Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
woensdag 8 juni 2011 om 13:57
Ik heb alleen maar 2 van die schattige m&m bakjes met smileys erop, zonder M&M's helaas.
Nu ik jullie hier toch zo tref, is er nog iemand die toevallig pokemon-zooi heeft liggen en er heel graag vanaf wil? Kind heeft een nieuwe obsessie, namelijk. Nu is er een vriendje aan het spelen. Vriendje wil spelen met een auto, kind wil alleen maar pokemonkaartwedstrijden doen. Resultaat: vriendje speelt al zuchtend twee uur lang met de kaarten en kind/hoekje is hier helemaal blij
Nu ik jullie hier toch zo tref, is er nog iemand die toevallig pokemon-zooi heeft liggen en er heel graag vanaf wil? Kind heeft een nieuwe obsessie, namelijk. Nu is er een vriendje aan het spelen. Vriendje wil spelen met een auto, kind wil alleen maar pokemonkaartwedstrijden doen. Resultaat: vriendje speelt al zuchtend twee uur lang met de kaarten en kind/hoekje is hier helemaal blij
woensdag 8 juni 2011 om 13:59
woensdag 8 juni 2011 om 15:48
quote:Pure_ schreef op 08 juni 2011 @ 13:02:
Ik ben op zoek naar een nieuw kapsel. Zaterdag ga ik naar de kapper en ik wil wat anders maar het mag niet veel korter en ik wil geen pony (mag wel een lok). Oftewel; ze mogen er niet teveel mee doen, maar het moet wel een leuk model worden
Ik ga voor deze. Hopelijk deze donderdag of vrijdag. Plaatje lukt niet, maar het gaat om het kapsel van de dame van dit stel.
http://www.hairfinder.com/haircollectio ... thair9.htm
Ik ben op zoek naar een nieuw kapsel. Zaterdag ga ik naar de kapper en ik wil wat anders maar het mag niet veel korter en ik wil geen pony (mag wel een lok). Oftewel; ze mogen er niet teveel mee doen, maar het moet wel een leuk model worden
Ik ga voor deze. Hopelijk deze donderdag of vrijdag. Plaatje lukt niet, maar het gaat om het kapsel van de dame van dit stel.
http://www.hairfinder.com/haircollectio ... thair9.htm
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
woensdag 8 juni 2011 om 15:54
quote:Pure_ schreef op 07 juni 2011 @ 15:44:
Popje
Smol, Biol, Inad, Djoels hebben er 2, maar dat wist je al
Eigenlijk moet ik aan het werk, ik denk dat dat hem niet meer wordt vandaag
Hey, tssk, bijna 3 he!
En hallo allemaal, zwangere Inad nog steeds zonder rijbewijs hier. Ik ben beter in kindjes krijgen dan autorijden. Ben gelukkig want eindelijk echt leuke baan (waar zwanger zijn geen probleem is ) en iedereen gezond en blij hier in huis.
Even bijlezen hoor, gaat als vanoud hard hier zeg,
Popje
Smol, Biol, Inad, Djoels hebben er 2, maar dat wist je al
Eigenlijk moet ik aan het werk, ik denk dat dat hem niet meer wordt vandaag
Hey, tssk, bijna 3 he!
En hallo allemaal, zwangere Inad nog steeds zonder rijbewijs hier. Ik ben beter in kindjes krijgen dan autorijden. Ben gelukkig want eindelijk echt leuke baan (waar zwanger zijn geen probleem is ) en iedereen gezond en blij hier in huis.
Even bijlezen hoor, gaat als vanoud hard hier zeg,