Op zoek naar een komisch gezelschapsspel

10-07-2020 20:02 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgenavond gaan we met vrienden een spel doen. Althans, dat willen we! Dit uiteraard in combinatie met een goede borrel. Party & co nemen we mee, maar zijn er nog meer spellen waar je niet al te veel bij na hoeft te denken en die erg komisch en gezellig zijn?
Alle reacties Link kopieren
Universeinmotion schreef:
10-07-2020 20:07
Cards against humanity ;-D
O dat heb ik 1 keer gespeeld, wat een puberspel
Voordeel is: je hoeft er niet bij na te denken. je trekt gewoon een kaart uit je hand, gooit hem op tafel en je ziet wel wat de rest er van vindt.
Met een beetje pech wordt hij nog leuk gevonden ook, en moet jij de volgende kiezen, maar dan pak je ook de eerste de beste
nlies wijzigde dit bericht op 10-07-2020 23:37
46.17% gewijzigd
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ranking me ranking you. Dan moet je adhv verschillende kaartjes met onderwerpen kijken hoe goed je iemand kent tov hoe diegene zichzelf zou 'ranken'. Ook met punten die te verdienen zijn. Echt een aanrader. Kan je met meerdere mensen spelen. Niet perse komisch, maar levert wel leuke interpretaties op!
Alle reacties Link kopieren
Weerwolven! Of exploding kittens.
Alle reacties Link kopieren
Ik zag trouwens laatst een filmpje maar geen idee meer waar.
Twee mensen. En een ei onder een glazen schaaltje.
Je kan kiezen: schaaltje aantikken, met platte hand vol erop. Schaaltje naast het ei zetten. Schaaltje over het ei terugzetten.

Het gaat vooral snel.

Dus tik, tik, schaaltje eraf, schaaltje terug, tik, tik.
Tot iemand wel schaaltje eraf doet, niet meer terug gaat en de volgende vol op het ei mept. Ei stuk.
Alle reacties Link kopieren
Sh*t happens, exploding kittens
Alle reacties Link kopieren
Het mad spel, dixit, pesten.
Alle reacties Link kopieren
Uiteindelijk Party & Co gedaan en daarna Perudo, echt superleuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven