Oud vs Nieuw - 2e poging

16-11-2010 09:41 110 berichten
Ik ga niet wachten op officiële goedkeuring voor het openen van een nieuw Oud vs Nieuw-topic. Het was een leuke, goede discussie dus bring it on!

Wellicht handig om in dit topic dan maar geen mensen meer aan te spreken op forumgedrag, dit wordt kennelijk ervaren als provocerend/beledigend..

Waar waren we gebleven.. Hoe het forum is veranderd, wat daar de reden voor is of is geweest, postgedrag van Oude en Nieuwe forummers and so on. Kom d'r maar in..
quote:StabiloBoss schreef op 16 november 2010 @ 12:59:

[...]

ja, lijkt me beter inderdaad.

Maar ja, dan zijn de meningen natuurlijk wel verdeeld over wie wat is. Mwah, als men het maar van zichzelf weet, dan is het mij best;-)
Alle reacties Link kopieren
quote:fleurtje schreef op 16 november 2010 @ 12:50:

Oud vs Nieuw? Heb dat nooit zo gezien, echt niet. Als er dan een versus moet zijn, dan huilie/vervelia vs niet-huilie.Eens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Niet zo moeilijk toch. Boehoehoe wat zijn jullie allemaal vervelend---> huillie

Ja ik vind ook dat jullie allemaal vervelend zijn tegen TO-----> HRS ----> vervelia.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nou, lekker is dat dan. Er is dus voor niemand een oud vs nieuw-issue gaande, heb ik mooi voor jan lul m'n theorie erop losgelaten :(
En ik heb voor een muzikale noot gezorgd maar dat wordt ook compleet genegeerd hier :(
quote:hekje schreef op 16 november 2010 @ 13:10:

Nou, lekker is dat dan. Er is dus voor niemand een oud vs nieuw-issue gaande, heb ik mooi voor jan lul m'n theorie erop losgelaten :(Nou niet gaan huilen, hè!
quote:Murdoch schreef op 16 november 2010 @ 13:12:

En ik heb voor een muzikale noot gezorgd maar dat wordt ook compleet genegeerd hier :(

Leek me beter.

Anders zou ik me gedragen als de huilie waar je mij voor aan ziet.
quote:StabiloBoss schreef op 16 november 2010 @ 13:13:

[...]

Leek me beter.

Anders zou ik me gedragen als de huilie waar je mij voor aan ziet. mucho impressivo!
quote:StabiloBoss schreef op 16 november 2010 @ 13:12:

[...]

Nou niet gaan huilen, hè! hahaha, neeee, zal niet gaan janken, ben ook meer een HRS-type
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven