Oud op Nieuw

31-12-2017 18:26 122 berichten
Geen idee of er al eentje is maar dan hoor ik het wel.

Ben welkom aan ieder die gezellig alleen thuis zit om wat voor redenen dan ook of niet maar zin heeft om te kletsen deze avond/nacht, geen ouder die je naar bed gaat sturen neem ik aan dus klets lekker mee dan.

Wat zijn je plannen, is er iets leuks op tv, welke hapjes staan op je tafel, ga je nog stiekem appen met je minnaar of heb je nu eindelijk besloten om je aan te melden op Tinder, datingsites of ga je ieder dag op uitkijk staan bij de koeling met eenpersoonsmaaltijden bij de super, met anderen woorden laten we er een spannende avond van maken al is het met onze fantasieen of de realiteit, maakt allemaal niet uit, zolang we maar lol hebben. :-D

Vanavond willen we alles over je weten en morgen vergeten we weer alles......ja toch ? :-D

Spelfouten letten we deze avond niet op dus onze bekende forummers ( ga op jullie handen zitten ) zijn gewaarschuwd ;-)
Hier ook alleen. Eerste jaar dat ik het helemaal prima vindt.

Stomme is wel dat ik nu 4 uitnodigingen heb..maar dus niet op inga.

Wat grieperig. Hond alleen vind ik sneu.

Nu top 2000 nog aan.
Meezingen lukt niet door verkoudheid. Mazzel voor de buren.

Heb hapjes in huis. Fles wijn voor als ik zin krijg .
Youp van t Hek kijken is het plan.

Morgen rond de middag komt zoon ( 13) weer bij mij. Nu bij zijn vader.
redbulletje schreef:
31-12-2017 19:28
of dat ze het zielig vinden dat je alleen bent, nog erger! ;-D

Juist als je gewoon lekker thuis je ding doet alsof 'n gewone avond, heb je nergens last van. Het wordt gewoon geindoctrineerd dat je zou moeten willen feesten en samen met anderen moet zijn op zulke dagen.
Yep je hebt gelijk, ik hoor hetzelfde.
Niet dat ik daar altijd nee tegen zeg of heb gezegd.
Ik krijg er echt nooit commentaar op. Schijnbaar past het bij me.
anoniem_359707 wijzigde dit bericht op 31-12-2017 19:44
3.03% gewijzigd
Hier thuis met dochter en hond. Man heeft nachtdienst en is al vanaf 17:30 uur aan het werk.

Hond is erg bang en het lijkt wel oorlogsgebied voor en achter het huis door alle vuurwerk knallen. Ik ben blij als het over is.

We hebben lekkere hapjes en oliebollen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga bankhangen met mijn gezin.

Mijn man is ziek dus ik heb met de oudste twee vuurwerk afgestoken. Ze zijn 3 en 7 dus redden ze het niet tot twaalf uur. De oudste maak ik dan wel even wakker.

Waarschijnlijk zit ik het grootste deel van de avond te knuffelen met onze pasgeboren baby.
Antarctica74 schreef:
31-12-2017 19:11
Wat een mooi motto (onderaan je berichtje) heb jij MonteCara :-) die ga ik onthouden.
Dank je, ik vind het ook een mooie quote. Hij is van Oscar Wilde, dus ik heb hem niet zelf verzonnen haha.
Ik kon het er alleen niet meer bij schrijven door het vernieuwde forum.

Veel geluk in je nieuwe huis :heart:

Gelukkig nieuwjaar!
Gefeliciteerd met jullie nieuwe baby'tje Oleander
MotherEarth schreef:
31-12-2017 19:28
Ik andersom, nu nog lekker een weekje vrij

Geniet nog van je dagje vrij :)
Dank je!
En geniet jij ook lekker van je week vrij! Heerlijk toch,
Ik blijf ook thuis met vriend en hond. Hadden een feest, maar beiden ziek, dus beetje op de bank hangen. Youp van ‘t Hek kunnen we hier niet ontvangen helaas.
Cum non tum age
noa schreef:
31-12-2017 19:50
Ik blijf ook thuis met vriend en hond. Hadden een feest, maar beiden ziek, dus beetje op de bank hangen. Youp van ‘t Hek kunnen we hier niet ontvangen helaas.
Zo leuk je hier weer te zien :)
Gefeliciteerd Orleander met de kleine.
Hopelijk loopt alles lekker.
MotherEarth schreef:
31-12-2017 18:29
To begint voorzichtig.
Ik blijf thuis bij de hond en hoop 00.00 te halen.
Buren hebben meestal geweldig vuurwerk dus daar ga ik wel naar kijken.
Het is heel variabel met het vuurwerk, net wie er wonen. Zag al op 4 lokaties tegelijk vuurwerk en veel heel lage stinkwolken.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 19:53
Zo leuk je hier weer te zien :)
Thanks!
Cum non tum age
Hier in 't bos is 't gelukkig rustig, hoor in de verte wel af en toe 'n dof knalletje maar niets storends.
Hier hoor ik af en toe vuurwerk afgaan; rotjes, duizendstrijkers, zwaardere dingen in de verte. Zie ook wel siervuurwerk.

Top 2000 luisteren, wijntje.
Ik vind het wel gezellig zo in mn eentje.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 18:45
Al 2 bekers gif voor 7 uur. Je hebt voor 12 het loodje gelegd hoor.
Niet als je na elke beker een glas water drinkt.
MotherEarth schreef:
31-12-2017 19:29
Oooh vertel , wat heb je gemaakt ?
Gevulde champignons, dadels monchou, toastjes brie en rolletjes rosbief met pesto, pijnboompitten en rucola.
Wat een gezellig topic MotherEarth! Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig, liefdevol en gezond 2018 toe!
MevrouwStippel schreef:
31-12-2017 19:35
Hier thuis met dochter en hond. Man heeft nachtdienst en is al vanaf 17:30 uur aan het werk.

Hond is erg bang en het lijkt wel oorlogsgebied voor en achter het huis door alle vuurwerk knallen. Ik ben blij als het over is.

We hebben lekkere hapjes en oliebollen.
Wat jammer dat je man nachtdienst heeft maar leuk dat dochter er nog is,
Welke hapjes ?
MotherEarth schreef:
31-12-2017 18:50
Jij weet niet hoeveel ik kan handelen , misschien zou het je nog verbazen .
Handen tevoorschijn: hoe veel je aan kan.
MonteCara schreef:
31-12-2017 20:00
Hier hoor ik af en toe vuurwerk afgaan; rotjes, duizendstrijkers, zwaardere dingen in de verte. Zie ook wel siervuurwerk.

Top 2000 luisteren, wijntje.
Ik vind het wel gezellig zo in mn eentje.
Hier is het al sinds gisterochtend oudjaar... wat dat betreft zal ik blij zijn als het morgen is. Niets tegen legaal, correct afgestoken vuurwerk op de toegestane tijden. Maar twee hele dagen lang vind ik te veel.
O dolletjes, nog een vuurwerkdiscussie.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 19:35
Ik krijg er echt nooit commentaar op. Schijnbaar past het bij me.
Jij bent ook een geval apart toch ;-)
blueeyes*3 schreef:
31-12-2017 20:00
Gevulde champignons, dadels monchou, toastjes brie en rolletjes rosbief met pesto, pijnboompitten en rucola.
Hmm dat klinkt lekker
Waar woont jouw huis ? :-P
Ik ben herstellende van buikgriep nummer 2.
Lig met een kleedje op de bank. Peuterdochter slaapt al lekker. Hopelijk lukt het om wakker te blijven tot 12 uur. Partner heeft wat hapjes gekocht, hoop dat het mij wat zal smaken. Om 12 uur kinderchampagne, even vuurwerk, en dan lekker naar bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven