Onzin klets en zeurtopic part deux

15-11-2019 09:12 3004 berichten
Feest! Happy new topic! :cheer2: :cheer: :puh: B-)

Deel 1 is alweer volgekletst!
Heb je wat leuks te vertellen of te zeuren, wees welkom!!

Link naar het vorige topic: viewtopic.php?f=8&t=444222&p=30045299&start=#p30045299
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-05-2020 22:34
48.40% gewijzigd
Ik woon net in Zuid Holland. Werk in Noord-Holland.

Geen werk kunnen vinden sucks. Maar de aanhouder wint (misschien) :hug:

Collega aangesproken, het excuus: 'Zoveel werk was het toch niet?' En dat was het ook niet, mijn probleem was dat je er zelf wel tijd voor had gehad als je langer was gebleven. Haar excuus: 'Maar jij hoefde er toch niet langer voor te blijven?' Uh, nee, maar doordat ik het deed kon jij wel heel vroeg naar huis en heb ik iets anders laten liggen dat later nog weer moet.

Niet door te komen dus! :furious:

(O) (O)
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk geklets hier.

Ik heb begin dit jaar een uitstrijkje gehad. Tijdens geen last gehad, maar er na wel. Zeurende pijn en wat bloedverlies.

Regent hier bij Rdam ook al sinds de middag.

En op pakketjes wachten voelt voor mij onrustig/ nutteloos
Vaak gaat de bel dan als ik op zolder ben. Dan duurt de wandeling naar beneden gevoelsmatig zo lang en ben ik bang dat hij alweer weg is. Haha. En als ik beneden blijf wachten voelt ook nutteloos, want wil ondertussen gewoon dingen doen.

Sorry, Ik moet eigenlijk even het topic een beetje doorlezen. Want ik ben zo binnenkomen vallen.
Monstrea schreef:
05-03-2020 22:56
Wat een leuk geklets hier.

Ik heb begin dit jaar een uitstrijkje gehad. Tijdens geen last gehad, maar er na wel. Zeurende pijn en wat bloedverlies.

Regent hier bij Rdam ook al sinds de middag.

En op pakketjes wachten voelt voor mij onrustig/ nutteloos
Vaak gaat de bel dan als ik op zolder ben. Dan duurt de wandeling naar beneden gevoelsmatig zo lang en ben ik bang dat hij alweer weg is. Haha. En als ik beneden blijf wachten voelt ook nutteloos, want wil ondertussen gewoon dingen doen.

Sorry, Ik moet eigenlijk even het topic een beetje doorlezen. Want ik ben zo binnenkomen vallen.
Niet erg, neem je tijd en wees welkom.

Ja dat heb ik dus ook, mijn huis is een bovenwoning en oud en omgekeerd, de woonkamer en keuken zijn op zolder en ik race dus ook naar beneden uit angst dat de bezorger weer weg is.

Andersom: ohh verschrikkelijk... misschien toch via een leidinggevende? En voortaan geen dingen meer van haar overnemen.. wat een vervelend mens zeg...

Goedemorgen lieve mensen :daisy: :sun:
Goedemorgen,

Gezellig hoor, kom maar in Brabant wonen :cheer:
Goedemorgen.
Kan ik uitslapen lukt dat niet omdat ik heeeel erg moest plassen en dan lukt in slaap vallen ook niet meer. Nou ja heb ik een lange vrije dag voor de boeg.
Was laatst begonnen met de gordijnen wassen dat wil ik even afmaken en naar de sportschool want ben deze week nog niet geweest dankzij die buikpijn en hoofdpijn. Wat nog niet helemaal over is maar ja wil ook niet de hele dag lummelen want dat vind ik dan weer zonde vandaag.
Goedemorgen :bigkiss:
Muis mocht vandaag ook wat langer maffen, lig ik al van 4u wakker :wtf:
Hoi Muis, wat vervelend. Ik hoop dat je een beetje uitgerust hebt.
Het spijt mij echt maar ik heb heerlijk geslapen en inmiddels alweer geyogaad en naar de markt geweest.
Ik heb inmiddels pokemon gespeeld, gesport, boodschappen gedaan, gordijnen gewassen en opgehangen, de andere helft zit nu in de wasmachine, paar gordijnen die ik de vorige keer gewassen had even gestreken en heb gegeten en kom net uit bad. Dadelijk even de gewone was strijken en moet nog even naar de apotheek en glasbak en dan is het wel weer welletjes voor vandaag denk ik zo en kan ik verder in mijn boek.
Ik heb inmiddels ook boodschappen gedaan, gegeten en net ff mn siestaatje gehad.
Nu ff aan het zingen en aan het lummelen, mijn moeder komt vanavond eten dus ga zo voorbereiden.
Ik ga zo weer even naar buiten op pokemonjacht. Het is nu in elk geval droog.
Alle gordijnen hangen weer en de strijk is ook weggewerkt.
WEEKEND!
Lekker hoor!

Ik moet morgen invallen dus vandaar dat ik vandaag vrij was.
Man gaat dus straks naar een concert, zal niet al te laat worden denk ik want ze gaan volgens mij met de bus.
Daar stond eigenlijk meer tekst maar ik zal wel hebben zitten klungelen.
Ik ben wel even toe aan weekend, vooral uitslapen. Ik kijk er zo enorm naar uit. ;-D

Ah, de zaterdag werken... ik ben enorm blij dat ik dat niet meer hoef te doen na jaren retail.
Ik hoef gelukkig niet elk weekend te werken, in principe is het 1 x per maand maar er is iemand vrij morgen dus dan mag ik nog een keer.
Amsterdammer hiero.
gister regende het hier ook flink, :-? begon miezerig werd steeds harder maar toen zat ik gelukkig binnen :puh:
werkeloos zijn is idd kut, ik had gelukkig mijn uitkering, maar toch voelde ik me vaak nutteloos, want ja je hebt wel zeeën van tijd maar ja het voelt toch nutteloos.

@kwebbeltje ik weet niet hoor... moet ik dan zelf dat ding naar binnen douwen o_o :rofl: ?

@Phoebes hahaha, klopt vind ik ook hihih
mijn ouders hebben een vreselijk bel... luid en lang.. :hamer: zelf heb ik ook een kutbel. gelukkig krijg ik bijna nooit bezoek :hihi:

Afbeelding

wachten op pakketjes is soms echt stressvol, als het kan laat ik ze bezorgen bij het afhaal punt.

@ Marquise, ik doe mee :cheer:

ik ben een nogal cranky, moe, poes loopt sinds ik thuis ben vervelend te doen, en vriend doet doodleuk mee :roll: :roll: wil ze allebei achter het behang plakken :hamer: :hamer:
Relax we're all crazy, it's not a competition
@rouge ooh nu snap ik waarover je het hebt. Moest even terugdenken :rofl:
Nee, je hoeft dat ding zelf niet naar binnen te douwen :P
Ik ken een paar mensen die zo'n zelftest hebben gedaan. Je moet het zien als een soort tampon die je naar binnen duwt. Misschien is ie iets dunner trouwens.
Heel wat minder pijnlijk dan die stomme eendenbek ;)

Ik ben echt blij dat ik de weekenden niet meer hoef te werken. Ik werk(te) in de zorg en dus onregelmatige diensten. maar dat begon me zo op te breken en ik kon niet altijd afspreken in de weekenden.
Nu werk ik als thuishulp en ben dus standaard de weekenden vrij. Heerlijk! Geeft me ook veel meer rust.
Oh Rouge: vriend én poes onhandelbaar :nope:
Dolfje : werkze morgen.
Hier geen ‘inwendige’ onderzoeken in de planning :yes:
Rouge__ schreef:
06-03-2020 20:10
Amsterdammer hiero.
gister regende het hier ook flink, :-? begon miezerig werd steeds harder maar toen zat ik gelukkig binnen :puh:
werkeloos zijn is idd kut, ik had gelukkig mijn uitkering, maar toch voelde ik me vaak nutteloos, want ja je hebt wel zeeën van tijd maar ja het voelt toch nutteloos.

@kwebbeltje ik weet niet hoor... moet ik dan zelf dat ding naar binnen douwen o_o :rofl: ?

@Phoebes hahaha, klopt vind ik ook hihih
mijn ouders hebben een vreselijk bel... luid en lang.. :hamer: zelf heb ik ook een kutbel. gelukkig krijg ik bijna nooit bezoek :hihi:

Afbeelding

wachten op pakketjes is soms echt stressvol, als het kan laat ik ze bezorgen bij het afhaal punt.

@ Marquise, ik doe mee :cheer:

ik ben een nogal cranky, moe, poes loopt sinds ik thuis ben vervelend te doen, en vriend doet doodleuk mee :roll: :roll: wil ze allebei achter het behang plakken :hamer: :hamer:
Van jou wist ik al dat je een Mokummer bent ;-)
Pakketjes laat ik ook liever bezorgen op een afhaalpunt, mits ik ze vervolgens naar huis kan krijgen dus niet te zwaar of te groot. (ik heb geen auto)

Ik ook moe en cranky.
Eten mit meine muti was wel leuk..
Ik heb volgens haar te veel rommel wat weg kan. Meestal vind ik haar gebemoei zwaar irritant maar ze heeft wel een beetje gelijk en ik ben bepaalde rotzooi in mn rommelkamer ook wel een beetje zat, volgende week komt ze met de auto me helpen om dingen naar de kringloop te brengen. Fijn, scheelt weer een hoop rotzooi...
Goedemorgen.
Alweer wakker maar hoef nog niet op te staan.
Goedemorgen,

Vanmiddag komt een vriendin. Ze blijft ook slapen dus ik wil/moet het huis echt even opruimen. Ik had mijn wekker op 8.15 gezet zodat ik nog even kan douchen. Ben ik om 7.00 al klaarwakker :facepalm: Nog tot half 8 blijven liggen.

Druk programma dus vandaag. Moet ook nog tanken, paar kleine boodschappen halen en hier thuis dus aan de slag.
Klinkt gezellig Kwebbeltje, fijne dag.
Ik lig nog op de bank in pyama, heb afgesproken met bff. En mn 'date'/ newguy is naar vrienden dus ik heb een avondje voor mijzelf. Afspreken met hem is leuk uiteraard maar als je lang alleen bent ga je tijd alleen met jezelf ook waarderen. Ik althans.

Goedemorgen, wat een heerlijk weer! :sun: :daisy: :hyper:
Uitgeslapen, zo fijn! Vandaag de standaard zaterdag zaken zoals een beetje opruimen, de was en boodschappen en vanavond uit met vriend en een vriend van hem.

Ik probeer mezelf nu te motiveren om te gaan douchen en zooi naar de glasbak te brengen maar ik ga denk ik eerst HMMIK kijken. Nog wat meer wakker worden met Sjon. :D

Wel een make-up en haarworkshop geregeld om te doen samen met mijn mams. Zo'n zin in!
:hello: Las over dit topic in het kindvrij-topic. Ik zwerf al een eeuwigheid rond op dit forum en vanaf nu dus misschien ook hier.

Heb nog nooit een uitstrijkje gehad, wel weer een oproepje :$ Heb een of andere verzakking waardoor tampon of spiraaltje niet kan, dus benieuwd hoe zo'n uitstrijkje dan ooit moet. :sick:

Ook Toos Werkloos hier, dus zit af en toe in het sollicitatietopic. Net terug van een relatief lang geleden geplande vakantie. Record de andere kant op was lang weekend weg plannen korter dan 6 dagen tevoren :)

Coronavirus levert vooralsnog vooral vermaak op met allerlei cartoons en verbazing over Aussies die toiletpapier hamsteren en Britten die zeepdispensers in ziekenhuizen jatten. Klik niet vaak nieuwsberichten open; heerlijk rustig.

Was draait, verder nog geen idee of ik veel nuttigs ga doen vandaag :P
Watervrouw333 schreef:
07-03-2020 13:36
:hello: Las over dit topic in het kindvrij-topic. Ik zwerf al een eeuwigheid rond op dit forum en vanaf nu dus misschien ook hier.

Heb nog nooit een uitstrijkje gehad, wel weer een oproepje :$ Heb een of andere verzakking waardoor tampon of spiraaltje niet kan, dus benieuwd hoe zo'n uitstrijkje dan ooit moet. :sick:

Ook Toos Werkloos hier, dus zit af en toe in het sollicitatietopic. Net terug van een relatief lang geleden geplande vakantie. Record de andere kant op was lang weekend weg plannen korter dan 6 dagen tevoren :)

Coronavirus levert vooralsnog vooral vermaak op met allerlei cartoons en verbazing over Aussies die toiletpapier hamsteren en Britten die zeepdispensers in ziekenhuizen jatten. Klik niet vaak nieuwsberichten open; heerlijk rustig.

Was draait, verder nog geen idee of ik veel nuttigs ga doen vandaag :P
:hello: :hello: :hello: Wilkommen, bienvenue, welcome!!

Ik ben net terug van mn BFF en nog ff rondgeneusd in het winkelcentrum vlakbij zijn huis.
2e was zit in de droger, heb mezelf in huispak gehezen en ga de rest van de dag tv kijken, boeken lezen en lummelen.
Oww nee, boek lezen en tv kijken is al lummelen ;-D

Wat betreft dat Coronavirus, wat een heisa om een griepvirusje zeg, ik weiger het om me er druk te maken.
(En mocht ik het krijgen en in quarantaine moeten, ik heb nog een stapel boeken liggen en mn Netflix-lijst is ook nog vol dus laat maar komen... :biggrin:
Aloha! Ik ben volgens mij ook vanuit kindvrij-topic naar hier gelokt :proud:

Ik heb het avondeten al klaar, nu is het nog wachten op vriendin die in de juiste trein zit. Huis is ook lekker aan de kant, heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven