Origineel kado?
dinsdag 25 mei 2010 om 14:40
dinsdag 25 mei 2010 om 14:53
dinsdag 25 mei 2010 om 14:55
Ga naarde hema. Pak een mandje. Stop daarin: een lief/blond-style koekblik of mandje. Ga vervolgens naarde snoepafdeling. Pak daar de lekkerste zakjes 'old dutch' snoep. Laat ruimte over in je kokeblik. Ga naar de slijter. Haal een half litertje jenever (ketel 1 is de lekkerste, schijnt het) of NL kruidenbitter of iets uit jouw streek.
Doe alles in het koekblik. Pak het in. Klaar!
Doe alles in het koekblik. Pak het in. Klaar!
dinsdag 25 mei 2010 om 15:01
quote:vivagirl schreef op 25 mei 2010 @ 14:53:
Gaat hij hier wel wonen?
En taal boekje Nederlands!
Ik vind dat mandje met Nederlandse producten ook een leuk idee, denk aan stroopwafels ( lust iedere buitenlander ), drop ( nog geen buitenlander ontmoet die dit lekker vindt ), kaas, thee,.....
Drop hebben we hem al eens laten proeven, en dat vond hij lekker.
dus dat kan ik er bij doen. De hema heeft dus wel leuke dingen...nou zal daar eens gaan kijken.
Gaat hij hier wel wonen?
En taal boekje Nederlands!
Ik vind dat mandje met Nederlandse producten ook een leuk idee, denk aan stroopwafels ( lust iedere buitenlander ), drop ( nog geen buitenlander ontmoet die dit lekker vindt ), kaas, thee,.....
Drop hebben we hem al eens laten proeven, en dat vond hij lekker.
dus dat kan ik er bij doen. De hema heeft dus wel leuke dingen...nou zal daar eens gaan kijken.
dinsdag 25 mei 2010 om 15:14
Hema inderdaad. Daar heb je mooie blikken met printjes van het rijksmuseum, maar ook old dutch snoeppotten (je kent het wel.. weckpotten met babbelaars, dropjes,etc etc).
Misschien kun je een rondje provincie doen?
Groninger koek/ kruidenbitter
bosche bollen,
zeeuwse bolus
arnhemse meisjes, etc
Of een dvd van bassie en adriaan / iets anders typisch NL.
Misschien kun je een rondje provincie doen?
Groninger koek/ kruidenbitter
bosche bollen,
zeeuwse bolus
arnhemse meisjes, etc
Of een dvd van bassie en adriaan / iets anders typisch NL.
Poelepoelepoelepoes!
dinsdag 25 mei 2010 om 15:18
quote:heartwork schreef op 25 mei 2010 @ 15:14:
Hema inderdaad. Daar heb je mooie blikken met printjes van het rijksmuseum, maar ook old dutch snoeppotten (je kent het wel.. weckpotten met babbelaars, dropjes,etc etc).
Misschien kun je een rondje provincie doen?
Groninger koek/ kruidenbitter
bosche bollen,
zeeuwse bolus
arnhemse meisjes, etc
Of een dvd van bassie en adriaan / iets anders typisch NL.
Hema inderdaad. Daar heb je mooie blikken met printjes van het rijksmuseum, maar ook old dutch snoeppotten (je kent het wel.. weckpotten met babbelaars, dropjes,etc etc).
Misschien kun je een rondje provincie doen?
Groninger koek/ kruidenbitter
bosche bollen,
zeeuwse bolus
arnhemse meisjes, etc
Of een dvd van bassie en adriaan / iets anders typisch NL.