Oud op Nieuw

31-12-2017 18:26 122 berichten
Geen idee of er al eentje is maar dan hoor ik het wel.

Ben welkom aan ieder die gezellig alleen thuis zit om wat voor redenen dan ook of niet maar zin heeft om te kletsen deze avond/nacht, geen ouder die je naar bed gaat sturen neem ik aan dus klets lekker mee dan.

Wat zijn je plannen, is er iets leuks op tv, welke hapjes staan op je tafel, ga je nog stiekem appen met je minnaar of heb je nu eindelijk besloten om je aan te melden op Tinder, datingsites of ga je ieder dag op uitkijk staan bij de koeling met eenpersoonsmaaltijden bij de super, met anderen woorden laten we er een spannende avond van maken al is het met onze fantasieen of de realiteit, maakt allemaal niet uit, zolang we maar lol hebben. :-D

Vanavond willen we alles over je weten en morgen vergeten we weer alles......ja toch ? :-D

Spelfouten letten we deze avond niet op dus onze bekende forummers ( ga op jullie handen zitten ) zijn gewaarschuwd ;-)
Alle reacties Link kopieren
orleander schreef:
31-12-2017 19:36
Ik ga bankhangen met mijn gezin.

Mijn man is ziek dus ik heb met de oudste twee vuurwerk afgestoken. Ze zijn 3 en 7 dus redden ze het niet tot twaalf uur. De oudste maak ik dan wel even wakker.

Waarschijnlijk zit ik het grootste deel van de avond te knuffelen met onze pasgeboren baby.
Gefeliciteerd.
Lastig voor de baby om eind december geboren te zijn. Niet dat hij er nu wat van merkt, dat komt later pas.
MotherEarth schreef:
31-12-2017 20:08
Hmm dat klinkt lekker
Waar woont jouw huis ? :-P
Midden-NL!
MotherEarth schreef:
31-12-2017 20:07
Jij bent ook een geval apart toch ;-)
Ik niet, die anderen wel.
Viva_Fiona schreef:
31-12-2017 20:01
Wat een gezellig topic MotherEarth! Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling en een gelukkig, liefdevol en gezond 2018 toe!

Jij ook maar ik wilde wensen nog even tot vannacht bewaren :-D
Harloopfanaat1987 schreef:
31-12-2017 20:08
Ik ben herstellende van buikgriep nummer 2.
Lig met een kleedje op de bank. Peuterdochter slaapt al lekker. Hopelijk lukt het om wakker te blijven tot 12 uur. Partner heeft wat hapjes gekocht, hoop dat het mij wat zal smaken. Om 12 uur kinderchampagne, even vuurwerk, en dan lekker naar bed.
High five lotgenoot.

Die kinderchampagne is n goed idee. Ik heb n goedkope fles cava koud gezet, want ik denk dat we hooguit een slokje kunnen drinken en ik wil natuurlijk wel proosten.
Cum non tum age
blueeyes*3 schreef:
31-12-2017 20:10
Midden-NL!
Dman ik mag de auto niet meer in .
Je kan het niet komen brengen zeker ? :-?
Wat zijn veel mensen ziek zeg. Of hoge koorts of buikgriep.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 20:10
Ik niet, die anderen wel.
Ja ik vond het al zo vreemd de redenaties van al die anderen constant maar nu begrijp ik het.
Eindelijk ben ik ook eens raar :cheer2:
Herhaal dat nog even in het nieuwe jaar anders is het alweer verleden tijd, zou zo jammer zijn :biggrin:
MotherEarth schreef:
31-12-2017 20:11
Jij ook maar ik wilde wensen nog even tot vannacht bewaren :-D
Bedankt! :-D
Wij zitten heul burgerlijk in Landal Greenparcs. Kindjes 1&2 zijn nog te klein voor vuurwerk. Hondje ook mee, die keek binnen tot nu toe niet op of om als er een knaller kwam. Buiten begint hij wel te blaffen.

De openhaard staat aan, de oliebollen en appelbeignets op tafel. Nootjes, toastjes en ik heb ook nog een partyschaal kip. Dus we gaan vol gevreten t nieuwe jaar in :lol:

Morgen zwem ik t er wel weer af.

Iedereen alvast een gelukkig en gezond 2018 toegewenst!
MotherEarth schreef:
31-12-2017 20:02
Wat jammer dat je man nachtdienst heeft maar leuk dat dochter er nog is,
Welke hapjes ?
Ik heb het mezelf makkelijk gemaakt en tapas bakjes gekocht bij appie. Garnalen met knoflooksaus, peppadew met roomkaas, olijven, bitterballen uit de oven straks. En nachos met guacamole (wel zelf gemaakt) en straks nog even een oliebol.

En ik heb vandaag een grote pan snert gemaakt maar daar eten we morgen van.

Dochter is hartstikke gezellig. Ze is 9 dus mag opblijven zo lang ze kan. En hond is blij dat ze tegen ons aan mag hangen op de bank.
Griepepidemie heerst toch volgens de nieuwsberichten.
Gelukkig hier nog afkloppen.

Het knalt nu wel al wat meer hier, gelukkig trekt de hond zich er nu nog niets van aan.

Mag ik nog een flesje bier opentrekken ?
noa schreef:
31-12-2017 20:12
High five lotgenoot.

Die kinderchampagne is n goed idee. Ik heb n goedkope fles cava koud gezet, want ik denk dat we hooguit een slokje kunnen drinken en ik wil natuurlijk wel proosten.

O een paar slokjes voor het idee moet dan vast wel lukken.
Daarna direct lekker onder de wol!
Fijne jaarwisseling.
Gate_Keeper schreef:
31-12-2017 20:19
Wij zitten heul burgerlijk in Landal Greenparcs. Kindjes 1&2 zijn nog te klein voor vuurwerk. Hondje ook mee, die keek binnen tot nu toe niet op of om als er een knaller kwam. Buiten begint hij wel te blaffen.

De openhaard staat aan, de oliebollen en appelbeignets op tafel. Nootjes, toastjes en ik heb ook nog een partyschaal kip. Dus we gaan vol gevreten t nieuwe jaar in :lol:

Morgen zwem ik t er wel weer af.

Iedereen alvast een gelukkig en gezond 2018 toegewenst!
Gezellig, geniet ervan met zijn allen en stuur even 1 kippenboutje op ;-)
Niet verdrinken he

Gelukkig 2018.
anoniem_359040 wijzigde dit bericht op 31-12-2017 20:28
1.35% gewijzigd
MotherEarth schreef:
31-12-2017 20:14
Dman ik mag de auto niet meer in .
Je kan het niet komen brengen zeker ? :-?
Nee... vervoer rijdt niet meer hier...

Ik ga zo een poosje m'n boek lezen en dan kijken of dwdd iets leuks heeft. En Youp.
redbulletje schreef:
31-12-2017 19:28
of dat ze het zielig vinden dat je alleen bent, nog erger! ;-D

Juist als je gewoon lekker thuis je ding doet alsof 'n gewone avond, heb je nergens last van. Het wordt gewoon geindoctrineerd dat je zou moeten willen feesten en samen met anderen moet zijn op zulke dagen.
Misschien dat ik het zou vieren als het op de overgang februari-maart was of op de eerste lentedag. Nu is er geen overgang, de jaarwisseling is alleen maar administratief.
Las wat over willen invoeren van de eeuwigdurende kalender. Dat er alleen maanden van afwisselend 30 en 31 dagen zijn en dan een schrikkelweek ertussen voor de lastige overblijvende dagen. Het lijkt me handiger om weken van 6 of 8 dagen te hebben. Dan kan je om de dag 3 of 4 keer wat doen zonder dat je met de weekdagen in de knoop komt.
Wij hebben rond 19u kinder-oud-en-nieuw gedaan, sterretjes afgestoken, jip en janneke bubbels gedronken en een oliebol (de miljoenste) gegeten en daarna het gespuis naar bed gebracht. Ik verwacht dat ze net als vorig jaar lekker doorslapen.

Netflix staat aan en we ruimen de laatste dingetjes in de keuken en zo even op en dan ploffen we op de bank met Cava en hartige hapjes (wel aan toe na een dag oliebollen).

We wonen in de bos en af en toe horen we wel een knal en zien we wat lichtjes tussen de bomen door van vuurwerk, maar verder is het relatief rustig. Ik vind het heerlijk om te zien dat vuurwerk, warm en droog vanaf de bank.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 20:06
O dolletjes, nog een vuurwerkdiscussie.
Discussie?
Ik zeg alleen dat ik het gezellig vind, die knallen op de achtergrond, al ben ik alleen met O&N.
sueann schreef:
31-12-2017 20:32
Misschien dat ik het zou vieren als het op de overgang februari-maart was of op de eerste lentedag. Nu is er geen overgang, de jaarwisseling is alleen maar administratief.
Las wat over willen invoeren van de eeuwigdurende kalender. Dat er alleen maanden van afwisselend 30 en 31 dagen zijn en dan een schrikkelweek ertussen voor de lastige overblijvende dagen. Het lijkt me handiger om weken van 6 of 8 dagen te hebben. Dan kan je om de dag 3 of 4 keer wat doen zonder dat je met de weekdagen in de knoop komt.
Ja, de ingang van de zomertijd/lente zou ik ook veel meer reden tot 'n vuurwerkfeest vinden!
Maar dat weken van 6-8 dagen zou mij teveel onregelmatig zijn.
MonteCara schreef:
31-12-2017 20:42
Discussie?
Ik zeg alleen dat ik het gezellig vind, die knallen op de achtergrond, al ben ik alleen met O&N.
Ik doelde dan ook niet op jou.
Lekker thuis met man, kind en verse baby. Knus op de bank met lekkere dingen ( morgen begint het afscheid van de zwangerschapskilos). Ben benieuwd of oudste wakker zal worden van het geknal. Stiekem hoop ik van wel en dan samen voor het raam kijken.
Afgelopen jaren altijd alleen gevierd omdat man in buitenland zat, wel fijn nu weer samen.
Moiren’ schreef:
31-12-2017 21:02
Ik doelde dan ook niet op jou.
Oh daggal
Net lekker wat toastjes weggesnoept, luister nog naar de top 2000.
Knallen van vuurwerk op de achtergrond, hond ligt nog braaf en rustig bij mij dus alles gaat goed.

Sluit ik even mijn ogen en dan fantaseer ik dat de bel gaat, staat daar toch een ongelooflijke mooie man in pak, die zijn hand naar mij uitreikt en zegt kom mee....ik aarzel wat ja mijn hond he, die kan niet zomaar alleen laten :-o , tovert hij vanuit het niets nog zo een mooie man in pak met een bench in zijn hand, voordat ik het weet zit mijn lieve viervoeter in de bench en wordt de deur in het slot getrokken....ik schrik me weer een apenhoedje want ja ik bedenk me opeens dat de achterdeur nog open is....... :-?

Geen wonder dat ik alleen zit vanavond, romantiek is niet echt voor mij weggelegd lijkt het :mrgreen:

Hoe zit dat bij jullie ? ;-)
, ik zit National Geographic te kijken : the 90's that decade that made us
buiten gaat het flink tekeer. kat ligt tussen vriend en mij in, en wandelt af en toe door het huis. verveel me stiekem een beetje :zzz:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Mijn romantiek is niet die van anderen :P

Had die man een combo, dat ie een bench bij zich had?

Ik heb de was weggevouwen en hou een marathon call the midwife.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven