Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
dolfje schreef:
04-03-2020 20:18
Oh dat is ook behoorlijk irritant!
Je kan er niks aan doen wat zij doet alleen maar denken dat jij naar eer en geweten je werk goed doet.

Dat doe ik ook, ik vind het ook ieders eigen verantwoordelijkheid om genoeg uren te maken en je eigen zaakjes op orde te hebben. Alleen kan ik dus nooit iets 'compenseren' want daar heb ik gewoon geen tijd voor.
Andersom schreef:
04-03-2020 20:14
Collega verzucht dat het allemaal niet gaat lukken vandaag of ik alsjeblieft iets voor haar kan doen. Is haast bij want morgen nodig. Vervolgens gaat zij anderhalf uur vroeger naar huis dan einde werktijd en noemt dat compenseren.

Zo dan, die had aan mij echt een verkeerde gehad. Dit moet je niet pikken hoor, trek je mond open!
Kwebbeltje91 schreef:
04-03-2020 20:20
Oh wat frustrerend Andersom..

Is het ook, collega past gewoon niet lekker tussen de rest, zeg maar.

Iedereen bij ons geeft 100% inzet en vaak nog iets meer. Dan val je met minder dan 80% gewoon erg op.

Omdat ze dit jaar nieuw is heeft ze geen taakuren. (Organiseren van een feest, een huishoudelijke taak oid) Zij kan zich dus 100% op haar primaire taak richten. En dan nog zoveel laten liggen.
RikM schreef:
04-03-2020 20:34
Zo dan, die had aan mij echt een verkeerde gehad. Dit moet je niet pikken hoor, trek je mond open!

Dat probeer ik morgen. Ze ging weg zonder groeten, toen ik telefonisch in gesprek was.
Alle reacties Link kopieren
Andersom schreef:
04-03-2020 20:40
Dat probeer ik morgen. Ze ging weg zonder groeten, toen ik telefonisch in gesprek was.
Uitgekookt!
RikM schreef:
04-03-2020 20:34
Dit dus Andersom...
En als je geen zin hebt om met haar te praten dan via je leidinggevende.
Voelt misschien als klikken maar dit is echt een rotstreek wat zij doet...
Kom op voor jezelf hoor...
Ik wil even zeuren

Ik voel mij zo alleen. Volgende maand een jaar thuis en solliciteren loopt niet. Afgelopen najaar huisarts twijfelde en stuurde mij door naar psycholoog. Die vind mij sterk en ik weet goed, heb steeds pech volgens hem. Moest zo doorgaan. Maar ik kom er in de praktijk niet en wil niet steeds die teleurstelling en er wat meedoen. Ik weet hetl, want ga door. Ben niet zielig, maar wel verdrietig en weet dat ik door moet. Wil niet zeuren, maar wel eens een maatje die blijft. Het is niet duidelijk waar het fout gaat. Ben behulpzaam en gezellig. Sommige profiteren daarvan en zijn dan weg. Andere hebben genoeg vrienden en of te druk. Enkele zegr dat er geen klik is. Vrienden kan je niet maken en moet je tegen komen. Maar om naar cursus, sport etc te gaan moet ik werk hebben. Ik wil dat heen en weer geslinger niet meer. Het komt steeds na een afwijzing. Ik vermaak mij prima alleen en kan thuisblijven, maar dan heb ik de rest niet. Als ik dat wil moet ik werken. En daarna blijft de cirkel steeds met solliciteren, energie, afwijzing, teleurstelling, verdriet over de eenzaamheid. Ooit komt het maar het is nu al een tijd, ik wil niet meer. Ja moet door ik weet het. Maar even lekker van mij aftikken.
Ah Monstrea, je mag hier zeuren zoveel je wilt hoor! En het klinkt een beetje zoetsappig maar hier zijn we ook een soort van vrienden van elkaar vind ik.
dolfje schreef:
04-03-2020 22:11
Uitgekookt!
Spot on! Vind ik er ook van.
Feebs leuk dat je er terug bent :jump:
dolfje schreef:
05-03-2020 14:55
Ah Monstrea, je mag hier zeuren zoveel je wilt hoor! En het klinkt een beetje zoetsappig maar hier zijn we ook een soort van vrienden van elkaar vind ik.
:love: mee eens, zo voelt het wel idd....
Muis: dank dank :hello:
Phoebemeaculpa schreef:
04-03-2020 10:53
Even ontopic:
Ik word helemaal dol van dat gestress om het Corona virus. Tis maar een griepje...
En we zijn nu echt helemaal de kluts kwijt hoor... veganistische eieren... :facepalm: :facepalm: :facepalm:

Dank Kwebbel, ik ga het lezen.

Marquise: goed van je! Ik ben daar jaren laks in geweest, in inenten maar sinds ze niesziekte kregen niet meer en dat is idd erg prettig. (Jouw naamgenoot vindt het trouwens heel erg leuk bij de dierenarts want aandacht en aanraken :facepalm: . Ik heb haar uitgelegd dat het vrij vreemd is om de dierenarts 100.000 koppies te geven na de behandeling maar daar trekt ze zich niet veel van aan, raar beest.. :rofl: :love:)
ik wordt ook een beetje knetter van dat hele corona.. het is een griepje mensen... :roll: sprak er vandaag ook over op het werk, iemand zei :het is toch grappig dat je niks hoort over de mensen die ''al genezen zijn''
HAHAH mijn kat heeft een soort van haat&liefde met de dierenarts denk ik, gelukkig zijn alle bezoekjes op 1 hand te tellen, al is hij ook een behoorlijke vrijdoos eerste keer kroop hij prompt bij de dierenarts op schoot. :rofl:
inenten doe ik niet, heb er wel is aan getwijfeld in het begin.. maar hij komt niet buiten en is alleen.
Phoebes was je pom lekker??? ik heb gister BBR gegeten bij moeders :lol:

@hondenmens, ik heb toen ik 30 werd mijn 1ste uitstrijkje gehad, vond het echt vreselijk had gelukkig een vrouwelijke arts, maar omdat ik best nauw ben ging het erg moeizaam.
Ga volgende keer maar wat extra bekken-yoga oefeningen doen doen :hihi:

@Marquise wat lief, hoeveel katten heb je zelf? zo heeft mijn kat een keer een oogontsteking opgelopen van een van zijn stiefbroertjes.
ik zou dat niet kunnen, wil ze dan het liefst allemaal zelf houden :hihi:

@Andersom whut een doos..., :nope: laat haar volgende keer maar in haar sop gaar koken.

@Monstrea hele dikke :hug: en wat Dolfje zegt, zeuren mag hier en we zijn inderdaad allemaal vrienden hier. het komt echt goed. ik was sinds vorig jaar Aug werkeloos en had soms ook van die momenten inclusief pech .
zat de eerste 2 maanden ook echt op het randje van een depressie, maar
maar ik heb sinds kort een nieuwe baan gevonden dus hou moed er komt heus wel een leuke baan op je pad :hug:
weet niet of je al mee schrijft het sollicitatie topic, heb er veel aan gehad :)
werk-studie/sollicitatie-motivatie-topi ... ?start=600
Relax we're all crazy, it's not a competition
Bleh ik word volgend jaar 30.. Dan zal ik wel een oproepje krijgen.
Maar vind het wel belangrijk om te laten doen hoor. Paar jaar geleden had ik 'daar' dus wat klachten en ik was ook bang dat het foute boel zou zijn. Alles bleek gelukkig goed te zijn. Maar je hebt trouwens ook zo'n zelftest he.. ;)
Monstrea heel veel goede moed met alles!
Wij duimen voor je :bigkiss:
De sluizen van de hemel staan hier wagenwijd open
:woa:
Vivamuis schreef:
05-03-2020 20:07
Hier regent het al vanaf dat ik om 2 uur naar huis fietste. Ben het beu.

Morgenavond gaat man onverwacht naar een concert met vrienden, er was een zieke dus een kaartje over. Als ik zaterdag niet had hoeven werken had ik geprobeerd ook nog wel een kaartje te krijgen. Nu ga ik in mijn uppie maar een film kijken of zo.
Vivamuis schreef:
05-03-2020 20:07
Hier ook..

Rouge: owwwww had mij geroepen, bb is echt mn lievelings surifood.
Zeker was de pom ook erg lekker. Het was alleen een beetje meer dan ik dacht dus ik heb nog een portie ingevroren.. :biggrin: (Geen idee waarom maar op een of andere manier is Surifood uit de diepvries erg lekker)

Ontopic: ik zit te wachten op een pakket, daar heb ik echt een hekel aan, zeker savonds. Geen idee waarom, ik vind het gewoon irritant en ik voel me rusteloos op die momenten.. :hamer: :blob:

Kwebbel: wel gaan hoor, je gezondheid is belangrijk en die zelftests zijn niet goed.
En een uitstrijkje valt echt wel mee. Ok prettig is het niet maar het is zo gebeurd en wanneer je ontspant doet het niet pijn of zo.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 05-03-2020 21:01
22.39% gewijzigd
Hier begon het pas echt te regenen toen ik nét 5 minuten thuis was. Perfecte timing dus ;)

Ik ga zo weer even painten.
Kwebbeltje91 schreef:
05-03-2020 20:29
Hier begon het pas echt te regenen toen ik nét 5 minuten thuis was. Perfecte timing dus ;)

Ik ga zo weer even painten.
Bij mij ook, was een uur of 5 en sinsdien is het niet meer droog geweest..
Mmm ik begin eigenlijk wel benieuwd te worden waar iedereen woont... :-)

Joehoe, het pakket is net gebracht. Gelijk pyama aan gedaan en ik duik er vroeg in.

Monstrea: :hug: houd je taai en geloof in jezelf!
Ik woon in Brabant.
Phoebe ja ik ga het ook zeker laten checken hoor, als ik dat oproepje krijg.
Goed zo.
Ik woon in Gelderland.
Kwebbeltje91 schreef:
05-03-2020 20:59
Ik woon in Brabant.
Ik ook :)
dolfje schreef:
05-03-2020 21:07
Ik ook :)
:proud: :hello:
Phoebemeaculpa schreef:
05-03-2020 20:28
Ontopic: ik zit te wachten op een pakket, daar heb ik echt een hekel aan, zeker savonds. Geen idee waarom, ik vind het gewoon irritant en ik voel me rusteloos op die momenten.. :hamer: :blob:

Dat heb ik ook altijd. Geen idee waarom want het slaat nergens op, maar toch heb ik het. Hetzelfde als ik moet wachten op een telefoontje, heel irritant vind ik dat. Ik bel je vanmiddag terug, zeggen ze dan, en dan bellen ze om half zes eens een keer. :hamer:
RikM schreef:
05-03-2020 21:23
Dat heb ik ook altijd. Geen idee waarom want het slaat nergens op, maar toch heb ik het. Idem dito als ik moet wachten op een telefoontje, heel irritant vind ik dat. Ik bel je vanmiddag terug, zeggen ze dan, en dan bellen ze om half zes. :hamer:
Ohh ja, wachten op een telefoontje, dat is bijna nog irritanter..
En als zr vervolgens helemaal niet bellen dan krijg ik zin om dingen met ze te doen waar je jarenlang tbs voor krijgt.
Ik heb trouwens een ouderwetse, ehh hoe heet dat, klingelbel. Die is vrij hard als iemand enthousiast is net als deze gast, dus dan issie er eindelijk en dan schrik ik me vervolgens een rolberoerte door die bel :proud:.
Het slaat idd nergens op maar echt bloedirritant :furious: , fijn dat je mij begrijpt Rik...

Net als dat stomme rotalarm de 1e maandag van de maand om 12 uur. Er staat er 1 recht tegenover mijn huis en ook al denk ik eraan, ik schiet iedere x echt 3 meter tegen het plafond aan. (Mn katten niet, die doen een half oog open en vervolgens ronken ze rustig door. Stelletje aso's)
En waarom loeien die krengen 5 minuten, geen idee want na 2 tellen weet je ook wel dat ze het doen en bovendien gebeurt er nooit wat in dit kikkerlandje.

:'( Meeeeehhh ik wil ook in Braboland wonen..

Zo dat was Phoebs mopperkwartiertje ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven