en bijkeuken gedaan. Geen idee waarom ik al jaren die tuinstoelkussens bewaar. toch maar even kringloper morgen, met nog wat klein spul. het is niet echt veel, maar alle beetjes helpen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hard gewerkt, de klus die we doen is best aanpoten. Nog 2 dagen en dan weer weekend. Ben er dan wel aan toe denk ik..
Hoera, we mogen weer naar de kapper :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
ik stel het nog even 3 maanden uit,
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik ga ook niet meteen naar de kapper hoor. Het zal sowieso de eerstkomende tijd hartstikke druk worden daar.
Zit het acht uur journaal te luisteren, zal dadelijk de persconferentie eens opzoeken.


Ik heb net een stomme actie uitgehaald. Ben weer voor even genezen van mijn vertrouwen in vreemden geloof ik.. :facepalm: :facepalm:
Kwebbeltje91 schreef:
06-05-2020 20:15
Ik ga ook niet meteen naar de kapper hoor. Het zal sowieso de eerstkomende tijd hartstikke druk worden daar.

Dat maakt toch niet uit? Het gaat allemaal op afspraak en ze houden 1,5 meter afstand tussen de stoelen. En mensen met klachten komen er niet in.
RikM schreef:
06-05-2020 20:08
Hoera, we mogen weer naar de kapper :cheer2:
En naar de bieb en de pedicure enz. :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Campings mogen vanaf 1 juli weer open dus dat wordt geen vliebiza dit jaar. Zat er natuurlijk in, ik vind het jammer maar geen drama.

Oww, geen idee hoe we het voor mekaar krijgen maar dit 2e topic is alweer volgekletst. Tijdens de lockdown, ik ben trots jullie ;-D :proud: :bigkiss: :flirting:
RikM schreef:
06-05-2020 20:19
Dat maakt toch niet uit? Het gaat allemaal op afspraak en ze houden 1,5 meter afstand tussen de stoelen. En mensen met klachten komen er niet in.
Ja, dat weet ik wel :) Maar het heeft bij mij geen haast, dat bedoelde ik meer. Ik heb lang haar dat ik toch bijna altijd in een staart heb vanwege werk.
En nu zal het mij benieuwen wie het 3000e bericht gaat tikken... ;)
Eenmaal andermaal......
Alle reacties Link kopieren
Phoebe je hebt Pb :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven